Проблем с бушон *25- 30А- Електровентилатор.
Модератор: Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Проблем с бушон *25- 30А- Електровентилатор.
Така, колеги, днеска намерих един проблем който ме озадачи доста
Понеже вдигнах капака, преди час някъде, да погледна какво се случва отдолу, реших да погледна и бушоните, и както си ги проверявам един по един, стигам до 25-ти.
Тук дойде изненадата, изгорял и разтопен / бил е разтопен някога, сега си беше твърд, но деформирал /
Вече знаех кой е бушона, а именно на перката на климатика, защото го бях сменял когато, миналото лято в центъра на София на 39 градуса колат загря и ме остави
Тогава положението беше същото, но обяснението дойде от това че не е спирала да върти, за да компенсира загубите на виското.
Сега обаче няма причина, дори и климатика не съм пускал
Както и да е, отидох до близката бензиностанция и си купих комплект бушони че се оказа че нямам друг 30 амперов, като го смених изгорелия още на бензиностанцията, като се прибрах, отворих пак капака и всичко беше наред.
Да кажа че двигателя не е изтивал, защото всичко това се развива в рамките на 20 минути, след като се прибрах вкъщи
Та въпроса ми е дали на някой му се е случвало същото нещо и ако да как го е решил, защото ми предстой доста пътуване по милата ни родина до края на месеца и не искам да ме оставя на пътя

Понеже вдигнах капака, преди час някъде, да погледна какво се случва отдолу, реших да погледна и бушоните, и както си ги проверявам един по един, стигам до 25-ти.
Тук дойде изненадата, изгорял и разтопен / бил е разтопен някога, сега си беше твърд, но деформирал /

Вече знаех кой е бушона, а именно на перката на климатика, защото го бях сменял когато, миналото лято в центъра на София на 39 градуса колат загря и ме остави

Тогава положението беше същото, но обяснението дойде от това че не е спирала да върти, за да компенсира загубите на виското.
Сега обаче няма причина, дори и климатика не съм пускал

Както и да е, отидох до близката бензиностанция и си купих комплект бушони че се оказа че нямам друг 30 амперов, като го смених изгорелия още на бензиностанцията, като се прибрах, отворих пак капака и всичко беше наред.
Да кажа че двигателя не е изтивал, защото всичко това се развива в рамките на 20 минути, след като се прибрах вкъщи

Та въпроса ми е дали на някой му се е случвало същото нещо и ако да как го е решил, защото ми предстой доста пътуване по милата ни родина до края на месеца и не искам да ме оставя на пътя

- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
Явно има някакъв прорблем, при мен също гореше и решението (просто не ми се занимаваше да ходя помайстори и т.н) е като си сложих 40А бушон и вече 2 години няма проблеми.
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
BAI_DOBRI написа:...и решението е като си сложих 40А бушон и вече 2 години няма проблеми.
Колега на тдс-а принципно трябва да е 40А

На бензиновото ми М50Б20 обаче уж го дават 30А

- kraininski
- ентусиаст
-
- Мнения: 899
- Регистриран на: 23.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530d
така става като не слагате бушони с посочения амперавж.при мен беше станало точно така - вместо да прекъсне предпазителя 10-12 жици под таблото за бушоните се бяха слели в една....няма такъв филм
"And You'll Always Be My Whore Cause You're The One That I Adore"
- BAI_DOBRI
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 305
- Регистриран на: 20.01.2007
- Местоположение: Разград&Русе
- Кара: Е34 92' TDS (горящ) :)
- Мечтае да кара: E90 335d
VesoPesa написа:BAI_DOBRI написа:...и решението е като си сложих 40А бушон и вече 2 години няма проблеми.
Колега на тдс-а принципно трябва да е 40А
На бензиновото ми М50Б20 обаче уж го дават 30А
Стария ми си беше 30А, на капака който покрива всички бушони също пише,че трябва да е 30А,но аз си сложих 40А
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
BAI_DOBRI написа:VesoPesa написа:BAI_DOBRI написа:...и решението е като си сложих 40А бушон и вече 2 години няма проблеми.
Колега на тдс-а принципно трябва да е 40А
На бензиновото ми М50Б20 обаче уж го дават 30А
Стария ми си беше 30А, на капака който покрива всички бушони също пише,че трябва да е 30А,но аз си сложих 40А
напротив, на капака над графата за този бушон в табличката има една звездичка, а в реда за ампеража на конкретния бушон пише 30/40А.
най-отдоло има легенда за звездичката и там пише за дизел.
поне при мене е така

колега kraininski, не разбрах какво имахте в предвид, аз миналото лято свалих оригиналния 30А бушон и сложих пак 30А и ето че се показа проблем

- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Весо , аз си купих колата с този проблем и проблема ти е в самата спомагателна ел.перка
понякога дълго време работеше без да създаде проблем ,но след това изведнъж предпазителя изгаряше ...
Сега пролетта си я смених въпросната перка с такава която има голяма собствена инерция - перфектна с две думи и всичко ми е точно
Предишната вътре в мотора й беше започнала да задържа (дали от лагери или друго незнам) и оттова ми правеше проблема ,такъв какъвто и ти имаш сега
На всички един съвет да дам : предпазители/бушони т.нар. само оригинални БМВ :!:
Георги Пенчев

Сега пролетта си я смених въпросната перка с такава която има голяма собствена инерция - перфектна с две думи и всичко ми е точно


На всички един съвет да дам : предпазители/бушони т.нар. само оригинални БМВ :!:


Георги Пенчев
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
Колега, преровил си половината подфорум да намериш тая тема, а не си видял важната тема за предпазителите
Съвет занапред преглеждай първо важните теми
Иначе
Ето я и важната тема за предпазителите> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=51161
А така и така я вдигнаха темата от прахта, да кажа че след като видях че и сменения бушон/1-ви след оригиналния/ се е стопил и го смених, този който сложих и до ден днешен е перфектен
Надявам се на не се появява повече този проблем при мен

Съвет занапред преглеждай първо важните теми

Иначе
*9- 15А- Клаксон. Циркулационна помпа на отоплението.
Ето я и важната тема за предпазителите> http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=51161
А така и така я вдигнаха темата от прахта, да кажа че след като видях че и сменения бушон/1-ви след оригиналния/ се е стопил и го смених, този който сложих и до ден днешен е перфектен

Надявам се на не се появява повече този проблем при мен

15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани