НЕ загрява
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
НЕ загрява
Колеги, следният проблем - колата не загрява.
Както и да карам, както и да форсирам, температурата е под първата чертичка или малко над синьото. Днес смених термостата, като сложих стар който имах и с който съм сигурен че температурата беше 12 без 1. Та въпросът ми е - имате ли идея ако не е от термостат от какво може да е?
Преди месец и нещо смених радиатор, с чисто нов. Старият се беше запушил зверски. Вече започвам да си мисля, че новият е по-голям, макар че стария ми се струва беше същия.
П.С. Заминавам към морето, и поради това не знам кога ще мога да видя отговорите ви, но ще гледам да е идните дни.

Както и да карам, както и да форсирам, температурата е под първата чертичка или малко над синьото. Днес смених термостата, като сложих стар който имах и с който съм сигурен че температурата беше 12 без 1. Та въпросът ми е - имате ли идея ако не е от термостат от какво може да е?
Преди месец и нещо смених радиатор, с чисто нов. Старият се беше запушил зверски. Вече започвам да си мисля, че новият е по-голям, макар че стария ми се струва беше същия.

П.С. Заминавам към морето, и поради това не знам кога ще мога да видя отговорите ви, но ще гледам да е идните дни.
1.8 литра е чудесен обем. Не мога да разбера, защо продължават да произвеждат 0.5 литрови халби?!
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
Виското да ти е постоянно зацепено
Мойта в момента нещо стои около първата чертичка и виското фучи чак вдига листата 



- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
E то сега лятото е гот, но зимата ще трябва да загрее за да не се гушиш с белите мечки в колата. При мен имаше такова яление поради не добър термостат, при теб явно е друго 

BMW only!
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
100% Tермостат
Виското и да е постоянно зацепено ,ако термостата е читав ще си загрява нормално но не до край примерно
Така ,че смени темостата с нов от даскалов кар и после кажи как е обстановката.Така и така си тръгнал за морето парите дето ще ги дадеш за термостат ще ги избиеш докато се върнеш само от бензин
Когато е студен двигателя харчи повече и не му е добре.

Виското и да е постоянно зацепено ,ако термостата е читав ще си загрява нормално но не до край примерно

Така ,че смени темостата с нов от даскалов кар и после кажи как е обстановката.Така и така си тръгнал за морето парите дето ще ги дадеш за термостат ще ги избиеш докато се върнеш само от бензин

Когато е студен двигателя харчи повече и не му е добре.

- viper
- Crash Master
-
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
A, пък аз си мисля, че и стрелката може да прави чупки
Покарай 2-3 километра и му подай един тупаник на таблото - ако нищо не стане, тогава мисли за термостати и т.н.

Покарай 2-3 километра и му подай един тупаник на таблото - ако нищо не стане, тогава мисли за термостати и т.н.
- Turboman
- ентусиаст
-
- Мнения: 1041
- Регистриран на: 15.08.2003
- Местоположение: Sofia
- Пол: Мъж
- Кара: Citroen Xsara 05' и X9 500cc
- Мечтае да кара: нещо с турбо
- Детайли за колата: телефон
А за мен е датчика за температура на двигатела,все пак не е вечен.
Премери му съпротивлението с мултицет на студено и го сравни с номиналното съпротивление по книга или с друг такъв,например в магазина
Провери си и парното дали духа топло и така ще си сигорен къде да търсиш проблема
Премери му съпротивлението с мултицет на студено и го сравни с номиналното съпротивление по книга или с друг такъв,например в магазина
Провери си и парното дали духа топло и така ще си сигорен къде да търсиш проблема
- Владо
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2381
- Регистриран на: 24.07.2006
- Местоположение: 02..., +3592...
- Пол: Мъж
- Кара: myCar 5.3. and iCar 3.9.
- Мечтае да кара: още по-бавно
- Детайли за колата: ...
01" 525d m57
04" X5 m57
06" Liberty 2,8 CRD
Смятам, че Турбомен е прав. Ако не е термостат, нещо електрическо те бърка. А пипни и с ръка горния маркуч към радиатора, ще усетиш доколко е загряла всъщност колата.
- vld
- Старши ентусиаст
-
- Мнения: 12843
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
karadimov написа:Виско постоянно е зацепенно! Не четете какво пише колегата сменил е с друг термостат и ПАК никаква промяна. Малка е вероятноста стария да има същи я проблем.
А ти май не знаеш принципа на действие на охладителната с-ма а

Термостата отваря на 88градуса

И какво като е зацепено виското ,когато темостата отвори (той отваря плавно по малко за да няма резки температурни промени) и понеже големия кръг се оглажда повече от неоходимото понеже виското е постоянно зацепено той пак затваря ,пак птваря и пак затваря итака нататък,понеже не достиха по висока температура

Това нещо се развива малко над втората черта за температурата и доста преди средата да речен на 11 без 5
Датчика отпада ,автоматично щом има каквото и да било отклонение на уреда след продължителна работа на мотора ,следователно той не е УМРЯЛ нито пък уреда

Заключение Термостата е за смяна

Ако си направите труда да разгледате по-подробно форума ще видите,че има доста теми изписани по въпроса и трудно се намира читав термостат на добра цена

Валкер е марката от Даскалов кар

Има добри отзиви достатъчно по въпроса,естествено,че проблема може и да е на друго място,НО това е най евтиния и елемент от охладителната с-ма с който трябва да се започне


vld написа:100% Tермостат![]()
Виското и да е постоянно зацепено ,ако термостата е читав ще си загрява нормално но не до край примерно![]()
Абсолютно заставам зад това изказване;
На теория е възможно уреда да показва по-малка от реалната температура, но е много малко вероятно - аз за блокирали стрекли съм чувал, за неправилно зацепени стрелки също съм чувал, но след като не си си барникал никога по таблото едва ли някой гном през нощта ти я е презацепил

- Van
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 418
- Регистриран на: 23.05.2006
- Местоположение: Rousse,Bulgaria
- Пол: Мъж
- Кара: Е34, М20В25+
- Детайли за колата: Черен
В това топло време неможе да не загрее, дори термостата да е постоянно отворен. Най-вероятно, както писа и Тurboman, е прецакан датчика или индикатора на таблото. Внимавай да не я прегрееш от експерименти.
Van написа:В това топло време неможе да не загрее, дори термостата да е постоянно отворен. Най-вероятно, както писа и Тurboman, е прецакан датчика или индикатора на таблото. Внимавай да не я прегрееш от експерименти.
Няма никакви проблеми - не забравяй, че човека е с чисто нов радиатор, което си е съществен cooling power.
А стандартната охладителна система, ако е изправна трябва да може да държи двигателя в норамална раб. темп. и при 40 градуса външна температура. Следователно на 30 градуса и напълно отворен термостат ще го държи опо-хладък от нормалното.
26 мнения
• Страница 1 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани