Проблем спирачки (дискусия)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Проблем спирачки (дискусия)
Абе пичове да ви питам, ама честно имате ли проблеми със спирачките?!?
Аз на двете си Е30-ки който имах педала си ми е твърд, колата спира ама педала много твърд
На червената беше перфектна цялата спирачна система, апаратите бяха сервизирани, сменени маншони, гумички, разглабяни лично от мен и почиствани от всякакви замърсявания и корозий, отзад същата работа (гумички на водачите, маншони на цилиндрите и всичко почистено и подменено при нужда), беше с 4 нови диска и накладки само хубави (по мекички) - АТЕ или Феродо Премиер! Колата с твърдото окачване и чисто нови гуми Дънлоп СП Спорт на 205/50/16 спираше като с парашут...но педала си твърдичък (сравнение с други моделни семейства на БМВ).
Тая кошница дето сега я блъскам е със чисто нови дискове и накладки, и пак педала и е твърд, и имам чуството че не спира изобщо! Имам некво гадно чуство че спират само предните гуми и направо откачам! Утре ще ходя някъде на валци да се уверя дали е така... гумите са ми чисто нови зимни на 15 цола, не я сравнявам със старата кола щото и тея гуми не могат да извадят такова сцепление, но имам чуството че само на предни гуми спирам и съм се ядосал много!!! Оптред съм си със Кони Спешъл Аджъстъбъл маслени амортисьори и пружини сини Хаш и Ер(
) ама отзад ме мързеше да си слагам конитата и пружините и карам със Мтех пружини и некви амортисьори богета...то и това оказва влияние ама възможно ли е чак толкова много бре?
Как мислите на какво може да се дължи тоя твърд педал?!? Сервото на тая кошара е идеално щото 7 дена не беше палена и държеше бруталния вакуум което ме навежда на мисълта че може би не е там проблема....?!? Помпата възможно ли да е?
Яворе ти понеже си слагал серво от други автомобили ан Е30-ката има ли го тоя ефект или ? Направо откачам, не мое колата ми да не спира
Аз на двете си Е30-ки който имах педала си ми е твърд, колата спира ама педала много твърд

На червената беше перфектна цялата спирачна система, апаратите бяха сервизирани, сменени маншони, гумички, разглабяни лично от мен и почиствани от всякакви замърсявания и корозий, отзад същата работа (гумички на водачите, маншони на цилиндрите и всичко почистено и подменено при нужда), беше с 4 нови диска и накладки само хубави (по мекички) - АТЕ или Феродо Премиер! Колата с твърдото окачване и чисто нови гуми Дънлоп СП Спорт на 205/50/16 спираше като с парашут...но педала си твърдичък (сравнение с други моделни семейства на БМВ).
Тая кошница дето сега я блъскам е със чисто нови дискове и накладки, и пак педала и е твърд, и имам чуството че не спира изобщо! Имам некво гадно чуство че спират само предните гуми и направо откачам! Утре ще ходя някъде на валци да се уверя дали е така... гумите са ми чисто нови зимни на 15 цола, не я сравнявам със старата кола щото и тея гуми не могат да извадят такова сцепление, но имам чуството че само на предни гуми спирам и съм се ядосал много!!! Оптред съм си със Кони Спешъл Аджъстъбъл маслени амортисьори и пружини сини Хаш и Ер(

Как мислите на какво може да се дължи тоя твърд педал?!? Сервото на тая кошара е идеално щото 7 дена не беше палена и държеше бруталния вакуум което ме навежда на мисълта че може би не е там проблема....?!? Помпата възможно ли да е?
Яворе ти понеже си слагал серво от други автомобили ан Е30-ката има ли го тоя ефект или ? Направо откачам, не мое колата ми да не спира


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
и моя педал е твърт от както стрелката на манометъра минава 0
ама то май всичките е30-ки са така, е36 много по приятно се кара и по лесно му се натиска педала.

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ми вземи си е-36Turbo-Lag написа:и моя педал е твърт от както стрелката на манометъра минава 0ама то май всичките е30-ки са така, е36 много по приятно се кара и по лесно му се натиска педала.

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Явор написа:смени сервотодвойното е най добро,нищо,че аз съм с единичното
Утре ми приготви едно двойно

Turbo-Lag написа:и моя педал е твърт от както стрелката на манометъра минава 0ама то май всичките е30-ки са така, е36 много по приятно се кара и по лесно му се натиска педала.
Абе верно турбината като надува не ти ли изчезват спирачките?!? Или то като пуснеш газта да натискаш спирачки и то става вакуум


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
Явор написа:ми вземи си е-36Turbo-Lag написа:и моя педал е твърт от както стрелката на манометъра минава 0ама то май всичките е30-ки са така, е36 много по приятно се кара и по лесно му се натиска педала.
луд ли си, днеска ми дойдоха спирачките никви Е36-ци

- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
доволен ли сиTurbo-Lag написа:Явор написа:ми вземи си е-36Turbo-Lag написа:и моя педал е твърт от както стрелката на манометъра минава 0ама то май всичките е30-ки са така, е36 много по приятно се кара и по лесно му се натиска педала.
луд ли си, днеска ми дойдоха спирачките никви Е36-ци

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
При моето бивше Е30 пък му омекваше твърде много педала и някой път неприятно потъваше до долу (най-вече като задържи натиснат няколко секунди на място). Така и не го оправихме да е като хората, а имаше нови накладки и отзад, и отпред. Освен пустия сермофрен, но нали ако не работи добре педала ще е твърд?
Сега на новото старо Е30 като му сменят накладките ще видим как е 


BMW only!
Моето е30 няма никаква разлика в твърдоста на педала с е36
Е30 няма (или поне моето) регулатор на задното усилие а една смешна чикия на тръбата за задния кръг, която се опитва да върши същата работа
може там да е проблема
Незнам с к`во серво съм аз колата е 83г. Спирачките разбира се не са ефективни (стари дискове, мраморни накладки и пластмасови гуми
) ,но педала в никакъв случай не е твърд или "гумен" а си работи точно като на е36
Та за това мисля че проблема може да е някъде по трасето
Спирачните маркучи понякога имат навика да се раздуват вътрешно от кофти течност а от вън са си перфектни
Друго за ся не мога да се сетя 

Е30 няма (или поне моето) регулатор на задното усилие а една смешна чикия на тръбата за задния кръг, която се опитва да върши същата работа



Та за това мисля че проблема може да е някъде по трасето




19 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани