(май)проблем с глава 525и
Модератор: Технически модератори
13 мнения
• Страница 1 от 1
- danislav_qmghp
- Потребител
-
- Мнения: 45
- Регистриран на: 11.03.2007
- Местоположение: burgas/sofiq 2 4asa
(май)проблем с глава 525и
прди месец в Бургас колата пукна горния маркуч на охладителната система който излиза от радиатора.поправиха го в сервиза и след 15мин каране той се пръсна водата изтече и колата прегря. разглобиха я , главата бе6е сцепена на 4 места а след проверка в сервиз до КАТ се установи 4е те4е от 2 места. завариха я в Варна. монтираха я в бургас при Митко на 5километър. сложиха нова гарнитура и нова гарнитура за капака на клапаните. казаха че са я пробвали и вс е ок. взех я карах я малко колата вдигна температура малко преди 2рото деление след средата. след това се нормализира за около 20мин. и после горния маркуч се пукна и взе да пръска вода. върнах кочината в сервиза разглобиха я . занесох главата на проверка и там казаха 4е не те4е !!!! Митко от сервиза твърди обратното и вс става 1 омагиосан кръг. нз ко да прая . от сервиза казват 4е помпата и виското ба4кат 4е блока не е крив съдейки по гарнитурата............. изсипах сумати пари и сега всеки държи на мнението си .... ""пукната е",,,,,"не е пукната" обаче кура е за мен, и от сервиза казват РЕ6АВАй сам ко 6е прай6, др.глава или старата си слагай и се "махай" ! мн тъпо ми стана
ni6to na toq svqt ne stava bez pliunka...
- stambo_81dg
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2570
- Регистриран на: 17.09.2003
- Местоположение: Димитровград / London
- Кара: Х5
в голям филм си се забъркал
моето мнение е че щом ти пука мъркуча явно надува
друг вариант има да не е обезвъздушена като хората
ама маркучите стават ли твърди като сап
надува ,а при тебе се и пука
аз бих си сменил главата с читава
веднъж заваряна ли е не се знае колко ще изкара и кво ще стане а едно сваляне и качване си е доста пара и особено и маистор ако ти я прави

моето мнение е че щом ти пука мъркуча явно надува
друг вариант има да не е обезвъздушена като хората
ама маркучите стават ли твърди като сап
надува ,а при тебе се и пука
аз бих си сменил главата с читава
веднъж заваряна ли е не се знае колко ще изкара и кво ще стане а едно сваляне и качване си е доста пара и особено и маистор ако ти я прави
- betona
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 338
- Регистриран на: 24.04.2007
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: BMW E36 320 96g.
кофти работа, съчувствам ти, ама си мисля - що не отнесеш главата да я пробват и на др. място дали не е спукана и тогава да хванеш или този който я е лепил за гушата или тези от сервиза
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
аз мисля че сам си си виновен-първо че не си видял че маркуча ти е изгнил и ще гръмне и второ че се занимаваш с заварки на глави--ми тва е нож с 2 остриета и как може с заваряна глава да пътуваш-по принцип деbetona написа:кофти работа, съчувствам ти, ама си мисля - що не отнесеш главата да я пробват и на др. място дали не е спукана и тогава да хванеш или този който я е лепил за гушата или тези от сервиза



- Роджър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
- Детайли за колата: E34 520i 24v
Не съм наясно как се движи охлаждащата течност по горната тръба към радиатора или от радиатора, по скоро второто. Два пъти да се спука маркуч, първия път стар , но втория път нов ми изглежда малко странно.
Мисля си дали причината не може да е в трасето след тръбата, към двигателя вътре в блока на главата, или самата гарнитура. Ако е запушено дори частично , ще създава налягане в тръбата и няма да охлажда. Но това са само предположения.
Иначе, успех.
Мисля си дали причината не може да е в трасето след тръбата, към двигателя вътре в блока на главата, или самата гарнитура. Ако е запушено дори частично , ще създава налягане в тръбата и няма да охлажда. Но това са само предположения.
Иначе, успех.
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- Роджър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
- Детайли за колата: E34 520i 24v
горния маркуч е ОТ двигателя през термостата КЪМ радиатора.
Ако е така, значи е запушен радиатора!
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
Роджър написа:горния маркуч е ОТ двигателя през термостата КЪМ радиатора.
Ако е така, значи е запушен радиатора!
що? може водната помпа да е сдала багажа (нищо, че на външен вид изглежда здрава), може гарнитурата на главата да е издухана или НЕ стегната, може и главата да е спукана, може и термостата да е заседнал/счупен...
успех, дано минеш с по-малко пари и нерви!

- NAPSTERS
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1585
- Регистриран на: 3.03.2006
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: Каквото запали

дано се оправиш бурзо, но на твое място сменям първо главата

успех.
- Роджър
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 54
- Регистриран на: 24.06.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: самолет ниско, бавно и сигурно
- Детайли за колата: E34 520i 24v
що? може водната помпа да е сдала багажа (нищо, че на външен вид изглежда здрава), може гарнитурата на главата да е издухана или НЕ стегната, може и главата да е спукана, може и термостата да е заседнал/счупен...
успех, дано минеш с по-малко пари и нерви!
Може, но в сервиза му пеят, че помпата, виското, главата са в ред, а за радиатора никой нищо. Пък и по-лесно и по не боли да се свали и прегледа, почисти отвътре, смени радиатор отколкото глава.
Когато се озовеш на място, където си бил - или си обиколил света, или си се заблудил.
- babbilqn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: PeRniK
- Кара: 318i Е46 2000
Бате преди месец имах съштия проблем цепна главата изхвърляше водата от мен това смени термостата смени перката на водната помпа с метална че пластмасовите се износват и приплъзват радиатора виж дали не тече или го води на маитор да ти го почисти и да измери на кво налягане издържа и накрая обезвъздуши както трябва докъто не хвърля вода през дупката за обезвъздушаване и почисти цялата система с препарати има за почистване на охладителната система а до главата в дарукар главата струва 3 000 лв. сами преценета дали да не подмените първо малките части от които е по-вероятно да идва проблема
успех
успех
/// BMW е КоЛаТа БлОнДиНкА е ЖеНаТа ///
- babbilqn
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 78
- Регистриран на: 17.06.2007
- Местоположение: PeRniK
- Кара: 318i Е46 2000
а сетих се за главата още нещо
не е толкова лесно да разбереш дали е пукната глава кара се на скенер там виси 24 ч за сканиране и ако има съмнения още 24ч скан
след това се лепи и се шлайфа и изправя така че ако са ти некадърни майсторите може и тя да ти дава ядове още
не е толкова лесно да разбереш дали е пукната глава кара се на скенер там виси 24 ч за сканиране и ако има съмнения още 24ч скан
след това се лепи и се шлайфа и изправя така че ако са ти некадърни майсторите може и тя да ти дава ядове още
/// BMW е КоЛаТа БлОнДиНкА е ЖеНаТа ///
13 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани