E34 M50 В25 turbo
Модератор: bum_bum
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Не почти. Всичко е нагласено. Само донастройки и трябват.RSxRacer написа:Явор написа:а другото,нагласено ли е
почти да
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- BMW дизайн
- ентусиаст
-
- Мнения: 827
- Регистриран на: 18.03.2007
- Местоположение: Някъде по света
- Пол: Мъж
- Кара: икономично
- Мечтае да кара: на 1.2лв/л бензин
Това е една от най-смислените и интересни теми който съм прочел до сега евала за снимките, ентусязма и доброто обяснение на всички колеги 

- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Мерси колега. Старая се да напиша всичко за да може да е интересно и ако някой реши да прави нещо да има ифо къде, как, колко и тн. Аз лично много от нещата които правя преди това съм ги чел от темите на лудия и на други колеги.BMW дизаин написа:Това е една от най-смислените и интересни теми който съм прочел до сега евала за снимките, ентусязма и доброто обяснение на всички колеги
Относто колата днес я карах и е почти настроена. Поне колкото позволява до момента. Надута е на 0.4 и върви до 4500 оборота. От там насетне оригиналната бензинова помпа не може да насмогне и не и стига горивото. Затова и смъкнахме налягането на 0.4 поне да може да се кара безопасно над 4500. Та за сега няма да има клипчета докато не си взема друга помпа


За сега се двуомя дали да правя отделен резервоар в багажника с външна помпа или да търся няква потопяема на мястото на оригиналната както е направил лудия на неговата Е36-ца. Жалко само че тези като неговата им се изчерпа количеството и тряя се търси нещо друго

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Бензиновата помпа е еднаква за следните модели Е34 (ЛИНК към RealOEM):
E34 518g Touring, Europe
E34 518i Saloon, Europe
E34 518i Touring, Europe
E34 520i Touring, Europe
E34 520i Saloon, Europe
E34 525i Touring, Europe
E34 525i Saloon, Europe - ти си тук
E34 525ix Touring, Europe
E34 525ix Saloon, Europe
E34 530i Saloon, Europe
E34 535i Saloon, Europe
E34 M5 3.6 Saloon, Europe
E34 M5 3.8 Saloon, Europe - тук за сравнение (340 к.с., 400 Нм)
И понеже е малко вероятно да си по-мощен от М5 3,8 още на 4500 об/мин, където М5 има около 390 Нм, проблема вероятно е другаде, но не и в помпата. Или ако е в помпата, то е защото помпата е на 15 години, а не защото по принцип е "малка".
E34 518g Touring, Europe
E34 518i Saloon, Europe
E34 518i Touring, Europe
E34 520i Touring, Europe
E34 520i Saloon, Europe
E34 525i Touring, Europe
E34 525i Saloon, Europe - ти си тук
E34 525ix Touring, Europe
E34 525ix Saloon, Europe
E34 530i Saloon, Europe
E34 535i Saloon, Europe
E34 M5 3.6 Saloon, Europe
E34 M5 3.8 Saloon, Europe - тук за сравнение (340 к.с., 400 Нм)
И понеже е малко вероятно да си по-мощен от М5 3,8 още на 4500 об/мин, където М5 има около 390 Нм, проблема вероятно е другаде, но не и в помпата. Или ако е в помпата, то е защото помпата е на 15 години, а не защото по принцип е "малка".
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Абсолютно съм съгласен с теб. Все пак колата е на 15г и едва ли тая помпа е сменяна до сега. Въпроса е че като ще се сменя ще търся няква по яка. Така или иначе ще се дават пари.Postman написа:Или ако е в помпата, то е защото помпата е на 15 години, а не защото по принцип е "малка".
Не съм мерил мощности но защо си мислиш че на 0.7 този мотор няма да удари 400+ нютон метри??? Мисля и лудия на неговото М50 още докато беше 2.5 и на малък надув имаше грижи с помпата и не и стигаше дебита. Всъщност снощи прегледах темата му да се уверя че и при него е било такаPostman написа:И понеже е малко вероятно да си по-мощен от М5 3,8 още на 4500 об/мин, където М5 има около 390 Нм

oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Не съм се изразил съвсем точно, сега като се чета го виждам ясно...
На практика искам да кажа, че дори и 500 Нм да направиш на 4500 об/мин, което прави 318 к.с., пак не прави помпата малка, защото тя захранва със заводския запас 340 к.с.
Относно 400-те Нм - на 0,7 бара 400 Нм са реално постижими за М50, говорейки по принцип, защото най-простата и бърза сметка показва 417 Нм. Та ако имаш 400 Нм на 4500 об/мин, все още няма гаранция, че на 5900 об/мин ще си по-мощен, отколкото S38В38 на 6750, защото същата бърза сметка показва 327 к.с., та оттам и изводите ми за помпата.
На практика искам да кажа, че дори и 500 Нм да направиш на 4500 об/мин, което прави 318 к.с., пак не прави помпата малка, защото тя захранва със заводския запас 340 к.с.
Относно 400-те Нм - на 0,7 бара 400 Нм са реално постижими за М50, говорейки по принцип, защото най-простата и бърза сметка показва 417 Нм. Та ако имаш 400 Нм на 4500 об/мин, все още няма гаранция, че на 5900 об/мин ще си по-мощен, отколкото S38В38 на 6750, защото същата бърза сметка показва 327 к.с., та оттам и изводите ми за помпата.
Ами хайде сметни го сам на 4500 об/мин, налягане 0,7 и смеси 11 колко литра бензин на час се получават (или алтернативно бензин като за колко к.с. се излива) и после ще си пишем отново
.
Сметни го и за 6000 ако ти се занимава. А накрая и за М5 на 7240 (ограничител) със смеси 12,5 или някакво друго реалистично число по избор

Сметни го и за 6000 ако ти се занимава. А накрая и за М5 на 7240 (ограничител) със смеси 12,5 или някакво друго реалистично число по избор

- kirililiev
- ентусиаст
-
- Мнения: 1461
- Регистриран на: 19.03.2007
- Местоположение: Варна
- Кара: bmw 328-turbo
- Мечтае да кара: ГОЛФ 3
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
re
Не е дюзи братле. Имам един ред оригинални и още един допълнителен 290цц които са дооооста в повече от необходимото. Дюзите са прегледани преди това и са перфектни. Днес обаче замерих и налягането на помпата и се оказва че тя си държи перфектно налягане и проблема не е от неяkirililiev написа:дюзи.


oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: re
slavianko написа:Не е дюзи братле. Имам един ред оригинални и още един допълнителен 290цц които са дооооста в повече от необходимото. Дюзите са прегледани преди това и са перфектни. Днес обаче замерих и налягането на помпата и се оказва че тя си държи перфектно налягане и проблема не е от неяkirililiev написа:дюзи.![]()
Ако някой има идеи да споделя
Кво показва електрониката?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
ре
Точно в движение я мерихме и си държи перфектно налягане и след 4500 при яко ръчка.Joreto написа:Благоевградското 328 турбо караше със сток помпата и нямаше проблеми със сместа, в момента кара с помпа от С4 (оригиналната изгоря пред време). Мери ли налягането в движение ?
Ами аз да ти кажа съм доста на ВИ с тея електроники и разчитам изцяло на моя мапер Turbo-lag но според него и според показанията на ламбд сондата колата си беднее след 4500.///peter написа:Кво показва електрониката?
Вчера извадих свещите които скоро трябва да сменя защото не са най подходящите но ... Попричуках им малко хлабините че оригинално са доста големи а аз ги направих всички на 0.5мм с и само от това доста се промени вървежа на по високи. Тези дни съм в размисли на това какви свещи да сложа и да видя дали не е това проблема. После пак ще увеличим малко импулса на вторият ред и да видим дали няма да е от това.
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
- ///peter
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5600
- Регистриран на: 24.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: Жи55АЕМЖИ
- Мечтае да кара: 911 turbo
- Детайли за колата: 630cc - injectors
HX52 Holset
MS 1 Extra - ECU
Inovate wide band
Re: ре
slavianko написа:Точно в движение я мерихме и си държи перфектно налягане и след 4500 при яко ръчка.Joreto написа:Благоевградското 328 турбо караше със сток помпата и нямаше проблеми със сместа, в момента кара с помпа от С4 (оригиналната изгоря пред време). Мери ли налягането в движение ?Ами аз да ти кажа съм доста на ВИ с тея електроники и разчитам изцяло на моя мапер Turbo-lag но според него и според показанията на ламбд сондата колата си беднее след 4500.///peter написа:Кво показва електрониката?
Вчера извадих свещите които скоро трябва да сменя защото не са най подходящите но ... Попричуках им малко хлабините че оригинално са доста големи а аз ги направих всички на 0.5мм с и само от това доста се промени вървежа на по високи. Тези дни съм в размисли на това какви свещи да сложа и да видя дали не е това проблема. После пак ще увеличим малко импулса на вторият ред и да видим дали няма да е от това.
Гледайте AFR-a, ако след интервенцията на свещите сместта е по-богата значи сте на правилния път (след като помпата е ОК, дюзите са в повече, остава проблема да е при запалването).
Какво ползваш, СМТ ли за електроника?
- slavianko
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 3370
- Регистриран на: 5.06.2004
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: Караше E34 528i turbo
Re: ре
смт6 да. Взех го ново от Лудия.///peter написа:slavianko написа:Точно в движение я мерихме и си държи перфектно налягане и след 4500 при яко ръчка.Joreto написа:Благоевградското 328 турбо караше със сток помпата и нямаше проблеми със сместа, в момента кара с помпа от С4 (оригиналната изгоря пред време). Мери ли налягането в движение ?Ами аз да ти кажа съм доста на ВИ с тея електроники и разчитам изцяло на моя мапер Turbo-lag но според него и според показанията на ламбд сондата колата си беднее след 4500.///peter написа:Кво показва електрониката?
Вчера извадих свещите които скоро трябва да сменя защото не са най подходящите но ... Попричуках им малко хлабините че оригинално са доста големи а аз ги направих всички на 0.5мм с и само от това доста се промени вървежа на по високи. Тези дни съм в размисли на това какви свещи да сложа и да видя дали не е това проблема. После пак ще увеличим малко импулса на вторият ред и да видим дали няма да е от това.Да и аз си мисля че би трябвало да е от запалването но ще се види като ги сменя. Сега само съм пред дилемата. Какви свещи???///peter написа:ако след интервенцията на свещите сместта е по-богата значи сте на правилния път (след като помпата е ОК, дюзите са в повече, остава проблема да е при запалването).///peter написа:Какво ползваш, СМТ ли за електроника?
oxam написа:В един момент проблемът не е в мощността а в гарнитурата между седалката и волана.
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани