Има ли място за притеснение?
Модератор: Технически модератори
10 мнения
• Страница 1 от 1
- Nickson
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: София, Лио-лин
- Кара: E 34
Има ли място за притеснение?
Здравейте.
Днес един мой приятел прояви интерес към колата ми и му я показах в обедната почивка (нямахме достатъчно време, за да излезем и да го повоза).
Той констатира следните факти:
- от аспуха излизал повече пушек от нормалното за бензинов двигател (искам да вметна, че колата я паркирам на усойно място и скрежта се втечнява и стича точно върху аспуховата тръба;
- при форсиране по-бавно сваляло оборотите от нормалното. Това упражнение го правихме към 12:30 ч при 8-9 градуса.
Питам Ви има ли място за притеснение, тъй като миналата седмица мина през сервиз за други текущи ремонти и я качих на диагностика на двигателя и ми казаха, че е супер, единствено си подмених свещите. Маслото го проверявам често и е бомба. Явор ми го смени преди близо 2 месеца и нито е намаляло, нито е променило цвета си или вида си.
Предварително благодаря.
Днес един мой приятел прояви интерес към колата ми и му я показах в обедната почивка (нямахме достатъчно време, за да излезем и да го повоза).
Той констатира следните факти:
- от аспуха излизал повече пушек от нормалното за бензинов двигател (искам да вметна, че колата я паркирам на усойно място и скрежта се втечнява и стича точно върху аспуховата тръба;
- при форсиране по-бавно сваляло оборотите от нормалното. Това упражнение го правихме към 12:30 ч при 8-9 градуса.
Питам Ви има ли място за притеснение, тъй като миналата седмица мина през сервиз за други текущи ремонти и я качих на диагностика на двигателя и ми казаха, че е супер, единствено си подмених свещите. Маслото го проверявам често и е бомба. Явор ми го смени преди близо 2 месеца и нито е намаляло, нито е променило цвета си или вида си.
Предварително благодаря.
- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
Re: Има ли място за притеснение?
Nickson написа:- от аспуха излизал повече пушек от нормалното за бензинов двигател (искам да вметна, че колата я паркирам на усойно място и скрежта се втечнява и стича точно върху аспуховата тръба;
Това може да са клапани гумички ...
аз мисля че бавноразвъртащия се шестак също така и по бавно сваля оборотитеNickson написа:- при форсиране по-бавно сваляло оборотите от нормалното. Това упражнение го правихме към 12:30 ч при 8-9 градуса.

May the BMW force be with you!
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
нищо и няма на колата нормално е в тва студено време да пуши повече щом маслото не мърда нямаш дерт-газ и тва е

- Azrail
- UFO Pilot
-
- Мнения: 2752
- Регистриран на: 2.08.2004
- Местоположение: In a galaxy far, far away...
- Пол: Мъж
Те БМВтата по принцип така са направени, бавно да си свалят оборотите. Забележи, че като се движиш и натиснеш съединителя, оборотите седят на 1000-1200, не падат до оборотите при празен ход
Иначе може да припушваш от богата смес. Иди на доктор да я прегледа

Иначе може да припушваш от богата смес. Иди на доктор да я прегледа

MORE BEER!
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Бла-бла обороти, пуши, че като е студена коя кола не пуши? Кат се постоплят малко аспусите и спира. Карай си колицата и не се занимавай да ровиш здрави неща. Ако ще я купупува тоя твой човек да си я заведе на комп, да даде 20+лв. и ще му кажат, че си е добре, като не ти вярва на тебе.
Айде със здраве

Айде със здраве

- Nickson
- Потребител
-
- Мнения: 44
- Регистриран на: 10.01.2007
- Местоположение: София, Лио-лин
- Кара: E 34
Благодаря за бързите отговори.
Поразпитах и други приятели със шестаци, двулитрови и наистина се оказва, че тези двигатели по-бавно свалят оборотите.
Относно пушека от аспуха - наистина от сервиза ми казаха, че сместа ми е по-богата и евентуално ламда сондата ми е за смяна. Аз им казах, че двигателя има чип тунинг, монтиран при стария собственик и се разбрахме да покарам така колата и ако видя, че ми дава по-висок разход да отида да ми сменят ламда сондата. Засега не съм забелязал да ми харчи повече от миналата зима, колата направо лети.
Какво бихте ме посаветвали - да сменя ли сондата или така да я карам?
Поразпитах и други приятели със шестаци, двулитрови и наистина се оказва, че тези двигатели по-бавно свалят оборотите.
Относно пушека от аспуха - наистина от сервиза ми казаха, че сместа ми е по-богата и евентуално ламда сондата ми е за смяна. Аз им казах, че двигателя има чип тунинг, монтиран при стария собственик и се разбрахме да покарам така колата и ако видя, че ми дава по-висок разход да отида да ми сменят ламда сондата. Засега не съм забелязал да ми харчи повече от миналата зима, колата направо лети.
Какво бихте ме посаветвали - да сменя ли сондата или така да я карам?
.
нормално е да пу6и като е студена колата, и да сваля оборотите по бавно от нормалното дори за бмв, нека загрее и тогава да се гледа... даже както каза колегата оборотите при смяна на скорости не намаляват веднаги4ески това си е измислено та като превклиу4и6 колата да си поеме по лесно...
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
.............
Всички си пушат и мисля, че е нормално при положение, че не ти пипа маслото! Това за оборотите е повече от нормално и да ти кажа колата ти си е екстра ..... кажи му на твоя познат да и намери други кусури
АКО ИМА 



10 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани