Втори акумулатор ?

5-та серия ('88-'95)

Модератор: Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 19 Ное 2004, 2:10

Madmax написа:Съгласен съм с тебe, Zik. Tочно тakа е. Обаче не бъркаш ли паралелно и последователно свързване?

Така е приятел през цялото време съм бъркал понятията паралелно-успоредно и паралелно -последователно. Sorri :oops: Грешка на езика.
steen е прав като ме е поправил. :yes:

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 19 Ное 2004, 11:40

Madmax написа:При 520 акумулаторът е при двигателя, при 525 и нагоре е под задната седалка, защото отпред няма място. Така мисля аз.

Само с това не съм съгласен моята 520-ка е с акумулатор под задната седалка.
Както казва дизелбоя единия акумулатор е за оригиналната аларма, аз съм със оригинална такава и може би не се изразих правилно, ако купя втори акумулатор и го закача на предните куплунги вероятно няма да имат връзка помежду си двата акумулатора въпроса е дали и ще имам ли по мощен ток за запалване заради това че част от консуматорите ще черпят ток от единия а други от другия.
А по въпроса дали ми трябва си е мое лично решение и знам за какво ми трябва ;)
grnka това че е в купето не го предпазва съвсем от студа, да не мислиш че сутрин в купето е по-топло от навън :roll:
May the BMW force be with you!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1126
Регистриран на: 5.07.2004
Местоположение: Пловдив
Кара: M3 и Volvo XC70

Мнение от Tod » 19 Ное 2004, 11:50

Доста по-топло е, навън духа вятър,вали сняг... А вътре не! :) :) :)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 19 Ное 2004, 11:57

Vasilen написа:дали и ще имам ли по мощен ток за запалване заради това че част от консуматорите ще черпят ток от единия а други от другия.
А как ще определиш кои консуматори от кой ак ще се хранят. За храненето - лесно - доста диоди /схема ИЛИ/. Но за зареждането как /релета?/?
Още в завода е помислено по въпроса за паленето - на стартер доста от консуматорите се изключват.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Доктор на БМВ науките
Аватар
Мнения: 1854
Регистриран на: 9.02.2004
Местоположение: В хасиенда на края на града
Пол: Мъж
Кара: 400 коня и едно магаре зад волана

Мнение от Vasilen » 19 Ное 2004, 12:03

Tod написа:Доста по-топло е, навън духа вятър,вали сняг... А вътре не! :) :) :)

Ейййй ся що термометъра показва вътре 0 градуса а външния и той 0 градуса, че нема да го вее вятър да ама за 8-10 часа навън всичко изстива и в купето :roll:
Ще взема да пробвам да видя дали под седалката не е по топло ;)
ако има 1-2 градуса разлика ще се откажа от втори акумулатор 8)
ivantchoG за консуматорите би трябвало в завода да са помислили след като са сложили два куплунга за акумулатори :!:
Някой има ли наясно как точно са свързани двата акумулатора в цялата система ?
May the BMW force be with you!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2521
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: коя кадето го прибере при себеси

Мнение от dizelboy » 19 Ное 2004, 20:30

ами може и да сте први но пак имам пак 2 :DDD :DDD :DDD но не мисля 4е като падне единия и другия пада все пак няма логика но както и да е темата беше добра и интересна

ще видим може и с един може и с 2
поздрави и от мен
ИзображениеИзображение
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2523
Регистриран на: 21.11.2004
Местоположение: Sofiq

Мнение от BAYRON » 03 Дек 2004, 17:18

еееее как сте я поткарали с тия акумолатории моя съвете да де не се мисли за такива работи защото алтернатора няма да може даа ги пълнии и че спапеш и двата акумолатора сложи си малък 5 амперов само за алармата и внимавай как гисврзваш ще ти трябват диоди да не се полущи скачени съдове ако искаш ше те светна

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1373
Регистриран на: 29.11.2004
Местоположение: София

Мнение от BadAngel » 03 Дек 2004, 18:15

вместо да нищите акумулаторите си проверете алтернатора, щото на скапан алтернатор и 5 акумулатора да сложиш пак може някоя сутрин да не запалиш :)
No bling at the Ring

Предишна

Назад към E34

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook