въпроси за турбо и горивни системи

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Пазарджик

въпроси за турбо и горивни системи

Мнение от sharkdata » 05 Сеп 2007, 19:49

Някой дo сега слагал ли е на механична инжекция турбо компресор.На е Е30 318i с тоя К-Jetronic предполагам една смяна на инжекторите с по големи ще му е достатъчна та да работи пълноценно примерно турбо Гарет Т3 на макс 0.8-0.9 бара.Ако някой е правил или има опит да каже на мех. инжекцията какво се прави горе долу а относно изпускателния колектор има си голямо значение кой го прави(да не му е за пръв път :mhihi: ) иначе най лесно тук не че правя реклама :D от черна стомана 280-350лв или някой човек дето се занимава с такива работи предполагам за същите пари ще ти го направи.
Сложи му крила и сигурно ще полети
Последна промяна sharkdata на 06 Сеп 2007, 20:41, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 05 Сеп 2007, 20:18

sharkdata написа:Някой дo сега слагал ли е на механична инжекция турбо компресор.На е Е30 318i & IS с тоя К-Jetronic предполагам една смяна на инжекторите с по големи ще му е достатъчна та да работи пълноценно примерно турбо Гарет Т3 на макс 0.8-0.9 бара.Ако някой е правил или има опит да каже на мех. инжекцията какво се прави горе долу а относно изпускателния колектор има си голямо значение кой го прави(да не му е за пръв път :mhihi: ) иначе най лесно тук не че правя реклама :D от черна стомана 280-350лв или някой човек дето се занимава с такива работи предполагам за същите пари ще ти го направи.
Сложи му крила и сигурно ще полети


Ти изрече по-велики глупости и от Тодор Живков

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Пазарджик

Мнение от sharkdata » 05 Сеп 2007, 20:32

sonny написа:
sharkdata написа:Някой дo сега слагал ли е на механична инжекция турбо компресор.На е Е30 318i & IS с тоя К-Jetronic предполагам една смяна на инжекторите с по големи ще му е достатъчна та да работи пълноценно примерно турбо Гарет Т3 на макс 0.8-0.9 бара.Ако някой е правил или има опит да каже на мех. инжекцията какво се прави горе долу а относно изпускателния колектор има си голямо значение кой го прави(да не му е за пръв път :mhihi: ) иначе най лесно тук не че правя реклама :D от черна стомана 280-350лв или някой човек дето се занимава с такива работи предполагам за същите пари ще ти го направи.
Сложи му крила и сигурно ще полети


Ти изрече по-велики глупости и от Тодор Живков
За кое по точно става въпрос?Би ли ми обяснил :shock:


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 05 Сеп 2007, 20:39

sharkdata написа:
sonny написа:
sharkdata написа:Някой дo сега слагал ли е на механична инжекция турбо компресор.На е Е30 318i & IS с тоя К-Jetronic предполагам една смяна на инжекторите с по големи ще му е достатъчна та да работи пълноценно примерно турбо Гарет Т3 на макс 0.8-0.9 бара.Ако някой е правил или има опит да каже на мех. инжекцията какво се прави горе долу а относно изпускателния колектор има си голямо значение кой го прави(да не му е за пръв път :mhihi: ) иначе най лесно тук не че правя реклама :D от черна стомана 280-350лв или някой човек дето се занимава с такива работи предполагам за същите пари ще ти го направи.
Сложи му крила и сигурно ще полети


Ти изрече по-велики глупости и от Тодор Живков
За кое по точно става въпрос?Би ли ми обяснил :shock:


Ми цитирал съм ве :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Пазарджик

Мнение от sharkdata » 05 Сеп 2007, 20:43

Питам за да знам ако има нещо невъзможно да не си го мисля само че може да стане.Ся за Е30 318IS съм сигурен че е с K-Jetronic но нз ако сложа турбо по горивоподаващата система какво трябва да се направи предполагам смяна на инжектори.Кажи дали може изобщо да се сложи турбо на тоя мотор(все пак е с висока компресия можеби ако се орингова блока) :shock: и какво трябва да се подмени :?:

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 05 Сеп 2007, 20:46

в ко каза,че си сигурен :mhihi:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 05 Сеп 2007, 20:47

Явор написа:в ко каза,че си сигурен :mhihi:


В инициалите по скалите, написани от прадедите на турбото :mhihi: :mhihi: :mhihi:

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Пазарджик

Мнение от sharkdata » 05 Сеп 2007, 20:48

Явор написа:в ко каза,че си сигурен :mhihi:
за тва че е с K-Jetronic


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 05 Сеп 2007, 20:51

sharkdata написа:
Явор написа:в ко каза,че си сигурен :mhihi:
за тва че е с K-Jetronic


К-Какво :mhihi: :mhihi: :mhihi: :mhihi:

А друго по-сложна от тази дума знаеш ли :?:

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Пазарджик

Мнение от sharkdata » 05 Сеп 2007, 21:34

Ти на това как му викаш?
Ся нз дали руснаците лъжат ама това какво е?
M10B18
а в ауто дата грубо казано ми излиза че 102кс са с бош л и ле джетроник тези по 105кс са с к-джетроник а M10B18 115кс & M42B18 са с Бош Мотроник :?:
Последна промяна sharkdata на 05 Сеп 2007, 22:24, променена общо 2 пъти

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Пазарджик

Мнение от sharkdata » 05 Сеп 2007, 22:35

бот съм а виж това за ис явно съм бъркал че е с джетроник инжекция сори за грешката и катализаторната и другата са с Мотроник сори :mhihi:
Последна промяна sharkdata на 05 Сеп 2007, 23:01, променена общо 1 път


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 05 Сеп 2007, 22:51

Бот ше викаш на баба и деди на село, ама като разбереш домата кво е, дали плод, дали зеленчук, а през тва време, оди се посей в някоя по-дълбока саксия. Или се хвърли на дънна в некое езеро за шарани.

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Пазарджик

Мнение от sharkdata » 05 Сеп 2007, 23:00

sonny написа:Бот ше викаш на баба и деди на село, ама като разбереш домата кво е, дали плод, дали зеленчук, а през тва време, оди се посей в някоя по-дълбока саксия. Или се хвърли на дънна в некое езеро за шарани.
аз не викам на никой бот :mhihi: казвам бот а бот съм но има и Е30 с К-Jetronic e не е ис но е Е30 виж
И все пак нали затова е форума искам да ви попитам като хората нещо и да ми отговарите като хората :help: EFI зман че е electronic fuel injection пълна инжекция а на тук пише MFI-i става въпрос за Е30 318ис кажете с пълна или с механична инжекция е тоя мотроник че то съм ебаси бота тук принципно не съм чувал за мотроник който е мех. инжекция но съм още малък и не ги разбирам всичките модели предполагам тук става въпрос за Мотроник М1.3 :shock:
Последна промяна sharkdata на 06 Сеп 2007, 0:44, променена общо 4 пъти

М10 Разрушителя
Аватар
Мнения: 291
Регистриран на: 20.09.2005
Местоположение: Самоков

Мнение от ddt » 05 Сеп 2007, 23:04

Не че нещо,ама преди малко друга песен пееше :mhihi: :mhihi: :mhihi:
П.С. Нищо лично,но първо се информирай повечко,за да не изпадаш в подобни ситуации :winky: Просто съвет :idea:

Потребител
Аватар
Мнения: 26
Регистриран на: 5.09.2007
Местоположение: Пазарджик

Мнение от sharkdata » 05 Сеп 2007, 23:11

ddt написа:Не че нещо,ама преди малко друга песен пееше :mhihi: :mhihi: :mhihi:
П.С. Нищо лично,но първо се информирай повечко,за да не изпадаш в подобни ситуации :winky: Просто съвет :idea:
ок много съжалявам за грешката гледал съм м10б18 като там пишеше че е с к-джетроник пък после в мобиле.де гледах ис-те и съм сбъркал горивните системи :uups: :uups: :uups: сори
И като цяло питам на двигателя М10Б18 с електроника К-джетроник ся споменавам точно нея защото видях че има форд ескорт рс турбо точно с тая мех. инжекция който е турбо и от там си мисля че може да се турбинира тоя двигател :mhihi: и ви питам какво в общи линий трябва да се подмени.Всичко започна от този пост от отзи форум много ама много съжялявам че ни си спомням името на човека който го беше написал ако го намеря из форум ще добавя името та ето какво пишеше "Първата вълна
1. двигатели м10б20 има от преди и след 1980. значи тоя двигател е почти най-добрия от всички двигатели. по-специално тоя от преди 1980г. е по-добър от тоя след с това че блока му е по-здрав. ///Мпаур използват блок от преди 1980г. в 1400 коньовата пила за ф1. м10б20 /всички години/ излизат от завода с ковани колянов вал и биели и са особено удачен вариант за турбиниране. има шведски примери с тоя двигател - 2.1 литра, които вадят по 750 коня на вала, в продължение на 7 години без да се разпадне /те това ме потресе, макар и да беше с Аутек електроника, а не конете/. разлика между м10б20 и м10б18 има и в диаметъра на клапаните /б20 са с по-голям/. като цяло б20 е много по-добър за турбиниране от б18. Има и м10б18 - ки, дето вадят по 350 - 400 коня без зор, та да не си помисли некой че тоя двигател не става за нищо, защото ще се обърка леко."та след този пост си казах ми то и м42 мотора е с ковани буталца пък и 16винтила DOHC супер за турбиниране а и збърканата ми глава видела джетроник вместо мотроник и аз по принцип искам да е с механична инжекция двигатела просто защото е по надежна и излиза доста по евтино турбинирането е поне така си мисля та вече твърдо съм насочен твърдо или м10б18 или б20 а ако и някой сподели какво се подменя по механичната инжекция ще съм много благодарен. :bowdown: :bowdown: :bowdown:

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook