Интересно за таблото с уред за моментия разход..
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
15 мнения
• Страница 1 от 1
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
Интересно за таблото с уред за моментия разход..
Някой знае ли ама със сигурност откъде уреда за моментния разход взима входни данни за показанията си?
Щото при мен кво се получава:
Колата е без оригиналните ЕКУ (LE-Jetronic), дебитомер и тпс и уредчето продължава да си работи, при това имам силни съмнения, че е доста вярно!
Бах тея германци преди 20 и косур години са го измислили много дуракоустойчиво
Сега да си кажа мойта теория ама незнам доколко е вярна: На оригиналната букса на ЕКУ-то от някои пинове излизат по 2 кабела, само че не помня кои точно бяха и аз като преправях инсталацията ги оставих така. Та ми се струва, че тоя уред директно слуша от изходите за управление на инжекторите и на база на големината на pulse width-а смята показанията си, щото просто мисля го и немога да го измисля как иначе ще показва нещо и то що годе разумно при сегашното положение на инжекцията. Но може и тва цялото дето го казвам да е глупост не ми остана време да проверя дали кабелите за инжекторите отиват някъде другаде (в таблото например) освен при инжекторите
Щото при мен кво се получава:
Колата е без оригиналните ЕКУ (LE-Jetronic), дебитомер и тпс и уредчето продължава да си работи, при това имам силни съмнения, че е доста вярно!

Бах тея германци преди 20 и косур години са го измислили много дуракоустойчиво

Сега да си кажа мойта теория ама незнам доколко е вярна: На оригиналната букса на ЕКУ-то от някои пинове излизат по 2 кабела, само че не помня кои точно бяха и аз като преправях инсталацията ги оставих така. Та ми се струва, че тоя уред директно слуша от изходите за управление на инжекторите и на база на големината на pulse width-а смята показанията си, щото просто мисля го и немога да го измисля как иначе ще показва нещо и то що годе разумно при сегашното положение на инжекцията. Но може и тва цялото дето го казвам да е глупост не ми остана време да проверя дали кабелите за инжекторите отиват някъде другаде (в таблото например) освен при инжекторите
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- didore
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 535
- Регистриран на: 4.04.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 М52B20
- Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор
и аз имам желание да разбера защото ми се иска от малък борд да мина към големия и незнам дали ще стане галимацията 

Ма много ме кефи тази кола!!!










- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
При мен това сега работи дори и като съм на Газ така че незнам дали ще е от дюзите,но като настъпя педаля си отчита покачване така че има нещо свързано с еку-ли,тпс ли незнам !
Сега съм с Мотроник 1.0 преди с Л Джетроника не работеше на газ но сега работи
Сега съм с Мотроник 1.0 преди с Л Джетроника не работеше на газ но сега работи

- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
MadVanio написа:При мен това сега работи дори и като съм на Газ така че незнам дали ще е от дюзите,но като настъпя педаля си отчита покачване така че има нещо свързано с еку-ли,тпс ли незнам !
Сега съм с Мотроник 1.0 преди с Л Джетроника не работеше на газ но сега работи
Предполагам, че ти като си на газ с ключето прекъсваш плюса на дюзите, който е постоянен от "главното реле", а от ЕКУ-то идва минус, който е управляващия и който аз предполагам че отива и в таблото. Така че ти дори да си на газ и дюзите всъщност да не пръскат нищо щото нямат плюс, ЕКУ-то постоянно им праща '-' импулси с различна продължителност в зависимост от обороти и натоварване и т.н.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- MadVanio
-
ПсихопатVANIO
-
- Мнения: 1219
- Регистриран на: 16.06.2002
- Местоположение: СОФИЯ
- Пол: Мъж
- Кара: BMW - DARK SIDE OF THE FORCE
- Мечтае да кара: BMW E24
Аз съм с Л-жетроник ... и на гас не ми работи (на бензин самата кола още не работи
) та и при мен на гас не работи разходомера ... ама ония ден слизах от балкана и пуснах на междинка .... резултата колата продалви да си работи ( не и спря газста ) а разходомера проработи и ро вярно( според мен ) та според мен си работи и при Л-жетроник и при Мотроник( на мои познат работи с Мотроник ) при кадърно свързано ЛПГ ( Моето явно не е кадърно направено , за сега ) 


Thing fast or die!
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Те тия разходомери си ги има от 15-20 години,че и повече.Първите са на вакуумен принцип-следят вакуума във всмукателните тръби.Едно време се продаваха допълнително за монтиране в руските коли.
- Nikolay1
- Кой кашля?
-
- Мнения: 1062
- Регистриран на: 28.04.2002
- Местоположение: Хасково
- Пол: Мъж
- Кара: D779676
didor написа:и аз имам желание да разбера защото ми се иска от малък борд да мина към големия и незнам дали ще стане галимацията
Конверсията е лесна правих я преди няколко дни и си работят всички функции, но ОБЦ-то взима повечето инфо от таблото т.е. работят ли ти уредите на таблото ще ти работят и на ОБЦ-то

Be poZer, ride HoreX, drink 4oreX!
Oня русия
Oня русия
днеска малко се рових в таблото нали сменях табло с 4асовник със табло със оборотомер та това което установих по вси4ки схеми е 4е сигнала за скоростомера и сигнала за оборотомера се обработват и от там се определя среден моментен разход другото което установих е 4е може да се коригират 4рез 2 потенциометара оборотомера плюс минус 200 оборота а разходомера плюс минус 4 литра,а вси4кото това го обработва един PIC procesor PIC1655A на тактова 4естота1,6 мегахерца а a codera задейства какъв делител да има процесора ами това е а дано на някой да му е в ползза вси4кото това
Ако има някой интерес и снимки ша туря де са потенциометрите
Ако има някой интерес и снимки ша туря де са потенциометрите
Карам винаги на безин ... нямам газ няма и да има 

ако средния моментен разход се определя чрез скоростта и оборотите то тогава как положението на дроселовата клапа оказва влияние на разходомера.. т.е. ако се движа с постянна скорост и равномерна гас - разходомеа показва 12 .. смачквам гаста и скача на 28 някъде преди да е ускорила колата
п.с. сега с б25 мотора мисля че не ми отчита правилно разходомера (с около 2 литра по-малко отчита) .. километража ми е от б20 мотора та и на мен ми е интересно как точно става работата
п.с. сега с б25 мотора мисля че не ми отчита правилно разходомера (с около 2 литра по-малко отчита) .. километража ми е от б20 мотора та и на мен ми е интересно как точно става работата

- steeN
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 6615
- Регистриран на: 7.04.2004
- Местоположение: CA
- Кара: конете да бягат
- Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...
... почти съм сигурен, че на инжекцоните се взима и дължината на импулсите към дюзите. просто няма какво друго да е... а това за таблото наистина е доста интересна информация 

- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”
- logout
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1599
- Регистриран на: 29.10.2005
- Местоположение: фар-ийст ъв София
- Пол: Мъж
- Кара: KiA, Volvo, Ford
- Мечтае да кара: Болид от F1
- Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021
Трябва и още нещо да има, защото на моторна спирачка разходомера отива твърдо на 0, понеже се изключва притока на гориво изобщо. А пък има и скорост, има и обороти.
It's not who You are, it's who You know...
- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
logout написа:Трябва и още нещо да има, защото на моторна спирачка разходомера отива твърдо на 0, понеже се изключва притока на гориво изобщо. А пък има и скорост, има и обороти.
Именно де, нали тогава дължината на импулса на инжекторите е 0.
Да споделя моя опит по въпроса. Нямам ЕКУ (такова дето таблото е чувало за него) нямам и дебитомер.
В Megasquirt-a има настройка "Overrun fuel cut", която е за спиране на горивото при моторна спирачка. Като я пусна тая функция и пусна колата на моторна спирачка разходомера отива на 0. А като спра fuel-cut-а пак на моторна спирачка разходомера стои на 2-3 някъде.
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
ей на мен моментния разход не ми работеше, но сега се отчита и на газ и на бензин все си ми показва докрай, което е много странно, а другото което искам да питам е следното: беше ми гръмнал дебитомера и клапата жулеше в корпуса аз със ситна шкурка ишкурих и тя спря да трие, но сега онзи ден я проверявах и останових,че пак трие, а нещото което ми е чудно е, че понеже понякога като запаля и колата работи като пистов мотор демек боботи и няма ниски обаче ква сила има нее истина, а след време като позагрее не боботи ама няма такава сила та мисълтами е дали е от дебитомера?
Когато гръмна ми бяха казали да го сменя, но меножах да намеря същия, а пък е и много пари та затова си го ремонтирах сам, но тук от извесно време имам този проблем та се чудя от него ли е?
Когато гръмна ми бяха казали да го сменя, но меножах да намеря същия, а пък е и много пари та затова си го ремонтирах сам, но тук от извесно време имам този проблем та се чудя от него ли е?
15 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани