как се нулира инспекшъна 318 ТДС

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 335
Регистриран на: 12.11.2007

как се нулира инспекшъна 318 ТДС

Мнение от kokakabana » 25 Ное 2007, 0:24

как се нулира инспекшъна 318 ТДС

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 25 Ное 2007, 5:27

Как-сменяш маслото и отиваш на КТС да ти го нулират ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2570
Регистриран на: 17.09.2003
Местоположение: Димитровград / London
Кара: Х5

Мнение от stambo_81dg » 25 Ное 2007, 7:55

или с едно кабелче :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 25 Ное 2007, 8:09

Колега начина е същия, като нулирането на индикатора за смяна на маслото, само че задържаш около 9-10 секунди

Виж този линк

http://www.bmwe36blog.com/2007/02/24/re ... ice-light/

Ако не си на ясно какво правиш, по-добре отиди в сервиз :!:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8775
Регистриран на: 18.12.2006
Местоположение: село Кестеново
Пол: Мъж
Кара: мфили

Мнение от cod-cdbp » 25 Ное 2007, 11:41

вече няколко теми има тука за разни 3-ки и започвам да се питам в кой подфорум съм влязъл
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 25 Ное 2007, 11:49

_65536_kb_sec_ написа:вече няколко теми има тука за разни 3-ки и започвам да се питам в кой подфорум съм влязъл


Процедурата за нулиране на "oil service" и "inspection" са еднакви за Е34 и Е36 а защо колегите пишат тук :?:

Но все пак пишат за BMW нали :lol:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5600
Регистриран на: 24.11.2006
Пол: Мъж
Кара: Жи55АЕМЖИ
Мечтае да кара: 911 turbo
Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band

Мнение от ///peter » 25 Ное 2007, 11:50

абе не са баш еднакви, аз на моята трябва да я нулирам със лампа ;) ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 25 Ное 2007, 12:13

///peter написа:абе не са баш еднакви, аз на моята трябва да я нулирам със лампа ;) ;)


С лампа или мултицет е по-сигурно до колкото не даваш контактите на късо а през "товар". Иначе клемите и времето за контакт са еднакви.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 25 Ное 2007, 15:06

Колеги ще ви помоля да обясните как става с мултицет и с лампа че последния път хвръкна една десетачка за нулиране на маслото :(

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4463
Регистриран на: 24.06.2005

Мнение от tsb_bg » 25 Ное 2007, 15:20

Wenzy написа:Колеги ще ви помоля да обясните как става с мултицет и с лампа че последния път хвръкна една десетачка за нулиране на маслото :(


Същото като с кабел, на същите крачета само че вместо директно връзката е последователно през 12V 5-10А крушка (например пробна лампа), или мултицет в режим измерване на напрежение 12V

Във всички случаи трябва да се осигури добър контакт между клемите

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 534
Регистриран на: 10.04.2006
Местоположение: Bulgaria, Ruse

Мнение от BMW5820iA » 25 Ное 2007, 15:24

по горе описания начин в линка става без проблемно !
но трябва да спазвате последователността на действията.

не ви е нужен мултицет или крушка ;)
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2046
Регистриран на: 19.09.2007
Местоположение: Dobrich
Кара: Е34 М51Д25

Мнение от Wenzy » 25 Ное 2007, 15:27

Страхотна информация!!! :D Благодаря на всички

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook