Голяма беля излезе антифризо-пиеца please HELP! - ЗАСКОБЕНО!
Модератор: Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Голяма беля излезе антифризо-пиеца please HELP! - ЗАСКОБЕНО!
Здравейте колеги,
Ако, помните преди време бях писал, че някой ми пие антифриза, защото не виждам следа никъде, а пък преливника се изпразва някъде...
Така, паднаха температурите - разширяване - свиване и дупката прокапа не ами направо ШУРНА!
Къде: три маркуча влизат в купето към парното. Нанизани са на алуминиеви тръбички и стегнати със скоби. Средната тръбичка е ПУКНАТА (ПРОБИТА) след маркуча преди да влезе в купето
аз мислех, че моя вариант е този: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=15
НО се оказа, че нямам междинно блокче поз.16
, а тръбите от радиатора направо излизат навън и направо на тях се нахлузват маркучите или и аз незнам как всъщност е работата и въобще незнам какво да правя сега ТРЯБВА ЛИ ДА СМЕНЯМ ЦЯЛ РАДИАТОР ЗАРАДИ ЕДНА ДУПЧИЦА НА КРАЯ НА ТРЪБИЧКАТА
и въобще как да разбера кой от тези всичките модели http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=64&fg=15
е моя без да разглобявам, щото аз като го извадя и колата е спряна от движение и къде ще обикалям да търся и какво ще търся и въобще б*си ужаса ми се случи БАШ В ТАЯ ЗИМА
Колеги, приемам всякакви идеи и помощ от всеки... PLEASE!
(просто колата много ми трябва тези дни иначе щях да я оставя докато се позатопли и тогава да я разколачвам...)
Поздрави и в очакване на идеи и съвети
Дамян
Ако, помните преди време бях писал, че някой ми пие антифриза, защото не виждам следа никъде, а пък преливника се изпразва някъде...

Така, паднаха температурите - разширяване - свиване и дупката прокапа не ами направо ШУРНА!
Къде: три маркуча влизат в купето към парното. Нанизани са на алуминиеви тръбички и стегнати със скоби. Средната тръбичка е ПУКНАТА (ПРОБИТА) след маркуча преди да влезе в купето

аз мислех, че моя вариант е този: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=64&fg=15
НО се оказа, че нямам междинно блокче поз.16


и въобще как да разбера кой от тези всичките модели http://www.realoem.com/bmw/partgrp.do?m ... g=64&fg=15
е моя без да разглобявам, щото аз като го извадя и колата е спряна от движение и къде ще обикалям да търся и какво ще търся и въобще б*си ужаса ми се случи БАШ В ТАЯ ЗИМА

Колеги, приемам всякакви идеи и помощ от всеки... PLEASE!
(просто колата много ми трябва тези дни иначе щях да я оставя докато се позатопли и тогава да я разколачвам...)
Поздрави и в очакване на идеи и съвети

Дамян
Последна промяна ddddk на 11 Яну 2009, 19:40, променена общо 1 път

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
тръбата влиза в климатроника, и е отделна част от радиаторчето.
Ще се наложи сваляне на целия климатроник (и таблото) но само ако си сигурен че е от тръбичката защото тя е алуминиева и малко ме съмнява да е спукана толкова лесно. Като отваряш смени всички О-пръстени на климатика (ако имаш), струват 1.80лв някъде, и също и О пръстените на радиаторчето за вода.
Ще се наложи сваляне на целия климатроник (и таблото) но само ако си сигурен че е от тръбичката защото тя е алуминиева и малко ме съмнява да е спукана толкова лесно. Като отваряш смени всички О-пръстени на климатика (ако имаш), струват 1.80лв някъде, и също и О пръстените на радиаторчето за вода.

Свали си кората под волана и барчето и ще стигнеш до тръбите, няма нужда да сваляш цялот табло, ако има налична си купи от дару най-добре, ако и не ли секънд или на заварка. Ако се разровиш Геваре написал подробна тема, как се сменяват О-пръстените на тези тръбички но власт имащите не си направиха труда да направят темата важна, а секи само пуска теми да пита
ПС Ето ти и темата http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=

ПС Ето ти и темата http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic ... highlight=
.
Ако виждаш каде е дупката и нети се разглобява,за временно ползване ти предлагам 2 варианта:
1. Обезмасляваш хубаво,мажеш с някакъв метал-пластик,и отгоре увиваш с някаква лента или нещо подобно
2. Намираш парче маркуч с по голям диаметър,нанизваш го да подмине дупката и в другия край правиш снадка с оригиналния
Ако стане,като се позатопли я разглобяваш
Успех
1. Обезмасляваш хубаво,мажеш с някакъв метал-пластик,и отгоре увиваш с някаква лента или нещо подобно
2. Намираш парче маркуч с по голям диаметър,нанизваш го да подмине дупката и в другия край правиш снадка с оригиналния
Ако стане,като се позатопли я разглобяваш

Успех
- skylord
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 429
- Регистриран на: 11.04.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: E34
дам там много трудно се открива... след поредната смяна на клапите на парното почна да ми спада нивото и видях, че при мен тече от лявата тръбичка.. смених маркуча и сега всичко е наред.... ако нямаш въпросните тръбички можеш да сложиш преходник 6мм (толко е вътрешния отвор на гумените маркучи) от тея които газаджийте слагат (някакъв вид пластмаса е) и да съединиш двете тръби с две скоби... за да закрепиш положението...
- predel
- ентусиаст
-
- Мнения: 1422
- Регистриран на: 18.02.2007
- Местоположение: Вече в собствена колибка!
- Пол: Мъж
- Кара: Е38, понякога Е61, Е34 и Е65
- Мечтае да кара: КА-50
В ТУ Варна имат аргонов апарат за заварки с алуминий (заваряват глави) та може би могат да ти заварят тръбата (апропо от алуминий ли е?)...
Ако няма повреда в компютъра - бийте провайдера 

- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
за съжаление с МИГ апарат няма да стане, защото тръбичката е много тънкостенна и ще се пробива вместо да се наварява материал.
В такива случаи се минава на газо-пламъчно заваряване, НО тая тръбичка е толкова тънка, че в зоните около зоната на наслояване на материал ще прегаря и ще се пробива - с други думи запушваш една дупка и отваряш нови 5
Мъчихме радиатора на климатика на един приятел преди време и десет майстора по-късно като го направихме като лейка радиатора и айде на магазина
Благодаря за съветите, колеги. Днес ще пробвам да го налепам с нещо та да намаля теча поне доколкото беше преди - да доливам и да карам докато се стопли и тогава да го мятам радиатора...
В тая връзка има едни термо-шлаух им викат електричарите - това е една тръбичка като гумена или меко РVС или нещо такова - намушват го на кабела там където са го снадили и с една запалка стоплят тоя шлаух и той се свива и става като изолация! Та туй чудо дали ще има ефект в моя случай?
Поздрави и пак благодарности на отзовалите се!
Дамян
В такива случаи се минава на газо-пламъчно заваряване, НО тая тръбичка е толкова тънка, че в зоните около зоната на наслояване на материал ще прегаря и ще се пробива - с други думи запушваш една дупка и отваряш нови 5

Мъчихме радиатора на климатика на един приятел преди време и десет майстора по-късно като го направихме като лейка радиатора и айде на магазина

Благодаря за съветите, колеги. Днес ще пробвам да го налепам с нещо та да намаля теча поне доколкото беше преди - да доливам и да карам докато се стопли и тогава да го мятам радиатора...
В тая връзка има едни термо-шлаух им викат електричарите - това е една тръбичка като гумена или меко РVС или нещо такова - намушват го на кабела там където са го снадили и с една запалка стоплят тоя шлаух и той се свива и става като изолация! Та туй чудо дали ще има ефект в моя случай?

Поздрави и пак благодарности на отзовалите се!
Дамян

- Ненко Вранков
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2888
- Регистриран на: 13.04.2007
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Тежка
Не, защото е прекалено тънко!
Всеки ден ползвам такива термо-шлаух ленти и що годе имам представа...
Виж сега, в тия студове знам как се правят ремонти и не го пожелавам на никого, но въпреки това понякога се налага... особено когато караш стара кола-както сме ние
Ако имаш пряка видимост до дупката на тръбата - почсти я хубаво, сложи нещо върху нея да я закрие (парченце ламарина, може и от мед/алуминий) и мажи обилно с течен метал на Бизон, изчакваш го една нощ и не че ще закърпиш положението, ами може и да откара с години.
А когато времето се пооправи и нямаш други дертове на главата си, можеш да му отделиш повече внимание.
Успех колега!
Всеки ден ползвам такива термо-шлаух ленти и що годе имам представа...
Виж сега, в тия студове знам как се правят ремонти и не го пожелавам на никого, но въпреки това понякога се налага... особено когато караш стара кола-както сме ние

Ако имаш пряка видимост до дупката на тръбата - почсти я хубаво, сложи нещо върху нея да я закрие (парченце ламарина, може и от мед/алуминий) и мажи обилно с течен метал на Бизон, изчакваш го една нощ и не че ще закърпиш положението, ами може и да откара с години.
А когато времето се пооправи и нямаш други дертове на главата си, можеш да му отделиш повече внимание.
Успех колега!
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
Голяма беля излезе антифризо-пиеца please HELP! - ЗАСКОБЕНО!
Колега,
бизона е супер решение, ама като не се сетих по-рано
, а пък като си писал отговора аз вече съм се борил с дупката
Здраве да е.
Какво направих да кажа:
-купих силикон са уплътнение на гарнитури, глави, капаци и прочие - черен има го в малка разфасовка 1,99лв.
- зачистих зоната на дупката със спирт първо и после със сух парцал
- намазах хуууубавоооо
- подсуших маркуча от вътрешната страна
- натиках го ЯКО навътре та да прескочи ограничението на тръбата и да покрие дупката - това действие трая 1 час
- ограничението на тръбата е сложено за да не отива маркуча по-натам, ама нали съм българче...
- напъхах една скоба там отвътре върху маркуча след ограничението - 1 час
И КАТО ПУСНАХ ЗА МАЛКО... И ВСИЧКО ИЗКОЧИ!
силикона се разлепа на всякъде хуубооо омаза всичко наоколо
ТРИ НЕУСПЕШНИ ОПИТА
- избърсах силикона
- напъхах тръбата - пак голям зор
- напъхах скобата - не е за разправяне...
- и незнам с коя ръка държах скобата, с коя маркуча, с коя завитвах скобата
, ама след повече от 1 час битка само със затягане на скобата УСПЯХ!
- сложих втора скоба вече на мястото отредено по принцип за скоба и ЗАСПА!
- запалих чаках - няма теч!
Ако бях успял със силикона трябваше да изчакам 24 часа преди да запаля и тогава щеше да стане наистина здраво... предполагам
Така или иначе това си е временна работа - щом е ерозирала тръбата някъде много е вероятно да ерозира и другаде, ТАКА ЧЕ в това положение за София не тръгвам, но за градско става И КАТО се затопли ПЪРВАТА РАБОТА разколачвам таблото, вадя радиатора и АЙДЕ NEW!
Благодаря за отзивчивостта, голеги!
Поздрави,
Д
бизона е супер решение, ама като не се сетих по-рано


Здраве да е.
Какво направих да кажа:
-купих силикон са уплътнение на гарнитури, глави, капаци и прочие - черен има го в малка разфасовка 1,99лв.
- зачистих зоната на дупката със спирт първо и после със сух парцал
- намазах хуууубавоооо
- подсуших маркуча от вътрешната страна
- натиках го ЯКО навътре та да прескочи ограничението на тръбата и да покрие дупката - това действие трая 1 час


- напъхах една скоба там отвътре върху маркуча след ограничението - 1 час
И КАТО ПУСНАХ ЗА МАЛКО... И ВСИЧКО ИЗКОЧИ!


ТРИ НЕУСПЕШНИ ОПИТА
- избърсах силикона
- напъхах тръбата - пак голям зор
- напъхах скобата - не е за разправяне...
- и незнам с коя ръка държах скобата, с коя маркуча, с коя завитвах скобата




- сложих втора скоба вече на мястото отредено по принцип за скоба и ЗАСПА!
- запалих чаках - няма теч!
Ако бях успял със силикона трябваше да изчакам 24 часа преди да запаля и тогава щеше да стане наистина здраво... предполагам


Така или иначе това си е временна работа - щом е ерозирала тръбата някъде много е вероятно да ерозира и другаде, ТАКА ЧЕ в това положение за София не тръгвам, но за градско става И КАТО се затопли ПЪРВАТА РАБОТА разколачвам таблото, вадя радиатора и АЙДЕ NEW!
Благодаря за отзивчивостта, голеги!
Поздрави,
Д

- cod-cdbp
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 8775
- Регистриран на: 18.12.2006
- Местоположение: село Кестеново
- Пол: Мъж
- Кара: мфили
- ddddk
- ентусиаст
-
- Мнения: 1419
- Регистриран на: 6.08.2008
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: E65
ам тъй ще направя тогава, ама задължително искам сам да отворя там долу вътре да видя аз лично каква е картинката и тогава ще видим какво ще правим...
за сега беше важно да спра теча, щото цвъркаше като лейка и колата неможеше да се кара - ни да радглобявам в студа ни да обикалям по сервизи с колата щото ще окотя двигателя...
то всъщност аз така и не написах от къде тръгна работата: та значи изчезваше антифриза на някъде, ама не се виждаше къде, добре де ама в студа явно отворило повече и се видя - и бягам аз на един сервиз, който уважавам много и викам какво ще правим и момчетата викат А няма проблем - вадим маркучите зачистваме ги от клея и боклуците - нови скоби и си готов. ОБАЧЕ като зачисти и като се отвори тоз хендек на тръбата и като шурна и А, СЕГА! И от разглобяване на табло неразбирали и А, оправяй се сам...
НО, ВСИЧКО Е ДОБРЕ, КОГАТО ЗАВЪРШВА ДОБРЕ!
Поздрави,
Д
за сега беше важно да спра теча, щото цвъркаше като лейка и колата неможеше да се кара - ни да радглобявам в студа ни да обикалям по сервизи с колата щото ще окотя двигателя...
то всъщност аз така и не написах от къде тръгна работата: та значи изчезваше антифриза на някъде, ама не се виждаше къде, добре де ама в студа явно отворило повече и се видя - и бягам аз на един сервиз, който уважавам много и викам какво ще правим и момчетата викат А няма проблем - вадим маркучите зачистваме ги от клея и боклуците - нови скоби и си готов. ОБАЧЕ като зачисти и като се отвори тоз хендек на тръбата и като шурна и А, СЕГА! И от разглобяване на табло неразбирали и А, оправяй се сам...
НО, ВСИЧКО Е ДОБРЕ, КОГАТО ЗАВЪРШВА ДОБРЕ!

Поздрави,
Д

12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани