ПРОБЛЕМ!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
9 мнения
• Страница 1 от 1
ПРОБЛЕМ!!!
Първо от къде да източа течноста от двигателя,трябва да има някъде пробка на блока но не я намирам,има ли въобще ли не??В момента карам с вода,и доливам често и то по много,направо си му изтичат водите
на няколко дни по 2литра?Ако някой може да помогне,най-вече за пробката 




- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
И аз доливам там някъде - по 2 литра на 3-4-5 дни и 30-тина км пробег
Но при мен съм сигурен, че изтича от радиатора. Провери твоя, да не би да "капе" някъде?

BMW only!
- Гост
-
Най-вероятно ти тече радиатора. Но все пак погледни дали не ти бърка водата с маслото но за да губи толкова много вода сигурно изтича от някъде
А за източване изкарай най-долния маркуч на радиатора и ще изкараш около 90% от охлаждащата течност. За да изкараш всичко запали и изфорсирай колата докато е изваден маркуча

А за източване изкарай най-долния маркуч на радиатора и ще изкараш около 90% от охлаждащата течност. За да изкараш всичко запали и изфорсирай колата докато е изваден маркуча

НЕ радиатора не тече,то такова изтичане не може да не се забележи
А не я меша с маслото и в това съм сигурен.Аз питах по тази тема, ако искате погледнете/"Загряване М20"/ако искате погледнете там съм обяснил подробно какво става.Стрелката на температурата я държи на средата,а водата се чува как се опитва да завира,и оттам прави въздушна възглавница и я изхвърля през разширителния съд,аз само такова обяснение намирам на проблема.
Ако някой има други предложения,ще се радвам да ги сподели


Ако някой има други предложения,ще се радвам да ги сподели


- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
Може да ти тече радиатора, но водата да попада върху питата и да се изпарява и не може да се забележи
Ако милиш че я изхвърля през разширителя си смени капачката.

THE ONE & ONLY E30
- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
Не знам каква е капачката при М20, но трябва да издържа на определено налягане и ако изпуска трябва да я смениш задължително.
THE ONE & ONLY E30
След като губи течност, тя изтича. Половин година търсих откъде изтича антифриза на моята Е 30, докато открия, че е от водната помпа. Просто като прокапе, пада по горещи части и се изпарява. Колкото и да гледаш отгоре, не виждаш нищо. Просто трябва да се гледа по - внимателно или да се отиде при добър майстор.
- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
-
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
Там е доста коварно, защото моята единия ден сълзеше някъде около помпата и на другия ден на път към КАТ почна да тече като чешма и изтече всичко. Оказа се че е от някакъв О-пръстен на водната помпа и заедно с него ми смениха гарнитури на водната помпа и на главата.
THE ONE & ONLY E30
9 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани