"Мъничък" проблем с компресията на една E30-кa

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 7.03.2007
Местоположение: Перник/София

"Мъничък" проблем с компресията на една E30-кa

Мнение от Limpy » 17 Мар 2007, 13:06

:help: :help: :help: :help: :help:

Наскоро си купих една Е30 316 85година.Карам си аз 3-4 месеца като пич и иведнъж гледам свети ми датчика за маслото :?: :!: .Ходих до шлайф база,а тия ми викат - от датчика е - смених го пак същото - гасне лампата на 2700 оборота.Викам дай да сменя маслото(като я купих казаха че е сменено) и датчика почна да гасне на 1700 оборота.Ходих по майстори те ми викат задръстена била помпата за маслото и не могла да качи достатъчно.Други ми викат от Биалните(или кви са там) лагери :banghead: .Писна ми на гъза и накрая му сипах добавка в маслото за вдигане на компресията.Само че докога?Имал ли е някой подобен проблем?Как да го оправя без ремонт за 800 лв?С Руски модификатор дали ще оправя работата?!Мерси за помощта!

Летящия холандец
Аватар
Мнения: 19401
Регистриран на: 10.01.2003
Местоположение: предимно в гаража
Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.

Мнение от ///Явор » 17 Мар 2007, 13:08

смени маторя :winky:
Изображение
С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 17 Мар 2007, 13:12

Имахме същия проблем с 316-ката на един приятел и три пъти отваряхме двигателя и накрая се оказа маслената помпа. На маслената помпа има един клапан който при ниски обороти затваря за да държи по високо налягане на маслото и като се прецака на ниски няма налягане на маслото. По добре не я карай докато не отстраниш проблема щото ще скапаш мотора
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

Потребител
Аватар
Мнения: 3
Регистриран на: 7.03.2007
Местоположение: Перник/София

Мнение от Limpy » 17 Мар 2007, 13:21

мерси много!ще проверя дали е от това!
двигатека си е ОК вече минах 4000км само,че така не искам.БМВ-то трябва да е перфектно! 8)

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1802
Регистриран на: 28.03.2006
Местоположение: Люлин/Waiblingen

Мнение от Митко Ганчев » 17 Мар 2007, 13:28

Ако си решил че трябва да е чак толкова перфектно, вземи послушай Явор :mhihi:
Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 416
Регистриран на: 4.05.2005
Местоположение: Велико.Търново

Мнение от Людмил » 22 Мар 2007, 10:08

не се отчайвай,но и при мен беше така,свети та свети,смених попмпа нищо,сложих добавка -даже стана по-зле,отварях главата(да няма нещо запушено,пак така.И накрая,ремонт изоснови-нови лагери,сегменти.гарнитури,семерини,гумички,шлайф на главата и на блока(отгоре)напасване клапани-всичко от Авто плюса,плаках и плащах. :mhihi: Та послушай колегите,дане ти излезе по-скъпо накрая.А за маслената помпа-отваря се и се пришлайфа основната половина(съвсем леко,и от някой който разбира!!)мойта поне така я правиха(да уплътни валчето вътре,за по-голямо налягане)пък щесе чуе :mhihi:
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." Изображение

Crash Master
Аватар
Мнения: 1883
Регистриран на: 22.03.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: '86 316; '89 520i
Мечтае да кара: Е28 М5

Мнение от viper » 22 Мар 2007, 11:11

На мен ми прилича, като на изтропали лагери... :confused:

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 126
Регистриран на: 2.06.2006
Местоположение: София

Мнение от PGV » 22 Мар 2007, 13:31

Преди всичко е трябвало да премериш компресията колко е преди и след сипването на добавката.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook