ПРОБЛЕМ!!!

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: София

ПРОБЛЕМ!!!

Мнение от Radkill » 04 Май 2007, 1:19

Първо от къде да източа течноста от двигателя,трябва да има някъде пробка на блока но не я намирам,има ли въобще ли не??В момента карам с вода,и доливам често и то по много,направо си му изтичат водите :lol: :lol: :lol: на няколко дни по 2литра?Ако някой може да помогне,най-вече за пробката :confused:

клавиатурен мунингист
Аватар
Мнения: 4174
Регистриран на: 22.05.2004
Местоположение: Видин
Пол: Мъж
Кара: E39 520i 1997
Мечтае да кара: E36 323ti

Мнение от amd » 04 Май 2007, 11:48

И аз доливам там някъде - по 2 литра на 3-4-5 дни и 30-тина км пробег :mhihi: Но при мен съм сигурен, че изтича от радиатора. Провери твоя, да не би да "капе" някъде?
BMW only!

Гост
Аватар

Мнение от Гост » 04 Май 2007, 12:28

Най-вероятно ти тече радиатора. Но все пак погледни дали не ти бърка водата с маслото но за да губи толкова много вода сигурно изтича от някъде :roll:
А за източване изкарай най-долния маркуч на радиатора и ще изкараш около 90% от охлаждащата течност. За да изкараш всичко запали и изфорсирай колата докато е изваден маркуча ;)

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: София

Мнение от Radkill » 04 Май 2007, 20:29

НЕ радиатора не тече,то такова изтичане не може да не се забележи :shock: А не я меша с маслото и в това съм сигурен.Аз питах по тази тема, ако искате погледнете/"Загряване М20"/ако искате погледнете там съм обяснил подробно какво става.Стрелката на температурата я държи на средата,а водата се чува как се опитва да завира,и оттам прави въздушна възглавница и я изхвърля през разширителния съд,аз само такова обяснение намирам на проблема.
Ако някой има други предложения,ще се радвам да ги сподели :) :)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от THE DUNK MACHINE » 05 Май 2007, 15:13

Може да ти тече радиатора, но водата да попада върху питата и да се изпарява и не може да се забележи :idea: Ако милиш че я изхвърля през разширителя си смени капачката.
THE ONE & ONLY E30

Потребител
Аватар
Мнения: 24
Регистриран на: 19.02.2007
Местоположение: София

Мнение от Radkill » 05 Май 2007, 17:24

Да може и така да е,ще проверя радиатора,а капачката на разширителния съд с дупка ли трябва да е или не,че тази няма но се върти вътрешната част :?:
Мерси,колега ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от THE DUNK MACHINE » 05 Май 2007, 21:46

Не знам каква е капачката при М20, но трябва да издържа на определено налягане и ако изпуска трябва да я смениш задължително.
THE ONE & ONLY E30

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 70
Регистриран на: 5.10.2006
Местоположение: Sofia

Мнение от bmwpilot » 06 Май 2007, 19:06

След като губи течност, тя изтича. Половин година търсих откъде изтича антифриза на моята Е 30, докато открия, че е от водната помпа. Просто като прокапе, пада по горещи части и се изпарява. Колкото и да гледаш отгоре, не виждаш нищо. Просто трябва да се гледа по - внимателно или да се отиде при добър майстор.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от THE DUNK MACHINE » 06 Май 2007, 21:11

Там е доста коварно, защото моята единия ден сълзеше някъде около помпата и на другия ден на път към КАТ почна да тече като чешма и изтече всичко. Оказа се че е от някакъв О-пръстен на водната помпа и заедно с него ми смениха гарнитури на водната помпа и на главата.
THE ONE & ONLY E30

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook