Проблем с оборотомера
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Проблем с оборотомера
Здравейте, имам проблемче с оборотомера. Когато включа на 2, 3 скорост (да не говорим и за останалите), оборотомера превърта и стига до края. На какво може да се дължи това????
Голяма е бегачката.... не си удърржаа конете.
еи брат извинявай, не се сдържах...а за оборотомера-дай на някой ел.техник да го замери,да не би да има нещо изгоряло(съпротивление или нещо такова)А ако стрелката мърда рязко и пак пада може ида е по токовете.мойта на моменти трепти все едно ми мери сърдечния ритъм 


"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- ///MILEN
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 555
- Регистриран на: 14.07.2006
- Местоположение: Русе
- Кара: E30 31? , E34 525 TDS , E34 525 IX
- c0nn3c710n_pr0bl3m
- Потребител
-
- Мнения: 37
- Регистриран на: 10.04.2007
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на нафта
- Детайли за колата: 530d
- RORO
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 722
- Регистриран на: 11.06.2006
- Местоположение: София бате центъра на....
- Пол: Мъж
- Кара: ше 30,38,39 вече само Гранд Чероки
- Мечтае да кара: Грейдер на Ибиза
В тоя ред на мисли имат ли разлика оборотомерите за дизел-4 и бензин-4?знам ,че се гледа просто в какъв цвят е оцветено таблото "от зад"/синьо , бяло..../и само с такова се заменя
.Най-добрият вариант /според мен/ е да се постави работещо за проверка,видях ,че пише дама и едва ли може да направи замяната
.имам здрав оборотомер бих се радвал да помогна
П.П. хвала на такивакоито избират истинското---BMW E 30



П.П. хвала на такивакоито избират истинското---BMW E 30

- niko_first
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 28.01.2005
- Местоположение: novi iskar
- Пол: Мъж
mishleto написа:а и още нещо (което не е много за тук)- нямам гадже
екстра....драсни едно Л.С. утре да погледнеме проблема с оборотомера


само гасссс на ИС-ката
..... мен да ме вземете за кръстник
, а за разликта за обортомерите - бензиновите /4 и 6 цилиндъра/ и дизеловите работят при различни обороти. Ако сложиш обортомер от 6 на 4 неможеш го изфорсира никога /не съм 100% сигурен/, но разликата е в чипа долу в под обортомера в таблото /нека се изкажат и колеги/.
Дизеловите също нестават на бензин, понеже дизела работи на по-ниски обороти.

Дизеловите също нестават на бензин, понеже дизела работи на по-ниски обороти.
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
здравейте.
Уреди от 6цил. става на 4цил. кола, единствено трябва да се смени чипът, който е под оборотомера, а всичко друго си работи идеално. Аз бях без оборотомер и си намерих цял комплект уреди от 320, е да ама оборотомера неработеше, и тогава по-знаещи колеги от форума ми казаха, че трябва да си взема моят чип от моето табло и да го сложа на новото. И ето че всичко си е ОК.
А за дизелите незная, но предполагам че и при тях е същата работа. Трябва да се пробва.
Поздрави.

А за дизелите незная, но предполагам че и при тях е същата работа. Трябва да се пробва.

Поздрави.
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18



".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани