за ангренажния ремък?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
14 мнения
• Страница 1 от 1
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
за ангренажния ремък?
здравейте енттусиасти:)
днес започнах да сменям ремъка и съответно възникнаха питанки
кажете как се сваля онуй назъбеното колело дето е за сензора на коляновия вал.махнал съм двете ролки който са пред него.това назъбеното е с една ролка заедно,ама не мие ясно как излизат.под конус ли е или са просто набити и със скоба ли трябва да се издърпат?
благодаря предварително
днес започнах да сменям ремъка и съответно възникнаха питанки

кажете как се сваля онуй назъбеното колело дето е за сензора на коляновия вал.махнал съм двете ролки който са пред него.това назъбеното е с една ролка заедно,ама не мие ясно как излизат.под конус ли е или са просто набити и със скоба ли трябва да се издърпат?
благодаря предварително

- Napalmcho
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 8.01.2007
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320i и Seat Toledo TDI AFN :))
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
И как пък реши, че баш за С14 става въпрос, бе Елине, и ако е за С14 да не би да го знаеш
п.с. М20Б25 трябва да е, и аз немога да помогна

п.с. М20Б25 трябва да е, и аз немога да помогна

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- Napalmcho
- Потребител
-
- Мнения: 26
- Регистриран на: 8.01.2007
- Местоположение: Русе
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320i и Seat Toledo TDI AFN :))
Б2, пише 325ИС че кара, начи С14. Тей реших, по пътя на логиката щото ИС до колкото знам са или с М42 или с С14, ти сигурно знаеш нещо друго :-) Де да го знам аз кво кара, затуй питам за къв мотор става въпрос. Ти си решил да са заяждаш ли ?
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
ма то от 325ис до 325ис пак има разлики ....ма иначе много почнахте да ги разбирате S-14ките

ами пише че карам кола 87 година и е 325ис.по пътя на логиката колата е Е30,а 2,5 мотора е М20Б25,демек няма разлика с 325и.С-то идва от различните М-шукарии по окачването и интериора

Заключение:не е с14

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
знам че знайш ама има хора дето не са наясно с 325ис-а
ти знаеш защо
са по темата
днес свалих тва назъбеното за датчика,както аз си знам
смених и семеринга и о-ринга на разпределителния вал.до тук добре,обаче долу при коляновия вал сичко беше в масло и мизерия,ремъка обаче беше сух.следва въпроса да се захващам ли да сменям семеринга на вала или не.знам че оня големия болт на вала е стенгнат зверски и се чудя да си прая ли експерименти да го развивам или не.аде опитните да казват как са действа там,че не искам да действам както аз си знам
П.С.Не се чудете що 3 дена сменям ремък,нямам време,баси държавата


са по темата



П.С.Не се чудете що 3 дена сменям ремък,нямам време,баси държавата

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
!
коя държава имаш предвид 

Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Рони,бате,казаха ми как да го сваля (след малко ще обясня),но реших да не го сменям щот нямам никакво време.даже още не съм я сглобил на цяло.остана да сложа маркучите и антифриза.
са за развиването:ами праиш си една планка,за предпочитане е да е по здрава,да пасне на единия от болтовете,които са за ролките на коляновия вал(планката да е дълга от болта до земята) и напъваш с ключ с удължение (тръба),като идеята е планката да спре коляновия вал от въртене докато напиняш
са за развиването:ами праиш си една планка,за предпочитане е да е по здрава,да пасне на единия от болтовете,които са за ролките на коляновия вал(планката да е дълга от болта до земята) и напъваш с ключ с удължение (тръба),като идеята е планката да спре коляновия вал от въртене докато напиняш

14 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани