E34 525turbo> E34 528turbo
Модератор: bum_bum
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Аз вчера ходих да пързалям на ДЗС обаче с Хондатаnesko написа:Бате ти си луд евалаиначе за волана и аз си взех такъв и е наистина готен а преди бях с велурено ОМП от италия нам от де и са замаза да си е_е тоя е чук вц то няма грешка
какво ще кажеш за една зимна разходка из между селата ако имаш гуменки зимни

69 кинта ма ги има навсякъде по тунинг магазините. Верно е реплика но е много добра изработка и кефиtuningfena написа:воланчето кефи , колко ако не е тайна го взе .

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- tuningfena
- ентусиаст
-
- Мнения: 1012
- Регистриран на: 3.06.2006
- Местоположение: dimitrovgrad
- Пол: Мъж
- Кара: е30-327 . е30-320
- Мечтае да кара: bmw 327i turbo
- Детайли за колата: BMW 327 i
- nesko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2042
- Регистриран на: 7.12.2006
- Местоположение: на скамейката при резервите
- Пол: Мъж
- Кара: му се шейната на дядо коледа
- Мечтае да кара: самолет с 4 гуми и емблема на BMW
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
slavianko написа:Аз вчера ходих да пързалям на ДЗС обаче с Хондатаnesko написа:Бате ти си луд евалаиначе за волана и аз си взех такъв и е наистина готен а преди бях с велурено ОМП от италия нам от де и са замаза да си е_е тоя е чук вц то няма грешка
какво ще кажеш за една зимна разходка из между селата ако имаш гуменки зимни
Така ми се искаше с бавареца ама толкова много съм го разкостил че имам поне месец да го събирам. Просто съм решил да приключа най сетне всичко по тая кола и през новата година само да карам.
69 кинта ма ги има навсякъде по тунинг магазините. Верно е реплика но е много добра изработка и кефиtuningfena написа:воланчето кефи , колко ако не е тайна го взе .
аз сега си идвам от дзс то нямаше нито една диря много беше наваляло но беше яко фън




- VENBO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 326
- Регистриран на: 19.04.2006
- Местоположение: Варна
- Пол: Мъж
- Кара: 335i Turbo
- Мечтае да кара: без жена му да дава акъли.
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Славяне отдавна не ти бях чел темата- много си напреднал- евала
Можеш ли да ми кажеш на втората рейка възвратния клапан махнал ли си го? Аз моя го оставих след доста мислене ама при следващо сваляне ми се струва че ще го премахна...


- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Аз тъкмо ти писах в темата и видях че си ми задал тук въпросаVENBO написа:Славяне отдавна не ти бях чел темата- много си напреднал- евалаМожеш ли да ми кажеш на втората рейка възвратния клапан махнал ли си го? Аз моя го оставих след доста мислене ама при следващо сваляне ми се струва че ще го премахна...



oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Понеже тия дни се занимавам само с кърпене на купето и нямах време за ъпгрейди. Доста време отлагах но в крайна сметка трябваше да махна из основи всичките "ракообразования" по купето. Уж си мислех че нямам никакви ръжди но като почнах да чукам и леко се бях поуплашил в началото. Сега отметнах повечето работа и вече съм в настроение понеже си го правя сам и става супер
http://www.picbg.net/img.php?file=0254a25e6bc9af4e.jpg
и след
http://www.picbg.net/img.php?file=9bdc4ae11ad2692a.jpg
Това обаче е една малка част от всичкият кърпеж. Оказа се че левият ми подкалник имаше доста ръжди и почти го изградих наполовината
Първоначално бях решил да нося колата на тенекеджия. След няколко препоръки за уж най добрите в града отидах при един и още на първите 10 мин му казах че няма да се разберем с неговият начин на работа и си прибрах колата. При вторият историята се повтори и накрая се реших да си я направя сам. Накупих си всички видове мазила ръждопреобразователи, разни грундове, цинкови спрейове и бодита и кво ли не и се захванах. Купих също и едно Метровско СО на изплащане и с негова помощ се оказа че съм по добър от всичките прехвалени "майстори" тенекеджии в Русе


http://www.picbg.net/img.php?file=0254a25e6bc9af4e.jpg
и след
http://www.picbg.net/img.php?file=9bdc4ae11ad2692a.jpg
Това обаче е една малка част от всичкият кърпеж. Оказа се че левият ми подкалник имаше доста ръжди и почти го изградих наполовината


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Най се дразня че квотата ми за качване на снимки тук е изчерпана и пускам линкове които след време се брадясват ама ... Вчера гледах че повечето ми линкове които съм дал със снимки от по старите ми теми не се отварят и целият ми труд да пиша по тия теми е отишъл на вятъра.
Ето и поредният линк със едно леко ъпгрейдче от днес по колата
http://www.picbg.net/img.php?file=107a2b3fd6424bc9.jpg
Единият е оригиналният ми а другият е от Е34 ТДС. Тоя вариянт обаче могат да го ползват и колегите с Е36
Ето и поредният линк със едно леко ъпгрейдче от днес по колата
http://www.picbg.net/img.php?file=107a2b3fd6424bc9.jpg
Единият е оригиналният ми а другият е от Е34 ТДС. Тоя вариянт обаче могат да го ползват и колегите с Е36

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- svilgg
- ентусиаст
-
- Мнения: 956
- Регистриран на: 17.11.2007
- Местоположение: Pyce
- Пол: Мъж
- Кара: 97' E36 m43b18 sedan
- Мечтае да кара: E34
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
plug & play ли става или ще трябва преправяне ?
за е36 говоря
за е36 говоря
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Мерих диаметъра на ябълката от Е36 и Е34 и са еднакви. Втулката също е еднаква така че няма логика да не стане плъг енд плейsvilgg написа:plug & play ли става или ще трябва преправяне ?
за е36 говоря

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Разгледай снимката по обстойно и ще видиш че не е само това идеятаDpy написа:Идеята е само за удължаване на скоростния лост или?

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- AVGO
- ентусиаст
-
- Мнения: 858
- Регистриран на: 16.04.2009
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: AvGo's Devil
- Мечтае да кара: дълго
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Хехе, рано или късно, всички опират до ТДС-а
Иначе за шифтъра изглежда наистина същия.Аз на тдс-ката и сложих "тунинг" шорт шифтър и разликата с този е, че хем скъсява хода на лоста, хем пък и скъсява самия лост.Сега стана около 4 пръста
И отново "браво" на Славянко


Иначе за шифтъра изглежда наистина същия.Аз на тдс-ката и сложих "тунинг" шорт шифтър и разликата с този е, че хем скъсява хода на лоста, хем пък и скъсява самия лост.Сега стана около 4 пръста

И отново "браво" на Славянко

Химна на Бавареца >>> http://www.vbox7.com/play:e3237f4183
Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3

Линк за сваляне с високо качество > http://hulkshare.com/n1l4y873vla3
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: E34 525turbo> E34 528turbo
Още малко СО тунинг
Преди
http://www.picbg.net/img.php?file=3ca2d3f4050852f7.jpg
И след
http://www.picbg.net/img.php?file=dccc5b806c001fe3.jpg
Напръсках го първо върху желязото със цинков спрей на бардал и след това мисля някакъв рапид да му набия и това ще е
Преди
http://www.picbg.net/img.php?file=3ca2d3f4050852f7.jpg
И след
http://www.picbg.net/img.php?file=dccc5b806c001fe3.jpg
Напръсках го първо върху желязото със цинков спрей на бардал и след това мисля някакъв рапид да му набия и това ще е
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани