Проблем с Oil Service

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Проблем с Oil Service

Мнение от loobian » 06 Май 2007, 0:50

Привет,

преди около 1200 км, смених маслото и филтъра и ми рестартираха Oil Service-a. Сега въпросният пак е на жълто...не би ли трябвало след около 10 000км да е на жълто, а не след 1200???

Някакви предположения?

Благодарско!

- Илия

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 09 Май 2007, 12:41

Яворе, обясни му на момчето... :mhihi:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 09 Май 2007, 12:45

:mhihi: батери лоу :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Мнение от TheBoss » 09 Май 2007, 13:51

Явор написа::mhihi: батери лоу :mhihi:


Код: Избери целия код
loobian 
кандидат ентусиаст


Кара: '94 BMW 520i 24V Vanos


Де ги тез батерии при него бре? :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 09 Май 2007, 21:05

табло риплеис :mhihi:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 193
Регистриран на: 25.10.2004
Местоположение: София

Мнение от loobian » 13 Май 2007, 15:18

NAPSTERS написа:табло риплеис :mhihi:



Еее още малко ще кажеш кола риплеис :)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 56
Регистриран на: 11.05.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от alb » 21 Май 2007, 13:10

Здравейте,
Да повдигна темата на колегата, тъй като и при мен се получи нещо подобно. От няколко седмици, всеки ден загасва по едно-две зелени квадратчета и накрая светва oil service-a, занулявам го, и след 4-5 дни пак светва. Таблото няма батерии и са му сменени кондензаторите. Явно е някой датчик. Oil service се влияе от начина на шофиране, ако знаете от кои датчици чете тази информация за да ги проверя.
Благодаря!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 21 Май 2007, 19:51

проблема според мен е софтуерен, таблото има ЕПРОМ памет в която се задават стоиностите за изминати километри и таблицата по която процесора в таблото изчислява през какво време да гаси баровете на оилсървиса като измерва брои завъртания на кляновия вал , студените стартове и ограничителите. та мисалта ми е следната: всички знаем че колите са с превъртяни назад километри и когато въпросният човек презапише по ниска стоиност на въпросната памет за да се покаже на дисплея 112 000 км ;) и използва кой знае какъв програматор и софтуер, прецаква оригинално записаната таблица и от там нататък се започват некоректните показания.

с TheBOSS когато разглобихме неговото табло за смяна на кондензатори, забелязахме че на неговата памет има лепенка с ВИН-на на колата обаче явно беше сменяно таблото защото не отговапяше на ВИН-на на колата му. а на моето табло тая лепенка просто липсва и като купих колата показваше 075 554 км. :mhihi: :mhihi: :mhihi:

дано сте ме разбрали, вариянта е да намерите от счупено табло тази памет и да ч смените, лесно става щото е на буксичка ;)

Успех
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook