Пак съединител
Модератор: Технически модератори
11 мнения
• Страница 1 от 1
- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Пак съединител
Преди да питам изчетох де какво има за тиа хамалски
проверки на съединителя. И така. Притеснява ме следното.
1. Отделя ми много високо - почти накрая
2. Педала на съединителя е по-високо от тоя на спирачката (2-3 см)- не знам дали по принцип е така
3. Като го натисна и се чува нещо тихо като жужене ли к'во е (не мога да го определя) - може и нормално да е
4. Придърпва ми на 1-ва и 2-ра
- От тъпите тестове излиза че не боксува (няма ли нормален начин да се разбере - не да си троша колата с глупости
)
Прежалил съм се за нов ама все пак ако не е за смяна ще се получи доста тъпо

1. Отделя ми много високо - почти накрая
2. Педала на съединителя е по-високо от тоя на спирачката (2-3 см)- не знам дали по принцип е така
3. Като го натисна и се чува нещо тихо като жужене ли к'во е (не мога да го определя) - може и нормално да е
4. Придърпва ми на 1-ва и 2-ра
- От тъпите тестове излиза че не боксува (няма ли нормален начин да се разбере - не да си троша колата с глупости

Прежалил съм се за нов ама все пак ако не е за смяна ще се получи доста тъпо
Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

- zAcK
- Старши Алкохолик
-
- Мнения: 3928
- Регистриран на: 13.03.2006
- Местоположение: в Е32 740iL в мечтите си
- Кара: E60 LCI 535d
- Мечтае да кара: E24 635CSi
- Детайли за колата: Немска петица с многооо екстри. Ама не всичките, де! Такива има само нов внос от Италия :D
Май ще сменям и това си е
Ама после ще ми е яко кеф

Ама после ще ми е яко кеф

Хубави години бяха, 'га бяхме млади фенове с M20-ки с големи 'жанти!

E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real




E34 520i / E39 520i / E39 540i / E60 535d - Love at First Sight is Real

.
и моя отделя много високо ама нямам проблеми за сега... така е ве4е 2 година
Живей така, че като умреш и Дявола да запали свещ на гроба ти!

Части за Е34 - тел.0899 828 626


Части за Е34 - тел.0899 828 626
Всичко което описваш си е нормално,педал(разлика) придръпването ит.н.
When i die, bury me up side down, so the world kiss my ass!!!
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25183
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25188
http://bmwpower-bg.net/forums/album_pic ... c_id=25186
Re: Пак съединител
Значи. Съединителя трябва да отделя долу горе по средата.Педала да е по високо е в нормите. Това жужене което чуваш като го натиснеш е аксиалният лагер 100%. Да ти предърпва на 1-2 също не е нормално.
- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Иво, Иво, Иво
Това жужене което чуваш като го натиснеш е аксиалният лагер 100%
Недей да шашкаш човека, защото това си е скъпичка екстра
. Чудото служи да не си "забравяш"
краченцето на съединителя.
Това жужене което чуваш като го натиснеш е аксиалният лагер 100%
Недей да шашкаш човека, защото това си е скъпичка екстра




Не колега. Не искам да шашкам човека.Това ;ЖУЖЕНЕ;се получава като натиснеш съединителя защото аксиалният лагер притиска диафрагмата на притискателният диск .И не бих казал че това е кой знае колко скъп ремонт при положение че самият лагер е 35-45лв.като добавиш и 60-70лв за смяна май не е много скъпа екстра
Няма такова чудо да ти стърже нещо по колата че да ти напомня за каквото и да е.Гледам колеги са писали че да придърпва си е нещо съвсем нормално.Да ама не.BMWса солидна компания и едва ли ще направят неравномерното потегляне нещо обичайно за 5 серия дори и в далечната 87-95год.Аз също карам такъв автомобил и да ти кажа че има страхотен плавен ход.Няма кола която да тресе при тръгване (ако всичко е нормално де) па ако ще и ОРЕL корса 84г да е .

- маречков
- ентусиаст
-
- Мнения: 867
- Регистриран на: 21.02.2006
- Местоположение: гр. Велико Търново
- Пол: Мъж
- Кара: е34,е39, МL320, е70 4.8 и F 15
Иво, сори
Само ЖУЖЕНЕ е наистина от лагер.
Екстрата, за която писах си същесвува. Това не е инженерна недомислица, а устойство, щадящо съединителя. Умните хора са го измислили, защото много хора(жени
) имат отвратителният навик да карат на полусединител. Не съм запознат с точното устойство на естричката, но на практика тя образува лека, учестена вибрация, съпроводена от трудно доловимо жужене, при леко натиснат съединител.
Моята колица си я има, а и съм карал доста колици с тази екстра, влючително и нови
, така че...
Хайде пичове. И още веднъж СОРИ



Само ЖУЖЕНЕ е наистина от лагер.
Екстрата, за която писах си същесвува. Това не е инженерна недомислица, а устойство, щадящо съединителя. Умните хора са го измислили, защото много хора(жени



Хайде пичове. И още веднъж СОРИ

- TheBoss
- Полковника
-
- Мнения: 2998
- Регистриран на: 8.03.2004
- Местоположение: в по- следния блок на София
- Кара: мухите да се лепят по лявото стъкло
Re: Пак съединител
zAcK написа:
4. Придърпва ми на 1-ва и 2-ра
Не би трябвало да имаш придърпване - НЕ Е НОРМАЛНО. Самият диск на маховика е т.н. двумасов. Не мога да си го обяня, защото не съм го виждал на живо, но от прочетеното излиза, че е от две части с гумени тампони посредата. Идеята е точно да се получи мнооооого плавно потегляне. Ако имаш претрисане при потегляне и при смяна от 1-ва на 2-ра явно има нещо заминало


- Breyton
- ентусиаст
-
- Мнения: 1021
- Регистриран на: 8.02.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: E34
Претрисането е най-вероятно от износен съединител.Обикновенно се усилва при каране в задръстване като загрее съединителя.Може да го прави също и от счупена демпферна пружина.
За да пробуксува съединителят ти трябва да е много износен.Това което описваш е по скоро начален стадий.
Един съвет от мен-сменяш ли съединител смени също притискателния диск и аксиалния лагер.
За да пробуксува съединителят ти трябва да е много износен.Това което описваш е по скоро начален стадий.
Един съвет от мен-сменяш ли съединител смени също притискателния диск и аксиалния лагер.
Аз точно това ще направя - сменям феродов, притискателен диск и аксиален лагер. Два дни свиркаше лагера, ама аз си викам айде ще изкарам до понеделник и я вкарвам в бокса (щото само тогава имаше свободен час). Притрисането се появяваше при потегляне на първа без газ (преди го нямаше), а имаше и едно неприятно придърпване, при смяна от 1-ва на 2-ра скорост, на по-високите предавки го нямаше. Надявам се само да не опра до смяна на двумасния диск с гумения успокоител, че тогава ще си е**е майката, сума пара е това. А иначе, като я вдигнат тъкмо ще сменя масло в скоростната кутия и диференциала. Има ли някой представа колко парички излизат частите, за труда вече съм се уговорил.
Тунинго мъ кефи и изпълва душата ми с тиха радост, умиление и неизкореним апломб!
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
Разработва се нов форум! www.bimmer-bg.com
11 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани