Маслените филтъри на K&N и впечатленията от тях ...
Модератор: bum_bum
12 мнения
• Страница 1 от 1
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Маслените филтъри на K&N и впечатленията от тях ...
Здравейте колеги тунингисти ,
Въпроса ми се съдържа отчасти в заглавието, разглеждам си страницата на K&N : http://www.knfilters.com , и се присещам че производителя прави и маслени филтри с разбира се по - добри качества от стандартните, дори и на MAHLE.
Естествено за скромното сърце на е30ката ми : 2.4L L6 DSL , няма маслено филтърче, гледам за е36ци бензинки има . че даже и за е30 325ци има ма късмет нали.
Някой от вас пичУви да е слагал такова чудо на инженерната мисъл, щото ако си намеря веднага бих боцнал отдолу 1-2 броя .
Търсенето продължава
Въпроса ми се съдържа отчасти в заглавието, разглеждам си страницата на K&N : http://www.knfilters.com , и се присещам че производителя прави и маслени филтри с разбира се по - добри качества от стандартните, дори и на MAHLE.
Естествено за скромното сърце на е30ката ми : 2.4L L6 DSL , няма маслено филтърче, гледам за е36ци бензинки има . че даже и за е30 325ци има ма късмет нали.
Някой от вас пичУви да е слагал такова чудо на инженерната мисъл, щото ако си намеря веднага бих боцнал отдолу 1-2 броя .
Търсенето продължава
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
Едва ли някой има, май скоро са ги пуснали щото преди съм гледал и нямаше.
Цената да си внесеш излиза близо 40лв като гледам, по-интересно е колко ли $$ ще са тук с разните отстъпки..
Цената да си внесеш излиза близо 40лв като гледам, по-интересно е колко ли $$ ще са тук с разните отстъпки..
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
То като разцъкаш Локал Дилърс на сайто Импас 56 си излизат като такива което е добър знак за родната икомомика и маркетинговата им политика .
В моя случай обаче филтъра е реплейсмънт елемент, поставя се в конзолата а не е като при бензиновите с обшивка.
Ако изпадне за м21д24 не бих се замислил да си купя.
В моя случай обаче филтъра е реплейсмънт елемент, поставя се в конзолата а не е като при бензиновите с обшивка.
Ако изпадне за м21д24 не бих се замислил да си купя.
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
То и на 36- ците е елемент, даже и на дизелите. Може да са еднакъв размер... Ще зема да се обадя в Импас да видим ква цена ще кажат, ако изобщо го имат.
- MOGY
- Obergruppenführer
- Мнения: 1180
- Регистриран на: 21.01.2008
- Местоположение: Враца,България
- Кара: Е 36
Какви впечатления може да имаш от маслен филтър?
Според мен има доста фирми които правят доста добри филтри от доста време MANN ,hengst и други.Според мен ще са излишни пари за такъв филтър,лично мнение.
Според мен има доста фирми които правят доста добри филтри от доста време MANN ,hengst и други.Според мен ще са излишни пари за такъв филтър,лично мнение.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
100% етнически НЕ толерантен!
- nikoror
- кандидат ентусиаст
- Мнения: 135
- Регистриран на: 25.06.2008
- Местоположение: София/Houston
аз съм слагал к&н филтър, към $11 мисля, че беше с някакво малко намаление защото го купих заедно с маслото. нямам особени коментари - струва колкото мобил1 (най-скъпите) и хубавото беше, че на тялото имаше глава като на болт та можеше да го развиеш с гаечен ключ. ма маслен филтър - караш 10 000 км, сваляш и фърляш. като изключим fram (не от наблюдения, но някой някога беше чел някакъв тест и не били добри ) не бих казал, че има особено значение. за bmw поне mahle винаги са били добър избор на разумни цени (5-6$ за е36)
не се занимавай с глупости най-много да ти падне налягането на маслото или предпазния клапан изобщо да реши да не прекарва масло през филтъра от разни много хубави маслени филтри...
ако толкова искаш да помогнеш- вземи си две магнитни черупки за филтъра... покарай с тях няколко хиляди километра, след това свали филтъра и му изрежи дъното (без да махаш черупките) и гледай вътре какво са хванали...
ако толкова искаш да помогнеш- вземи си две магнитни черупки за филтъра... покарай с тях няколко хиляди километра, след това свали филтъра и му изрежи дъното (без да махаш черупките) и гледай вътре какво са хванали...
Последна промяна alx на 18 Юни 2009, 19:14, променена общо 1 път
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
мда. за това бях забравил. не съм виждал черупки за корпуси за филтри с хартиени елементи... само за "консерви" дето се навиват на двигателя.
и сега като си помисля.. не знам една модерна немска кола дето да не е с хартиен елемент... така че - отпада предложението ми.
но по темата - мисля че редовната смяна на масло е много по-важна от фирмата на филтъра... до колкото знам дори българските филтри са правени на същите машини и са 1:1 с ман-овете...
и сега като си помисля.. не знам една модерна немска кола дето да не е с хартиен елемент... така че - отпада предложението ми.
но по темата - мисля че редовната смяна на масло е много по-важна от фирмата на филтъра... до колкото знам дори българските филтри са правени на същите машини и са 1:1 с ман-овете...
алекс
трабант 601с
разни други возила
трабант 601с
разни други возила
- deyan-enchev
- старши ентусиаст
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Беше ми интересно дали наистина разликите на КН продуктите ще са толкова големи със "обикновенните" и при маслените филтри.
Понеже бях приятно изненадан като смених въздушния си Mahle филтър с КН.
ПП: за маслени досега само Mahle съм слагал
Понеже бях приятно изненадан като смених въздушния си Mahle филтър с КН.
ПП: за маслени досега само Mahle съм слагал
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
- bum_bum
- старши ентусиаст
- Мнения: 12068
- Регистриран на: 22.07.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: турбо бмв
alx написа:... до колкото знам дори българските филтри са правени на същите машини и са 1:1 с ман-овете...
ама едва ли слагат материали в същото качество и количество..
- rtzankov
- Ценко изложбения
- Мнения: 3813
- Регистриран на: 26.11.2003
- Местоположение: Регистриран на: 26 Ное 2003 | Мнения: 1117
- Пол: Мъж
- Кара: дългия да си плати входа !!!
Според мен, от такъв филтър би имал полза само автомобил, на който му
се правят чести смени на маслото, сиреч някъв "рацинг"-ов автомобил, и
се прави с цел да не се купуват постоянно елементи, и да има по добра
пропускливост примерно. На нормална кола на която сменяш маслото на
8-10000 не виждам голям смисъл
се правят чести смени на маслото, сиреч някъв "рацинг"-ов автомобил, и
се прави с цел да не се купуват постоянно елементи, и да има по добра
пропускливост примерно. На нормална кола на която сменяш маслото на
8-10000 не виждам голям смисъл
R.I.P Landikar
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани