Клапан на парното в краката?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Клапан на парното в краката?

Мнение от DJJonny » 09 Дек 2006, 23:32

Искам да попитам къде се намира точно този клапан за парното и какво представлява.
Днес смених термостата защото мислих че е в него проблема, но не!!! Същата работа. Обезвъздушавах правих струвах нищо! парно йок :)
Отворих кората в краката на шофьора ама там където са маркучите много зор да се стигне пък камоли да се работи или смени :)
Според мен цялото табло май трябва да се махне :confused:
Някой сменял ли го е или знае ли как се стига до него :help:

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 09 Дек 2006, 23:42

Според мен не трябва ;) дано си късметлия и проблема ти е в клапана, а не на друго място.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 09 Дек 2006, 23:51

Turbo-Lag написа:Според мен не трябва ;) дано си късметлия и проблема ти е в клапана, а не на друго място.


Какво друго имаш впредвид :)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 09 Дек 2006, 23:52

Незнам дали има много голямо значение но след като смених термостата парното идва но много слабо 2-3 мин след като отвори големия кръг.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 10 Дек 2006, 11:21

Днес се чух с един майстор и той ми каза че тоя клапан отварял на определени градуси. Затова чак като загрее колата съм имал парно.
Но проблема е че незнае дали той самия е термостат или има някъде ел. термостат който да го контролира. :help:

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 10 Дек 2006, 12:26

DJJonny написа:Днес се чух с един майстор и той ми каза че тоя клапан отварял на определени градуси. Затова чак като загрее колата съм имал парно.
Но проблема е че незнае дали той самия е термостат или има някъде ел. термостат който да го контролира. :help:

Клапана се отваря от врътката топло/студено а не като загрее колата :!:
То кво докат я чакам да загрее тряа с ушанката вътре :mhihi: :mhihi: :mhihi:
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 10 Дек 2006, 12:56

DJJonny написа:
Turbo-Lag написа:Според мен не трябва ;) дано си късметлия и проблема ти е в клапана, а не на друго място.


Какво друго имаш впредвид :)

Гарнитури, глави... все хубави работи ;)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 27.10.2004

Мнение от gbkmkw » 10 Дек 2006, 15:30

потарсих ж схемите нещо за проблеме.какво открих!захранването на този клапан минажа прз предпазител 20 котио захранва и вентилатора на парното,което означава че ако тои работи тук няма проблем.след тов аминава прз краен прекъсвач на кллапана които наи вероятоно(не се споменава точно)е ключа топло студено.след това минава през предпазите 1(кото има засичане в схема щото предпазител 1 е за ляви далги та си мислиа че този мойе да е ниакаде межди ключа и калапана .от клапана излиза 0.5ммквадратни син кабел минава през този предтазите и отива на този калапан.та си кислиа че парво мойв да се провери дали идва захранване до ключа топло студено то предпазите 20 цвета на кабела е зелен/кафяв.ако до клуча и след него има до се провери на самия клапан.ако там няма да се тарси този предпазите.но мислия че преди това трябва да се види фдали ззагряват маркучите до парното(и двата)което ще покаже дали минава вода през него(тоес дали работи този клапан)друго кеото се спеменава в книгата е при монтай и демантаж да се саблюдава как се зацепва калапата за смесване на топал и студен въздух което би могло да е проблен и да стои постоианно отворвно ка студено(това става с някакво жило
BMW forever
Изображение Изображение

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 759
Регистриран на: 12.04.2006
Местоположение: Пловдив

Мнение от DJJonny » 10 Дек 2006, 16:09

Много полезна информация ;)
Днес се порових и доколкото видях и усетих е че горния маркуч е загрят а долния студен. Което ме води до мисълта че наистина проблема е в клапана. Другата седмица ще взема един мултимер и ще проверя какво е положението с токовете до него.
Но ме гризе мисълта че като загрее достатъчно колата и отвори големия кръг, парното тръгва. А тогава знам че налягането в системата е по-малко и не е много логично да тръгва тогава.(ако не е отворен напълно или запушен)

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 185
Регистриран на: 27.10.2004

Мнение от gbkmkw » 10 Дек 2006, 22:58

от някой от форума съм чувал че има ключове за топло /студено който били като термостат(тоест те регулирали отварянето и затварянето на този клапан така че да се подаржа една и саща температура в купето.ако това е верно ма вероятност твоя да прави роблеми и да отваря къно,но това е само предположение.инатсцхе и когато работи малкия и после при големия системата е една и налягането е едно като се отбележи че то расте с нарастване на температурата(тоест при вече загряла кола е наи голямо0доколото знам около1.2 атмосфери
BMW forever
Изображение Изображение

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook