климатика умря........

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

климатика умря........

Мнение от NAPSTERS » 19 Май 2006, 19:53

значи миналия месец го допьлних и работеше супер,компресора си вкл/изкл. и си духаше яко студ. а сега компресора работи постоянно и не духа студено ама грам. само се чува едно сьскане през вьздуховодите и каточели едвам охлажда нешто.
като го допьлваха сичко беше ок нямаше изпускане.

даите сьвет че идат жеги :mhihi:
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: климатика умря........

Мнение от ivoo » 19 Май 2006, 20:43

Колега климатика не ти е (умрял) а е изтървал фреон.Дори и 150-200гр са от значение за правилната работа. При загуба на известно количество компресора не включва.Сега като го зареждаш пак искай да ти сложат оцветител да локализирате пропуска.Ако е по външната система ще се види (със специални очила) и по принцип може да се отстрани пропуска. Обаче ако е в купето едно че няма да видите нищо друго че там ще ти излезе много дебело.Или да надуят системата на 25bar.и ако пада налягането и немогат да ти отстранят повредата по добре не го пълни защото само се набутваш.Провери си игличките (там от където се пълни) дали не изпуска от там. Много често проблема е от тях понеже са на принципа като на автомобилната гума. Желая ти късмет.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 20 Май 2006, 8:33

принципно си прав ама компресора включва,а за тая боя ведньж я слагаха и всичко беше ок. и друго при колеги с нормално работещ климатик чува ли се едно тихо сьскане ? защото може от там да идва проблема.
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 3867
Регистриран на: 20.10.2003
Местоположение: Шумен
Пол: Мъж
Кара: буретата да пресъхват

Мнение от Alexi » 20 Май 2006, 8:38

при мен съскане се чува понякога ,в режим на натоварване - да речем току що го пускам в нагорещена кола(моята е черна :mhihi: ) но фреон по принцип не губя ,макар че на 2 години профилактично ходя на майстор да го прегледа и допълни ако има нужда .. сега ако съскането е силно може и да не е нормално ...

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 768
Регистриран на: 10.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж

.

Мнение от DEO » 20 Май 2006, 13:52

аз пък оня ден го пуснах моя 4е бе6е жега и свали само до 22-23 градуса а на вън бе6е 25-26 ... и много се изнервих ... незнам така нормално ли е .. мин година братми бе6е замръзнал лятото като го пуснал аз не бях пробвал но са ме разо4арова .. а като се вклиу4и да върти само въздуха в купето и е на 4 степен вентилатора нали 6те изтруди по-бързо или е по добре да дърпа от вън въздух..?
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!
ИзображениеИзображение
Части за Е34 - тел.0899 828 626


Аватар
Мнения: 1321
Регистриран на: 10.03.2006
Местоположение: Peterborough
Кара: CLS350 и Е39

Re: .

Мнение от ivoo » 20 Май 2006, 21:38

При теб може би иска малко да се допълни системата.Както бях казал по горе няколко стотин милилитра са от значение за добрата работа на клим.Ккато върти въздуха в купето ефекта е по голям защото ако навън е 35градуса (при работищ клим.) в купето ще е 28-примерно. Едно е да охлади въздух с темп.35 друго е 27-28

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 178
Регистриран на: 16.03.2004
Местоположение: гр. София

По темата

Мнение от Joro2004 » 20 Май 2006, 22:48

Момчета, така и така сте отворили тема, дайте направо адрес на читав сервиз за климатици, че и моя не е "като хората". Омръзна ми от аматъори.
Лесно е да се жертваш за приятел, но е трудно да намериш приятел, за когото да се жертваш!

Новини
Аватар

Re: климатика умря........

Мнение от Новини » 21 Май 2006, 15:26

ivoo написа:искай да ти сложат оцветител да локализирате пропуска.Ако е по външната система ще се види (със специални очила) и по принцип може да се отстрани пропуска.


Няма такова нещо като оцветител ;) Фреона си е достатъчно оцветен и се вижда с очила и лампа. Може без проблем да се види теча независимо дали е откъм двигателя или в купето. В купето даже е по-лесно, защото може да тече от едно единствено място и това е свръзката ;)

Joro2004 написа:Момчета, така и така сте отворили тема, дайте направо адрес на читав сервиз за климатици, че и моя не е "като хората". Омръзна ми от аматъори.


Тръгваш по бул. "Черни връх" по посока Околовръстно шосе. От дясната страна ще видиш сграда на ЛукОйл, караш още стотина метра и от ляво ще видиш магазин Импас56, подминаваш магазина и веднага в ляво има уличка по която свиваш. Караш 30 метра и от ляво ще видиш една бариера. Спираш и тичкаш в халетата на сервиза... там търси Иво.
Дано съм ти бил полезен ;)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 21 Май 2006, 18:15

значи днес реших да пробвам по бабешкия начин :mhihi: запалих колата, пуснах климата и
с една гьба и много пяна, по всички сврьзки и стигнах до вентилите за пьлнене, единия беше толкоба стегнат,че се наложи да развия пластмасовата капачка с клещите :shock: ,
като я развих видях некво зеленикаво като течност и ясно си личеше че е пресно. а уплатнителната гумичка на капачката се беше скьсала защото смотания маистор я е пренатегнал, та вьзможноли е да пуска от винтила и как се поправя?
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 22 Май 2006, 22:39

Здарве да е
Фреона може да се изгуби от доста места,
наи често е пукане на изпарителя, които ти се намира в купето.
Пукат се нормално е.
Теча се установява с халонова лампа или прибор за утечки.
По принцип на работа широко разпространение са получили 2 вида компресори.
Със съединител и такива без.
твоия тъи като е стандартен има ел.магнитен съединител, а на по новите каки и главно на ВАГ групата се използват такива които се въртвт винаги а им се пира фреона на входа.
Проверки преди сервиз са лесни, просто провреи дали отова ток до него и дали включва.
За утечките казах наи точно с прибор, или търси където има омасляване по системата фреона овлича маслото и влагата от системата.Там от кудето ти бега има омасляване
Good luck

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1585
Регистриран на: 3.03.2006
Местоположение: СОФИЯ
Пол: Мъж
Кара: Каквото запали

Мнение от NAPSTERS » 24 Май 2006, 8:26

bat Jeko,компресора ми се вклучва и всичко е ок, но за 1 месец явно от някьде е изпуснал малко, а вьпросното сьскане докато работеше нормално климата се чуваше от време на време, а сега е постоянно.
и ако изпуска от някьде как може да изпусне малко и да остане на сегашното положение,нетрябва ли да изтече всичкия фреон ако има утечка?
когато умен човек спори с глупак, спорят двама глупаци.
http://www.vbox7.com/play:a44cbadb
Изображение
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 250
Регистриран на: 10.06.2005
Местоположение: EU (Пазарджик, Стара Загора)

Мнение от bat Jeko » 24 Май 2006, 9:09

Здраве да е
напълно е възможно да остане малко , но и то ще излезне с времето.
като имаш повече фреон , компресора ти прави по голямо налягане, в системата (номиналното за единитца време)и през дадения отвор излиза с по голямо налягане, после сиостава същия дебит за излизане самоче с по малко налягане.
Казах ти как се търсят отечки с прибор или по омасляване.
Провери го и този изпарител,мисля че трябва да ти е в купето , ако некои знае къде е да ти каже.
Там се пукат наи много, просто там става преобразуването на фреона от една в друга фаза и за това .
Може и да не съм прав,винаги има изненади :mhihi:
Провери си за омасляване преди да пълниш фреон отново.
Good luck

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook