Е30 325

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Е30 325

Мнение от AlibiTu » 23 Юли 2006, 19:40

Здравейте!
От доста време ... може би 3 години чета БМВ-Форума и дори бях се регистрирал, но тъй като не притежавах кола и нямах много знания предпочитах само да чета. Преди по-малко от година се сдобих с личен автомобил Астра Г.... с времето понаучих доста неща и сега на есен съм решил да сменям колата с нещо.......истинско :) Модела на който съм се спрял е Е30 325 ..... чудех се за Е36, но някак си по-скъпа, а и всичко ще е по-скъпо за бъдещите ми планове. Та първо бих се радвал да ми дадете малко съвети при закупуването. б2 ми дава доста обяснения, но все пак искам да чуя и други мнения по въпроса. Със сигурност ще е 325 модела и ще я търся да е с М-Техник 2. Предполагам, че ще е и с шпер на дифа. Та при закупуването на кои елементи трябва да насоча вниманието си най-вече? Този модел на БМВ има ли някакви бъгове, които са често явление? (Примерно за Астрата не бях прочел грам из нета и после като се разтършувах разбрах, че проблемите, които имам аз, не се проявяват единично). Та това е нещото, което най-вече ме интересува. Двигателя ще го заведа веднага след покупката на диагностика.
Няколко конкретни въпрса:
1. С какво масло движи 325?
2. Серийно с каква степен на сгъстяване е 325?
3. Скоростната кутия до какви НМ издържа (заводски данни)?
4. Серийно кърантийте колко здрави са?
5. Капризен ли е двигателя или е от старата школа (когато правеха колите здрави и не печелеха от части)?

Та с каква цел питам......тъйкато съм в Германия и мога да си намеря евтино Е30-ка и то доста запазена, а и ще ми останат доста "излишни" пари (не пуша, не пия и по жени рядко ходя)...съм решил да и направя Турбо Конверсия. Доста съм прочел и продължавам да чета, за да не задавам съвсем елементарни въпрси, но все пак като му дойде времето ще помагате :D (поне се надявам).....та за сега се надявам на съветите ви при покупката.

Мерси много предварително!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 14.10.2002

Мнение от Indiana » 23 Юли 2006, 19:48

:OT:

Колега, твоя аватар за wallpaper става! Вземи сложи нещо по-малко преди да са те скастрили модераторите. :mhihi:

Като си в Германия и искаш да вкарваш 325 помисли ли за какви данъци (ДДС, акциз) става дума? Почти колкото цяла кола (Е30) от БГ :!:
Последна промяна Indiana на 23 Юли 2006, 19:52, променена общо 1 път

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 23 Юли 2006, 19:51

Усетих :D
Мислих че автоматично ще го смали

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 23 Юли 2006, 20:05

http://www.bmwpower-bg.net/forums/search.php?mode=results

Ето и всичко което излиза с търсачката.. понеже съм чел всяка тема ти казвам, че може да си отгориш на всички въпроси.
Нещо много важно.. да си намериш запазена Е30 325 особенно с Мтех 2 граничи с невъзможното в БГ.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 23 Юли 2006, 20:35

Аз живея(уча) в Германия и в Германия ще си я търся! Даже намерих една много читава за 1600 Евро на 135 000 км, но в момента няма как да я купя.....след 3 седмици се прибирам в БГ за да продам Астрата и Септември, ако не са я продали ще я зимам.
Мерси за линка! ;)

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 607
Регистриран на: 14.10.2002

Мнение от Indiana » 23 Юли 2006, 20:44

Явно не си погледнал промяната в мнението ми, та ще го напиша пак (а може и да си наясно с това де). За да вкараш 325-ца в БГ ще трябва да платиш около 8000лв данъци (ДДС+акциз)

По-точно за 170 коня цифрата изглежда така:

МИТО: 0
АКЦИЗ: 4380.389
ДДС: 3936.078

ОБЩО: 8316.467

Това е при положение че има сертификат EUR1 (не че го знам за какво е, но ако го няма сумата става 5-цифрена)

Ако си решил да я караш в Германия мнението ми ще дойде малко като :OT: ама не се разбира от това което си написал, но пък ако е така, там ще те сцепят от данъци :!:

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 23 Юли 2006, 20:54

Колата ще се регистрира в Германия....поне преди да влезем в ЕУ ;)
А това дали ще ме сцепят с данъци......
180 Евро на година
Застраховката ще е около 800 Евро...
т.е. до нова година ще ми излезе някъде около 300 Евро...след това ще видиме...
Тъйкато няма да я внасям в БГ се реших за 325 ;)
Мерси за загрижеността въпреки това :yes:

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook