ПОМОГНЕТЕ???????
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
5 мнения
• Страница 1 от 1
- KEVIN-30
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 583
- Регистриран на: 17.08.2002
- Местоположение: BULGARIA
- Пол: Мъж
- Кара: e30 320i
ПОМОГНЕТЕ???????
Имам проблем с оборотите при топъл и студен двигател.Смених всички
съединения свързани с провеждане на въздух и вакум.Проблема несе
отстрани.Сменени са също горивен и въздушен филтър.При топъл двигател мотора се форсира като стига до 1700 оборота и падат на 1200 оборота.Когато включа всички светлини и пусна парното на 3-та
степен се получава някакво натоварване на системата и оборотите падат веднага на 800-850.
Казаха ми да проверя ТЕМЕПЕРАТУРНИЯ ДАТчИК,
А В СЪщНОСТ КАЖЕТЕ КАДЕ СЕ НАМИРА ТОЙ.
И ДАТчИКА НА ОБОРОТИТЕ
Огледах блока на двигателя и датчици неоткрих,всъщност на водната помпа имам 4 броя датчици,
1 за СИЛИКОНОВИЯ ВКЛючВАТЕЛ
2 за стрелката на таблото
3 за......?????
4 за.....??????
за каде са вурзани датчици 3 и 4 ?????
Датчиците 3 и 4 са с по 2 накраиника.?
Според мен проблема идва от температурния датчик(така сиго обеснявам аз)дава информация за студен двигател и се вклучва АВТОМАТИчНИЯ СМУКАч който се задейства с ВАКУМ,и започват дасе менят оборотите.Изключих АКОМУЛАТОРА за 36 часа,като в един РУСКИ сайт за БМВ се споменава че така се изтривали някой от грешките в КОМПюТЪРА.Но и това непомогна
Казаха ми за недостиг на гориво,несъм съгласен с това защото колата безотказно пали без допулнително натискане на педала на гаста,с което си обяснявам че горивната помпа си създава необходимото налягане.
Карам БМВ M20B20 320i 1983/1985 по каталог пълна инжекция
съединения свързани с провеждане на въздух и вакум.Проблема несе
отстрани.Сменени са също горивен и въздушен филтър.При топъл двигател мотора се форсира като стига до 1700 оборота и падат на 1200 оборота.Когато включа всички светлини и пусна парното на 3-та
степен се получава някакво натоварване на системата и оборотите падат веднага на 800-850.

А В СЪщНОСТ КАЖЕТЕ КАДЕ СЕ НАМИРА ТОЙ.


И ДАТчИКА НА ОБОРОТИТЕ


Огледах блока на двигателя и датчици неоткрих,всъщност на водната помпа имам 4 броя датчици,
1 за СИЛИКОНОВИЯ ВКЛючВАТЕЛ
2 за стрелката на таблото
3 за......?????
4 за.....??????
за каде са вурзани датчици 3 и 4 ?????
Датчиците 3 и 4 са с по 2 накраиника.?
Според мен проблема идва от температурния датчик(така сиго обеснявам аз)дава информация за студен двигател и се вклучва АВТОМАТИчНИЯ СМУКАч който се задейства с ВАКУМ,и започват дасе менят оборотите.Изключих АКОМУЛАТОРА за 36 часа,като в един РУСКИ сайт за БМВ се споменава че така се изтривали някой от грешките в КОМПюТЪРА.Но и това непомогна

Казаха ми за недостиг на гориво,несъм съгласен с това защото колата безотказно пали без допулнително натискане на педала на гаста,с което си обяснявам че горивната помпа си създава необходимото налягане.
Карам БМВ M20B20 320i 1983/1985 по каталог пълна инжекция
Последна промяна KEVIN-30 на 01 Дек 2003, 22:55, променена общо 1 път
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
cмени си батерийките.или натегни ремька на динамото

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
Re: ПОМОГНЕТЕ???????
KEVIN-30 написа:.?
Според мен проблема идва от температурния датчик(така сиго обеснявам аз)дава информация за студен двигател и се вклучва АВТОМАТИчНИЯ СМУКАч който се задейства с ВАКУМ,и започват дасе менят оборотите.
Това обяснява донякъде проблема с оборотите, но няма логика те да падат когато включиш парното, светлините и т.н. тоест, когато имаш голяма консумация. Според мен проблема е в алтернатора. Направи му една сериозна профилактика пък ако не помогне, няма да навреди.
Успех.
П.С. Като отстраниш проблема сподели, за да го имаме впредвид

"Няма нищо по-хубаво от това да се изсереш на метеното и няма нищо по-лошо от това да метеш изсраното" - древна мъдрост
5 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани