Въпрос към Василен
Модератор: Технически модератори
8 мнения
• Страница 1 от 1
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Въпрос към Василен
Моля те провери с ръководството ти за Е34 има ли показан начина за смяна на амортисьор на задния капак (за комби-вратата става дума:) )
Ако има сканирай го и го постни
Георги Пенчев
Ако има сканирай го и го постни

Георги Пенчев
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Не съм Василен, но мисля, че тук http://dl.bmworg.ru/book/haynes/3&5_11.pdf, в секция 14.8 се намира това, което търсиш. А тук http://www.bmworg.ru/dl/index.php има и други интересни неща за Е30, Е28 и Е34.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Vasilen
- Доктор на БМВ науките
-
- Мнения: 1854
- Регистриран на: 9.02.2004
- Местоположение: В хасиенда на края на града
- Пол: Мъж
- Кара: 400 коня и едно магаре зад волана
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Много благодаря на ivanchoG за материала и линковете,но за амартисьорите на капака е дадено захващането към каросерията.Това не е проблем.Проблемът е отдругата страна - захващането към капака.Цилиндърчетата им влизат чрез нещо като накрайници навътре в пластмасовата част на която седят заводските инструменти,триъгълник и т.н.Та интересното за мен е как точно се сваля тая цялата част.Виждам 4 глави на болтове като еврейска звезда,но не за лимбус а като за накрайник на отверка.Това също не е проблем - притеснявам се после да не счупя нещо а да си има "някаква цака"
И съответно закрепването на амортисьора към капака.
Василене,виж ти ако можеш нещо да намериш БЛАГОДАРЯ


Василене,виж ти ако можеш нещо да намериш БЛАГОДАРЯ

Аз карам такъв Touring, не съм сменял тези амортисьори, но съм сменял тези на самото стъкло (нали то се отваря отделно). Но ще ти кажа какво пише по въпроса в моята книга:
1. Отваряш задното стъкло
2.Махаш гумените капачета на двата винта, които държат черните пластмасови капаци от двете страни на капака и развиваш винтовете.
3.Отваряш вратата.
4.Махаш капаците. Внимавай от горната страна откъм покрива са залепени с незасъхващ силикон за да не дрънчат при движение.
5.Вече имаш достъп до болта, на амортисьора и го развиваш и т.н.
Успех!
1. Отваряш задното стъкло
2.Махаш гумените капачета на двата винта, които държат черните пластмасови капаци от двете страни на капака и развиваш винтовете.
3.Отваряш вратата.
4.Махаш капаците. Внимавай от горната страна откъм покрива са залепени с незасъхващ силикон за да не дрънчат при движение.
5.Вече имаш достъп до болта, на амортисьора и го развиваш и т.н.
Успех!
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Много ти благодаря за съветът.Аз си го мислех по друг начин,който естествено няма нищо общо с действителноста.Сега чакам да ми пристигне поръчката и като го взема веднага се захващам
А да те попитам за другите 2 амортисьора на задното стъкло - трудно ли се сменят,защото доколкото съм ги гледал са хоризонтални и влизат навътре под тавана ?
Георги Пенчев

А да те попитам за другите 2 амортисьора на задното стъкло - трудно ли се сменят,защото доколкото съм ги гледал са хоризонтални и влизат навътре под тавана ?

Георги Пенчев
Значи за да ги смениш тях трябва да изпълниш пак точки 1. - 4. След това има още една пластмаса от всяка страна, която в същност е водач за кабелите която трябва да се свали. На два винта е откъм пантите. След това заедно с нея трябва да извадиш кабелите от кухината в купето и вече имаш достъп навътре. Сваляш първо зегерката и ухото на амортисъора от самото стъкло. После следва да се свали от ябълковидния болт(щифт) в кухината на купето. Аз тук видях малко зор, защото не исках да го напъвам. Кухината, където е болтът, се уплътнява от гумен маншон и внимавай да не го скъсаш с отвертка или нещо подобно като ръчкаш за амортосьора. Опитай се да го завъртиш и с помощта на дълга отвертка излиза.
След това нанизваш маншона на новия амортсьор и трябва да нацелиш ябълковидния щифт и да го втъкнеш. Става лесно още повече, ако сложиш малко грес. След това сглобяваш по обратния ред. Достъпът до този амортисьор е само от тази страна, откъм тапицерията няма достъп.
Това е.
Успех
След това нанизваш маншона на новия амортсьор и трябва да нацелиш ябълковидния щифт и да го втъкнеш. Става лесно още повече, ако сложиш малко грес. След това сглобяваш по обратния ред. Достъпът до този амортисьор е само от тази страна, откъм тапицерията няма достъп.
Това е.
Успех
- Penchev
- Сватбаря
-
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
8 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани