Въздушен филтър?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Въздушен филтър?

Мнение от BULL3T » 28 Дек 2010, 22:55

MaxMeyer написа:Добре де чипа не променя ли горивото?Колега не се бях сетил за Apexi но май ще е зор в намирането му тук...?Защо нямаме бг сайт с онлайн продажби за такива неща с разнообразие.Аз намерих само за КиН.Мисля да сложа панелен филтър за да избегна шумовете и топлината от коша.


Аз мисля да сложа конус щото ми интересно каква е толкова разликата,а и не ме притеснява шума,да не говорим,че конуса осигурява повече въздух поради това че е по-отворе и не се намира в кутия.
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 4028
Регистриран на: 18.01.2007
Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
Пол: Мъж
Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo

Re: Въздушен филтър?

Мнение от VesoPesa » 29 Дек 2010, 9:41

BULL3T написа:
MaxMeyer написа:Добре де чипа не променя ли горивото?Колега не се бях сетил за Apexi но май ще е зор в намирането му тук...?Защо нямаме бг сайт с онлайн продажби за такива неща с разнообразие.Аз намерих само за КиН.Мисля да сложа панелен филтър за да избегна шумовете и топлината от коша.


Аз мисля да сложа конус щото ми интересно каква е толкова разликата,а и не ме притеснява шума,да не говорим,че конуса осигурява повече въздух поради това че е по-отворе и не се намира в кутия.


Момчета, има си кит-ве за конуси, които включват всичко необходимо за да направиш кадърно работата и да не те притесняват шумове и въздуха около двигателя. Въпросните са си строго различни за определените модели.
Тук обаче идва момента с цената която е 300+ лева и не знам колко има смисъл в някой случай.

Стефане а конуса за да си върши правилно работата и той трябва да има въздуховод към него :idea:
Не си мисли че ако просто го пльоснеш в коша ще има смисъл от него ;)

И за да не съм голословен:
http://www.knfilters.com/aircharger/aircharger.htm
И специално за Стефан системи с кутий:
http://www.autoanything.com/air-intakes ... 5A0A0.aspx
http://www.autoanything.com/air-intakes ... 4A0A0.aspx
http://www.autoanything.com/air-intakes ... 5A0A0.aspx

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 591
Регистриран на: 2.04.2010
Пол: Мъж
Кара: E30- 324 D, E30-318 i
Мечтае да кара: Автентична "М"-ка на верния модел.

Re: Въздушен филтър?

Мнение от Stoqnov_ » 29 Дек 2010, 12:47

BULL3T написа:
MaxMeyer написа:Добре де чипа не променя ли горивото?Колега не се бях сетил за Apexi но май ще е зор в намирането му тук...?Защо нямаме бг сайт с онлайн продажби за такива неща с разнообразие.Аз намерих само за КиН.Мисля да сложа панелен филтър за да избегна шумовете и топлината от коша.


Аз мисля да сложа конус щото ми интересно каква е толкова разликата,а и не ме притеснява шума,да не говорим,че конуса осигурява повече въздух поради това че е по-отворе и не се намира в кутия.




А бе, момчета, Вие не четете ли? Ми някои хора не пишат тука, само да са на занимавка.Решението не е мое, а ваше. Моя е информацията. Разлика няма във вървежа. Толкова ли е трудно да се разбере... с топлина, без топлина, с филтър , със обикновен тинзух за цедене на сирене- все тая. Ако на някой му се занимава- да земе да премери.................................................... Аз споделих прпосто какво е станало- разлика във времената нямаше. Това може ли да се разбира по различен начин и да се тълкува? Не си давайте парите, ако не искате звук! Това приспособление дава тътена на голам двигател. Това е.
С времето се уверих, че ако искаш БМВ-то ти да върви.., трябва да си го направиш.

Бобо Дебелия
Аватар
Мнения: 509
Регистриран на: 11.03.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E30/E36/E34

Re: Въздушен филтър?

Мнение от methanol » 29 Дек 2010, 13:11

Е тука малко разяснения :yes:
http://www.beemasport.com/performance-tuning/cai/

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2888
Регистриран на: 13.04.2007
Пол: Мъж
Детайли за колата: Тежка

Re: Въздушен филтър?

Мнение от Ненко Вранков » 29 Дек 2010, 18:37

Postman написа:
Ненко Вранков написа:..При положение, че горивото което се впръсква се определя и е зададена стойност на компютъра, как очаквате да тръгне повече колата!?

След като горивото си е все същото защо колата "спира" като се позадръсти филтъра? ;)

Сериозно ли ме питаш?
Ами защото за това "определено количество гориво" е необходимо определено количество въздух... и е напълно нормално като се замърси филтъра, пропускателната му способност да намалява. От там - нямаме достатъчно въздух-необходим за изгарянето на впръсканото гориво и ... "колата не върви".
Хората са го изчислили, че при чист филтър (дори замърсен до определена степен) ще навлиза достатъчно въздух за нуждите на мотора. От това мисля, че става ясно - дори и да сложим спортен филтър, колата няма да тръгне повече.
Със спортния филтър й осигуряваме повече въздух, но за да се възползваме от него, трябва да й подадем и повече гориво. Тогава вече има смисъл!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1331
Регистриран на: 10.09.2003
Местоположение: София

Re: Въздушен филтър?

Мнение от Postman » 29 Дек 2010, 19:12

Ненко Вранков написа:
Postman написа:
Ненко Вранков написа:..При положение, че горивото което се впръсква се определя и е зададена стойност на компютъра, как очаквате да тръгне повече колата!?

След като горивото си е все същото защо колата "спира" като се позадръсти филтъра? ;)

Сериозно ли ме питаш?
Ами защото за това "определено количество гориво" е необходимо определено количество въздух... и е напълно нормално като се замърси филтъра, пропускателната му способност да намалява. От там - нямаме достатъчно въздух-необходим за изгарянето на впръсканото гориво и ... "колата не върви".
Хората са го изчислили, че при чист филтър (дори замърсен до определена степен) ще навлиза достатъчно въздух за нуждите на мотора. От това мисля, че става ясно - дори и да сложим спортен филтър, колата няма да тръгне повече.
Със спортния филтър й осигуряваме повече въздух, но за да се възползваме от него, трябва да й подадем и повече гориво. Тогава вече има смисъл!

Не те питам сериозно, разбира се...
Схващането ти, че ако не се промени горивото няма да се увеличи мощността е грешно. Ако постъпи повече въздух, дори да не се подаде повече гориво, мощността ще се увеличи. Тук говорим за примерно 2% повече въздух, който ще доведе до обедняване на сместа с 2%, което в повечето случай дори допълнително ще увеличи мощността, предвид колко богати ги правят заводски смесите на максимални обороти. Така че няма нито един вариант на изправен и заводски регулиран двигател да влезе с 2% повече въздух заради спортния филтър и да не се увеличи мощността... точно там е проблемът обаче - дали наистина ще влезе повече въздух и ако да, с колко... и дали само докато е нов спортния филтър или и след 5000 км пак ще е така. И другия проблем е как да измерим нарастналата мощност, защото примерно 2% на 150 к.с. са 3 к.с., а 3 к.с. са в рамките на грешката на измерването за сравнително добри стендове за мощност. Ей за това става дума...

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3647
Регистриран на: 25.06.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Кенеф за великани
Мечтае да кара: Alpina B10 biturbo

Re: Въздушен филтър?

Мнение от Zubcho » 29 Дек 2010, 19:40

И сега какво има ли смисъл да сложим на атмосферен мотор такъв филтър или не?
:mhihi:

Колега най-малкото като сложиш такъв филтър (дали конус или панелен) няма да си купуваш повече възд. филтър никога.

Аз си сложих панелен КиН и съм доволен. Разликата обаче, е че при мен колата е ТДС. И при слагането на въпросния филтър имаше осезаема разлика.

Препоръчвам на всички колеги каращи ТДС да си сложат такъв. Колата се отпушва някак и започва да върви по-леко. И държа да подчертая, че това не е самовнушение :)

Дано съм бил полезен.

+1 за панелния филтър.
Пийте си редовно хапчетата от сушени жаби и карайте внимателно по острите завои, че да не ви се подострят колите.

Аз карам според ЗЗдП, и спазвам ограничението на скоростта, а ти?

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1480
Регистриран на: 29.09.2008
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: е34 m50b25 turbo;е46 330xi
Мечтае да кара: Skyline R34 GT-R

Re: Въздушен филтър?

Мнение от BULL3T » 30 Дек 2010, 0:25

pepitoooooooooo написа:
BULL3T написа:
MaxMeyer написа:Добре де чипа не променя ли горивото?Колега не се бях сетил за Apexi но май ще е зор в намирането му тук...?Защо нямаме бг сайт с онлайн продажби за такива неща с разнообразие.Аз намерих само за КиН.Мисля да сложа панелен филтър за да избегна шумовете и топлината от коша.


Аз мисля да сложа конус щото ми интересно каква е толкова разликата,а и не ме притеснява шума,да не говорим,че конуса осигурява повече въздух поради това че е по-отворе и не се намира в кутия.




А бе, момчета, Вие не четете ли? Ми някои хора не пишат тука, само да са на занимавка.Решението не е мое, а ваше. Моя е информацията. Разлика няма във вървежа. Толкова ли е трудно да се разбере... с топлина, без топлина, с филтър , със обикновен тинзух за цедене на сирене- все тая. Ако на някой му се занимава- да земе да премери.................................................... Аз споделих прпосто какво е станало- разлика във времената нямаше. Това може ли да се разбира по различен начин и да се тълкува? Не си давайте парите, ако не искате звук! Това приспособление дава тътена на голам двигател. Това е.


батко аре моля те,недей говори неща които се твърдяха във тунинг.бг преди 3 години. Просто това което го написа е адска глупост. Нямало никакво значение... има жестоко значение с какъв филтер си,няма значение само единствено тогава когато имаш само един филтер,а останала ти част от двигателя е напълно стокова...
Изображение
"На мене Ауди не ми харесва, предпочитам СОНИ"

ентусиаст
Аватар
Мнения: 932
Регистриран на: 19.04.2010
Местоположение: Плевен
Пол: Мъж
Кара: Bayerische Motoren Werke
Мечтае да кара: безплатно!

Re: Въздушен филтър?

Мнение от MaxMeyer » 30 Дек 2010, 15:35

от чипа сам по себе си няма полза. Ако найстина си решил да слагаш чип,направи права генерация първо,после спортен филтер и тогава мисли за чип. Ако решиш да слагаш и валове,чипа пак трябва да е след валовете.

Не съм съгласен :mhihi: Не защото съм разбирач(очевидно :lol: ) а защото днес ходих да ми правят чип и разлика определено има :lalala: .И то точно това което търсех,да живне в ниските. :yes: В момента съм с хартиен филтър за смяна и разлика има от чипа.По нататък ще сложа спортен панелен и ще си го пера.Още един + за Lacho viewtopic.php?f=63&t=85543 или по-точно за представителя му Стоян в Плевен.Темата може да се заключва :yes: Благодаря на всички :bchug:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 287
Регистриран на: 1.03.2007
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: e39 525d Touring
Мечтае да кара: Сред колегиални шофьори
Детайли за колата: М пакет

Re: Въздушен филтър?

Мнение от fissikela » 12 Юни 2015, 0:26

Един майстор диагностик ми каза че нямало смисъл от спортен филтър.Според него e39 си била изчислена с какъв филтър да е и от БМВ са сложили такъв.
Според него от спортния филтър най много да се образували някакви неща някъде си ( не помня точно какво и къде) за това че пропускал повече въздух и съответно повече песачинки който полепвали някъде...
Не знам дали ме разбирате но ако да , кажете какво е имал като идея и вярно ли е че мога да съжалявам.
Изображение

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook