Висина отпред на е30та

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Висина отпред на е30та

Мнение от македонец » 01 Апр 2007, 20:05

Моита 320и е со стандардна суспензийа, и од пред имам 195/60 15, и е мноого високо като лада нива е :), искам да скратам федерите за по еден круг и какво ще добиам со това?

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 01 Апр 2007, 20:35

Искаш да режеш пружините ли
only rear wheel drive

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Re: Висина отпред на е30та

Мнение от vicho » 01 Апр 2007, 20:43

македонец написа:Моита 320и е со стандардна суспензийа, и од пред имам 195/60 15, и е мноого високо като лада нива е :), искам да скратам федерите за по еден круг и какво ще добиам со това?


червени пружини решават проблема, но после друса адски много :(
иначе става доста по-ниска и по-хубаво изглежда ;)
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 01 Апр 2007, 20:50

Абе резни две витки от пружините и става екстра ;)
Аз на старата ги резнах три и стана :shock: ..............ама картера :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 01 Апр 2007, 21:01

искам да резнам пружините за една витка :) , ас си мечтам за е30 спуштена до земи, ама тоа когато ще имам друга кола за секой ден :)

Поздрав Кирил

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 01 Апр 2007, 21:07

GEORGIEV написа:Абе резни две витки от пружините и става екстра ;)
Аз на старата ги резнах три и стана :shock: ..............ама картера :mhihi:


не виждам смисъл ...
червени, сини, жълти или там каквито ще да са пружини, са евтини (горе долу) Ама всеки си решава. :confused: :confused: :confused:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 3946
Регистриран на: 8.12.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Ford Ranger 2019
Мечтае да кара: corvette c7 zr1

Мнение от N.Mihaylovski » 01 Апр 2007, 21:09

vicho написа:
GEORGIEV написа:Абе резни две витки от пружините и става екстра ;)
Аз на старата ги резнах три и стана :shock: ..............ама картера :mhihi:


не виждам смисъл ...
червени, сини, жълти или там каквито ще да са пружини, са евтини (горе долу) Ама всеки си решава. :confused: :confused: :confused:
Кът са бате ;) а резането е без пари :D
Пол Роше: „Мощността най-вероятно бе около 1400 к.с., но ние не знаехме точното число, защото динамометърът не можеше да измери повече от 1280 кс”. - BMW 87г. //М3

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2041
Регистриран на: 5.06.2003
Местоположение: Targovishte
Пол: Мъж
Кара: 1996 318i, 1987 318i M10B18
Мечтае да кара: E30 M3
Детайли за колата: 1996-та е36 318 М43В18, 2000-а Е36 компакт М43В19, 1987-ма Е30 М10В18 Л-джет

Мнение от michev » 01 Апр 2007, 21:13

То и с рязането дори и на нормална пружина се втвърдява
only rear wheel drive

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 274
Регистриран на: 20.07.2006
Местоположение: Детройт, Плевен

Мнение от Scouser » 02 Апр 2007, 9:12

отпред хубаво ше ги резне човек, ама от зад кво да се направи? Не може ги резнеш щото ще изкачат от леглата.

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 19.02.2007

Мнение от oldskool » 02 Апр 2007, 9:35

резаната пружина не ляга на капачката на макферсона отгоре и я къса, даже и да е нова. да не говорим че мека резана пшружина става ниска и мека, а не ниска и твърда, а после идват разходи за ремонт :?:

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 02 Апр 2007, 9:58

oldskool написа:... мека резана пшружина става ниска и мека, а не ниска и твърда

И аз мислех така (логично е), но май не е точно така - http://lada.madu.ru/spring.html
Киро, ако имаш проблем с езика - питай, насреща съм ;)
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Потребител
Аватар
Мнения: 37
Регистриран на: 19.02.2007

Мнение от oldskool » 02 Апр 2007, 12:25

тва са теориите на селскийо тунинг на жига, но нищо ти наливай :mhihi:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 02 Апр 2007, 21:00

oldskool написа:резаната пружина не ляга на капачката на макферсона отгоре и я къса, даже и да е нова. да не говорим че мека резана пшружина става ниска и мека, а не ниска и твърда, а после идват разходи за ремонт :?:

Сорка ама тука с лягането на капачката на макферсона си в голяма заблуда ;)
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 467
Регистриран на: 26.06.2005
Местоположение: Скопйе, Македония
Пол: Мъж
Кара: E39 520i

Мнение от македонец » 02 Апр 2007, 21:33

ами аз искам да резнам само еден круг тоа е околу 2.5цм? така ли е?и тоа няма да направе голяма разлика? мене много ми се аресва како е сега колата не се усещат дупките на пато , и за кола що йа карам секой ден искам да е така :)

Поздрав Киро

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 03 Апр 2007, 9:53

:OT:
oldskool написа:тва са теориите на селскийо тунинг на жига

С=F/S=(G*d4)/(8*n*D3); Н/мм
G – модуль сдвига, для горячекатанных пружин: 78500 Н/мм2, для холоднокатанных 81400 Н/мм2
X=(4*Р*R3*n)/(G*r4); [мм]

Селски тунинг с формули, стойности, чертежи ...
oldskool, с кое от статията не си съгласен?
Интересно, ако бях скрил марката и езика, как щеше да реагираш?
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook