Изгоряла "Ламбда сонда" на е34
Модератор: Технически модератори
7 мнения
• Страница 1 от 1
- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
Изгоряла "Ламбда сонда" на е34
В сервиз ми казаха че "Ламбдата" ми е изгоряла,но можела и така да върви.Какви са недостатъците на това и за какво изобщо служи тя.Чувал съм че е да подава информация на компютъра ако има излишна горивна смес и от там компа намаля дебита на дюзите-нещо такова разбрах...
Това означавали че повече ще гори като е "заминала" Ламбда сондата???
Това означавали че повече ще гори като е "заминала" Ламбда сондата???

Атаката е най-добрата защита...!!!
- bmwfena
- БМВманиачения
-
- Мнения: 5148
- Регистриран на: 25.04.2006
- Местоположение: ХАСКОВО
- Пол: Мъж
- Кара: ПЕЧКА понавървяваща
- Мечтае да кара: на ядене и пиене
Re: Изгоряла "Ламбда сонда" на е34
те повечето серзизи все тва казватFANATIK-s-BMW написа:В сервиз ми казаха че "Ламбдата" ми е изгоряла,но можела и така да върви.Какви са недостатъците на това и за какво изобщо служи тя.Чувал съм че е да подава информация на компютъра ако има излишна горивна смес и от там компа намаля дебита на дюзите-нещо такова разбрах...
Това означавали че повече ще гори като е "заминала" Ламбда сондата???



- nikol78
-
-
- Мнения: 773
- Регистриран на: 13.05.2006
- Местоположение: ПЛОВДИВ
- Пол: Мъж
- Кара: Е 39 520I 1998г.
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- FANATIK-s-BMW
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 77
- Регистриран на: 21.10.2008
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е60 530д
- Мечтае да кара: на път без дупки(ако може)
- Детайли за колата: ламя
Как да разбера мойта кой модел е и дали наистина е изгоряла,защото нали имало случай че показва че е изгоряла,а не е...?!!!
Атаката е най-добрата защита...!!!
- mikluho
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 267
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: Люлин
- Пол: Мъж
- Кара: Vmax, Е46 330 Convertible, E21 315
Е малко почвам да се усещам неподготвен за любимият си форум. Все ми се струва че колкото по сложно се обеснява даденият проблем толко по на сериозно се приема от голяма част от вас /лека забележка кам колегата deyan-enchevс препратката му/. Ми не е задължително всички да са утрепали по 5 години в техническия за да могат свободно да четат постовете.
Та по темата за Ламбдата сонда . Това е едно железо от което излизат една ,две ,четири или повече жици, прилично на запалителна свещ на бензинов мотор. Монтирано на тръбите за изходящите газове или по скоро там където е най топло по кюнците близо до двигателя. Е те то същото дава информация на на софтуера какво е наличието на свободен кислород в изгорелите газове /та за тва му викат и оксижен сензор/ . Показанията най общо се базират на темперетурата в кюнците - повече кислород по висока темперетура и обратно.
Както е задал въпроса колегата FANATIK-s-BMW би следвало да го питаме колко му гори в момета и притеснява ли го разхода и вървежа или не . И ако всичко е ПИНГ ПОНГ мога само да му кажа че не му работят 3 от цилиндрите и той да си го премести в другия крачол и да ме подмине с 200
Мой съвет е да посещавате един и същ майстор та бил той добър или не толкова. В крайна сметка ако заобикаляме навсякъде ще получим едно "бъркало" диагнози които ще ни костват една камара левове
Още не се е появила панацеята за собствените ни автомобили
Та по темата за Ламбдата сонда . Това е едно железо от което излизат една ,две ,четири или повече жици, прилично на запалителна свещ на бензинов мотор. Монтирано на тръбите за изходящите газове или по скоро там където е най топло по кюнците близо до двигателя. Е те то същото дава информация на на софтуера какво е наличието на свободен кислород в изгорелите газове /та за тва му викат и оксижен сензор/ . Показанията най общо се базират на темперетурата в кюнците - повече кислород по висока темперетура и обратно.
Както е задал въпроса колегата FANATIK-s-BMW би следвало да го питаме колко му гори в момета и притеснява ли го разхода и вървежа или не . И ако всичко е ПИНГ ПОНГ мога само да му кажа че не му работят 3 от цилиндрите и той да си го премести в другия крачол и да ме подмине с 200

Мой съвет е да посещавате един и същ майстор та бил той добър или не толкова. В крайна сметка ако заобикаляме навсякъде ще получим едно "бъркало" диагнози които ще ни костват една камара левове

Още не се е появила панацеята за собствените ни автомобили

На ваше място аз бих описал подробно всичките си приключения, като отстраня всичко освен отношенията с хората.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
Източник:писмо от Толстой до Миклухо-Маклай. “Човекът от луната”, С., 1986.
7 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани