Аре малко консултации. Помагайте.

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Аре малко консултации. Помагайте.

Мнение от rado_rf » 11 Фев 2007, 17:22

Тъййй... Та начи ко станаа. Га купих аз колата не й работеше скоростомер, километраж, разходомер, бензиномера не беше верен. Та след няколко телефонни консултации с Босев и Д. Пенчев вече имах неква представа каква може да е белята. Даа, точно така - куплунга на дифа.
Ма нали съм си малко Тома Неверни реших да сондирам мнение и с други. И кат са почна - изгорял чип на таблото, изгоряло ненам си кво, ремонта скъп, купи си друго и пробвай и т.н. и т.н. Завирам се пак във форума и почвам да четааа. Ахааа, попадам на тема как се прави тест на уредите. Излитам със скоростта на ранен глиган, влитам в Сашо /така се казва Сивият Вълк/ и почвам. Всичко си е както си пише по книгите. Успокоих се.
Петък. Решавам да сменя маслото. Крайно време е. Качвам я на канала и докато ония се човъркат се пъхам под туловището. Оглеждам внимателно за ръжди, масла и други подобни гадости. Няма нищичко. Потривайки доволно ръце се запътвим към дифа. И кво да видят моите очички - един кабел си виси свободно в пространството. Ето го начи проблема. Свалям куплунга късайки и другия кабел и директно го занасям на един от нашите техники за запойване на кабели. Когато го монтирах всичко си дойде на място. Даже и бензиномера започна да показва вярно. Но има други дребни нещица които ме дразнят.
1. Вчера закарах мойта да покара на полигона на СБА в Панчарево. Докато тя упражняваше успоредно паркиране аз оглеждах колата. Направи ми впечатление че леко пропушва при потегляне. Отворих капака, извадих пръчката на маслото - нищо. Отворих капачката на маслото, пак нищо. Не знам къде е проблема. Може би гумички на клапаните. Компетентните да помагат. Комплексарите - сайлънс.
2. Моторетката мени непрекъснато оборотите. Знам че е стъпково моторче, ма не знам къде се намира тая гад и как да стигна до него. Говорих с Явор, но лошото е че когато мога да отида при него, той вече ще е... де да знам, ма нема да свършим работа.
3. Преди две седмици влезнах в една зверска яма в кв. Дружба. Оттогава дясната ми страна се разклопа ужасно. Изчетох де що има по форума и горе долу придобих представа за какво иде реч. Лошото е че никъде не се споменават цени.
4. Предницата почна да сее. Може би трябва да сменям амортесьори ударни тампони, биалетки, шарнири и носачи. Прочетох темата на Г. Пенчев само дето не разбрах на каква цена е купил въпросните тампони.

Та:
- Гумички за клапани. Марка, магазини, цени
- Амортисьори. Марка, магазини, цени
- Биалетки. Марка, магазини, цени
- Шарнири. Марка, магазини, цени
- Долни носачи. Марка, магазини, цени
- И онез тампони за които говори Пенчев. Марка, магазини, цени

Ъъъъъ, друго ни съ сящам.

Та това е. Засега.


:D
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 486
Регистриран на: 21.05.2005
Местоположение: София/Пловдив

Re: Аре малко консултации. Помагайте.

Мнение от pesho » 11 Фев 2007, 17:35

rado_rf написа: - Биалетки. Марка, магазини, цени...


Четирите 90 лв. турски

Полковника
Аватар
Мнения: 2998
Регистриран на: 8.03.2004
Местоположение: в по- следния блок на София
Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло

Re: Аре малко консултации. Помагайте.

Мнение от TheBoss » 11 Фев 2007, 18:11

pesho написа:Четирите 90 лв. турски


Къде ги виде четири бре? :twisted:

Радо, ела до София и ще идем до магазина на АСМетал да проверим колко ще ти се върже. Може да са турски, но поне не са ментета. Ако решиш - звънни да се разберем кога.
Изображение

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Re: Аре малко консултации. Помагайте.

Мнение от rado_rf » 11 Фев 2007, 18:21

TheBoss написа:
pesho написа:Четирите 90 лв. турски


Къде ги виде четири бре? :twisted:

Радо, ела до София и ще идем до магазина на АСМетал да проверим колко ще ти се върже. Може да са турски, но поне не са ментета. Ако решиш - звънни да се разберем кога.


Ми аз съм си в София бе :bchug: Лошото е, че се прибирам вечер по никое време,а, понякога и през уикенда съм зает. Ма, шти се обадя. Ако не свършим тая работа поне да свършим другата :mhihi:

А, маторчето за празен ход къде се намира :uups:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 418
Регистриран на: 23.05.2006
Местоположение: Rousse,Bulgaria
Пол: Мъж
Кара: Е34, М20В25+
Детайли за колата: Черен

Мнение от Van » 12 Фев 2007, 10:13

Изображение
M50- под колектора. На схемата-N6.
M20- вляво от дросела. Вижда се, забучен на големият гумен въздуховод.
ИзображениеИзображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 12 Фев 2007, 10:59

За да не си играеш да сваляш моторчето което е по скоро клапан може да пръснеш WD40 в маркуч номер 10 като го извадиш от щуцер номер 12.След като пръснеш със спрея вкарай обратно маркуча и запали колата.Ако няма промяна пръскаш и пак пробваш.
Последна промяна Breyton на 13 Фев 2007, 10:02, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 937
Регистриран на: 2.10.2005
Местоположение: nikopol

Мнение от ian190 » 12 Фев 2007, 11:23

искаш да кажеш маркуч номер 10
със сламката до края ли да се пръска?

Мафиозо!
Аватар
Мнения: 2232
Регистриран на: 1.04.2003

Мнение от rado_rf » 12 Фев 2007, 16:37

До тук ясно и благодаря за компетентните отговори. А, по останалите въпроси? :uups:
"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1021
Регистриран на: 8.02.2002
Местоположение: Хасково
Пол: Мъж
Кара: E34

Мнение от Breyton » 13 Фев 2007, 10:03

ian190 написа:искаш да кажеш маркуч номер 10
със сламката до края ли да се пръска?


Да номер 10.Моя грешка.

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook