Тая кола ще се разпадне, т.е. разпадна се
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			27 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
- vicho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8397
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
Тая кола ще се разпадне, т.е. разпадна се
Снощи как си карах спокойно (да не повярва човек) и си бях набичил парното (вече имам   ), един ляв завой, после десен (това с 10 км/ч) максимум, и колата спря
 ), един ляв завой, после десен (това с 10 км/ч) максимум, и колата спря
  Газ и не иска, оборотомера и скоростта си растат ама колата неще да мръдне, 1-ва, няма никой, 2-ра пак, 3-та,4-та,5-та, се същия х*й в гъза ми
 Газ и не иска, оборотомера и скоростта си растат ама колата неще да мръдне, 1-ва, няма никой, 2-ра пак, 3-та,4-та,5-та, се същия х*й в гъза ми   
   
   
 
Забутахме я в една пресечка и като погледнах отзад дифа лошо ми стана, едната полуоска се беше извадила и си тече масло от дифа, пфуууу мама и де*а и дърта кошница.
После ме ескортираха до пред на Жоро блока и там я оставихме, днес ще правим обстоен преглед, че онова снощи беше към 21:00 и нямаше смисъл да се опитваме да правим каквото и да било.
Та мисълта ми е, има ли вероятност за нещо чупено - диф, полуоска или ще мина тънко само с масло (ДАНО )
 )
Скапана работа, никъв късмет нямам, по 2 дена карам и нещо стане! 
   
   
п.с. имам клип на 5-та на място от 20-30 до 220 - НЯМА ТАКОВА УСКОРЕНИЕ
			
				 ), един ляв завой, после десен (това с 10 км/ч) максимум, и колата спря
 ), един ляв завой, после десен (това с 10 км/ч) максимум, и колата спря
 Газ и не иска, оборотомера и скоростта си растат ама колата неще да мръдне, 1-ва, няма никой, 2-ра пак, 3-та,4-та,5-та, се същия х*й в гъза ми
 Газ и не иска, оборотомера и скоростта си растат ама колата неще да мръдне, 1-ва, няма никой, 2-ра пак, 3-та,4-та,5-та, се същия х*й в гъза ми   
   
   
 
Забутахме я в една пресечка и като погледнах отзад дифа лошо ми стана, едната полуоска се беше извадила и си тече масло от дифа, пфуууу мама и де*а и дърта кошница.
После ме ескортираха до пред на Жоро блока и там я оставихме, днес ще правим обстоен преглед, че онова снощи беше към 21:00 и нямаше смисъл да се опитваме да правим каквото и да било.
Та мисълта ми е, има ли вероятност за нещо чупено - диф, полуоска или ще мина тънко само с масло (ДАНО
 )
 )
Скапана работа, никъв късмет нямам, по 2 дена карам и нещо стане!
 
   
   
п.с. имам клип на 5-та на място от 20-30 до 220 - НЯМА ТАКОВА УСКОРЕНИЕ

Последна промяна vicho на 19 Окт 2006, 13:41, променена общо 2 пъти
					
				
			You said: "Time will change!" What if it changes you?
		- vld
- Старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 12849
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
Бате нема да се плашиш те полуоските са едни плаващи  
 
В смисъл като съм ги оглеждал има бая разтояние в което мърдат на ляво на дясно и имам чувството,че се държат само на маншоните.
Никога не съм пробвал да я извадя с дърпане ма се си мисля че не битрябвало да излизат толкова лесно.
Айде да кажеш после кво и е било.
п.с.Дано да не е скъпо
			 
 
В смисъл като съм ги оглеждал има бая разтояние в което мърдат на ляво на дясно и имам чувството,че се държат само на маншоните.
Никога не съм пробвал да я извадя с дърпане ма се си мисля че не битрябвало да излизат толкова лесно.
Айде да кажеш после кво и е било.
п.с.Дано да не е скъпо


- b2
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2174
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; G81 M3 Stage 3
vld написа:Бате нема да се плашиш те полуоските са едни плаващи
В смисъл като съм ги оглеждал има бая разтояние в което мърдат на ляво на дясно и имам чувството,че се държат само на маншоните.
Никога не съм пробвал да я извадя с дърпане ма се си мисля че не битрябвало да излизат толкова лесно.
Айде да кажеш после кво и е било.
п.с.Дано да не е скъпо
тц. Не излазя с дърпане, може и Дилян Пенчев да питате
 
   
   
  
Последна промяна b2 на 19 Окт 2006, 13:56, променена общо 1 път
					
				
			Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
		- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- 
				  
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Това се чудим сега, дали ще може да я отремонтираме пред блока качена на 2 крика или ще трябва да се кара някъде? Ако може някой да даде акъл ще е много добре! 
			

- vicho
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 8397
- Регистриран на: 3.09.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: M340i
- Мечтае да кара: Калибра
- Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин
b2 написа:vld написа:...
тц. Не излазя с дърпане, може и Дилян Пенчев да питате


Кажи как излиза и как ВЛИЗА е най-важното и как се е откачила да и е*а майката, немам нерви вече!!!
ТАЯ КОЛА НИКОГА НЯМА ДА ТРЪГНЕ!!!

You said: "Time will change!" What if it changes you?
		- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- 
				  
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
b2 написа:тц. Не излазя с дърпане, може и Дилян Пенчев да питате


Снощи направихме кратка консултация с Дидо. Той каза, че полуоската се държи на няколко шестограма. Виждат ли се лесно или просто е невъзможно да остраниме проблема, че трябва да се покаже довечера на ЕКО


- b2
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2174
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; G81 M3 Stage 3
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=33&fg=25
Откъм дифа ли се е откачила?
От към дифа се държи на 6(май бяха) шестограма с по едни пластинки за всеки 2 и се сваля и слага лесно. Фланеца на дифа е леко вдлъбнат а на полуоската леко заоблена изпъкнала.
А от към колелото е не една гайка дето е вътре в централната дупка на главината ама имаше там няква пластинка за контра, абе не им разбирам..
  ама имаше там няква пластинка за контра, абе не им разбирам..
ама щом е откъм дифа и ако ниама нищо счупено се слага много лесно. Ама щом е текло масло??
каретата здрави ли са имат ли луфтове? М/у другото аз като сменях мойте бях пуснал тема за 20-30лв въряха втора ръка цялата полуоска с 2те карета ама така се получи че неможах да купя от тука..
			Откъм дифа ли се е откачила?
От към дифа се държи на 6(май бяха) шестограма с по едни пластинки за всеки 2 и се сваля и слага лесно. Фланеца на дифа е леко вдлъбнат а на полуоската леко заоблена изпъкнала.
А от към колелото е не една гайка дето е вътре в централната дупка на главината
 ама имаше там няква пластинка за контра, абе не им разбирам..
  ама имаше там няква пластинка за контра, абе не им разбирам..
ама щом е откъм дифа и ако ниама нищо счупено се слага много лесно. Ама щом е текло масло??
каретата здрави ли са имат ли луфтове? М/у другото аз като сменях мойте бях пуснал тема за 20-30лв въряха втора ръка цялата полуоска с 2те карета ама така се получи че неможах да купя от тука..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
		- logout
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Абе човека казва, че полуоската се е изскубнала от дифа. Демек тука карето и фланеца не играят роля. Въпросът е как се е извадила.
Едно време на бащата блъснах маздада в един бордюр. Разцепих гредата. И въпреки че майсторите я завариха, понякога в завой при натоварване полуоската излизаше от скоростите (предно предаване). Та мисълта ми е, ако задницата ти се е поразчекнала, тогава колелетата са се отдалечили от дифа и се е образувало напрежение. Именно от такова напрежение при завой, дупка, неравности - абе въобще, когато окачването се товари - е възможно да изскочи. Не съм спец, но това ми е единственото логично обяснение. Как иначе ще изскубе . Или пък дифа да е мръднал по-към другото колело, ма знам ли...
 . Или пък дифа да е мръднал по-към другото колело, ма знам ли...
			Едно време на бащата блъснах маздада в един бордюр. Разцепих гредата. И въпреки че майсторите я завариха, понякога в завой при натоварване полуоската излизаше от скоростите (предно предаване). Та мисълта ми е, ако задницата ти се е поразчекнала, тогава колелетата са се отдалечили от дифа и се е образувало напрежение. Именно от такова напрежение при завой, дупка, неравности - абе въобще, когато окачването се товари - е възможно да изскочи. Не съм спец, но това ми е единственото логично обяснение. Как иначе ще изскубе
 . Или пък дифа да е мръднал по-към другото колело, ма знам ли...
 . Или пък дифа да е мръднал по-към другото колело, ма знам ли...It's not who You are, it's who You know...
		- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- 
				  
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
Проблема е, че нямаме необходимото оборудване за да проверим какъв точно е случая. 
Разучихме какви са вариантите, изглежда като строшена полуоска, но все още се надяваме да е само извадена.
			Разучихме какви са вариантите, изглежда като строшена полуоска, но все още се надяваме да е само извадена.


- viper
- Crash Master
- 
				  
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- err0r
- Мечтае за Z3 M Coupe
- 
				  
- Мнения: 8695
- Регистриран на: 9.02.2003
- Местоположение: Сoфия
- Кара: '99 530dА Touring
A колко трае цялата процедура по смяната? И какво е необходимо като инструменти и подготовка на колата?
			
- viper
- Crash Master
- 
				  
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
- b2
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2174
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; G81 M3 Stage 3
viper написа:Ами... около 1 час в най-лошия случай. Трябва ти само шестограм, ама не си спомням кой номер
Е добре ква е логиката да ти изтече маслото от дифа ако само полуоската се строши?
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
		- viper
- Crash Master
- 
				  
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Никаква - според мен фланеца от диф-а сe e измъкнал, защото е счупено карето... те фланците са плаващи
			
		- b2
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 2174
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; G81 M3 Stage 3
viper написа:Никаква - според мен фланеца от диф-а сe e измъкнал, защото е счупено карето... те фланците са плаващи
 
 
Само какво ще рече "плаващ", че не го държи нищо против измъкване?
Аз бая съм ги дърпал на 3-4 различни дифа и не помръдват (освен луфта, който варира според преживяванията му
 )
)Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
		
			27 мнения
			 • Страница 1 от 2 • 1, 2
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
