Луфт

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Луфт

Мнение от zAcK » 13 Ное 2006, 22:14

Здрасти. Искам да питам със смяна на точно кои елементи се оправя луфта на скоростния лост. Четох че се сменят разни неща от тая схема (4 броя втулка 12), ама може ли някой, който го е правил да каже точно, че не ми стана много ясно. И откъде точно ги достигам тия втулки. Нали не трябва да свалям скоростната :uups:

Изображение
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 14 Ное 2006, 8:37

здравей zack,самите втулки или по точно пластмасови шайби се сменят от долу на автомобила.има достатъчно място над скоростите да си работиш спокойно,но се пробвай на някой канал ;) аз си поръчах такива и ми излезнаха 2 лева и четерите(но още не съм ги сменил),не остава време от коли да достигна до моята :mhihi:

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 14 Ное 2006, 9:28

the_gate написа:здравей zack,самите втулки или по точно пластмасови шайби се сменят от долу на автомобила.има достатъчно място над скоростите да си работиш спокойно,но се пробвай на някой канал ;) аз си поръчах такива и ми излезнаха 2 лева и четерите(но още не съм ги сменил),не остава време от коли да достигна до моята :mhihi:


Здрасти. Мерси мого за отговора. Ще пробвам да си сменя и после ще кажа дали се оправило. Да питам само тия шайби не могат ли да се направят от нещо по-здраво, че тая пластмаса се износва лесно. Примерно да ги врътна на струг от метал някакъв :D

P.S. До the_gate oбещавам скоро като се прибера в БГ да мина да пием бири пък може и да направим някое посещение на Хасковската група :mhihi: :mhihi: :mhihi: да им изпием пиенето и да им изядем кибабчетата :mhihi:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1349
Регистриран на: 15.04.2006
Местоположение: Любимец
Пол: Мъж
Кара: E38

Мнение от the_gate » 17 Ное 2006, 17:38

само обещаваш :drinking:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 29 Ное 2006, 16:52

Номера 2 и 4 са ти най-важните!!! номер 12 трябва просто да ги има.те не се износват

Старши Алкохолик
Аватар
Мнения: 3928
Регистриран на: 13.03.2006
Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
Кара: E60 LCI 535d
Мечтае да кара: E24 635CSi
Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D

Мнение от zAcK » 29 Ное 2006, 17:41

ETW_You_ написа:Номера 2 и 4 са ти най-важните!!! номер 12 трябва просто да ги има.те не се износват


Не знам ама сега ходих и разглобих отгоре и като включа на скорост лоста има луфт (клати се) и като гледам луфта изглежда да е някъде при тая ябълка на 6 дето влиза в 7. Дае.а и скапан лост. Сичко друго ме кефи ама тоа лост ми разваля кефа. Тия работи 2 и 4 лесно ли се сменят, че не ми се кара на "майстор" заради това, а не е хубаво за скоростите да се клати лоста :confused:
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти! :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение
E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real :mhihi:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 123
Регистриран на: 11.02.2005
Кара: Е39 525d

Мнение от ETW_You_ » 30 Ное 2006, 15:53

Правил съм го и без да свалям генерацията и кардана ама е мъка голяма, а и топлоизолацията става на нищо.а и най-добре първо качествен оглед от къде точно е луфта.защото по-рядко, но се и износва и ябълката на самия лост и номер 1 .иначе проблеми можеш да имаш само с контрата(номер 3),ако не си свалял такава.

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 179
Регистриран на: 23.08.2006
Местоположение: Пазарджик
Пол: Мъж
Кара: бос през тръни
Детайли за колата: 325TDS комбинезон, 728i

Мнение от pit55 » 30 Ное 2006, 16:50

Правил съм тази смяна преди два месеца, трябва ти канал, кардан не се сваля, луфта ти е от № 7 Номер 20 също е износен, но там луфта е 3мм напред-назад, може и него да смениш. Има вариант и номер 2 да се е износил при тебе (зависи от пробега). Като сваляш щифта 3 си пази пръстите щото аз си забодох отвертката до кокал и кръвта замалко да ме удави в тоя канал :D

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook