servisoil
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
- ivo_cool
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 218
- Регистриран на: 22.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: Е30 М3
servisoil
здравеите имам проблем със индикатора за сервиз-оила смених си маслито и исках да го зачистя да си свети зелено но нещо не се получи попитах тук там от какво може да е тота и ми казаха че имало някакви батерии в таблото и било възможно да е от тех кажете ми възможно0 ли е дае от тях и как да си реша проблема
			-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
		-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- amd
- клавиатурен мунингист
- 
				  
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Ти имаш 15 дупки в буксата за диагностика - с едно кабелче навъраш ако навътре и правиш контакт между 1 и 7 дупка, след което даваш контакт - за 9 секунди мисля трябва да ти изчезне oil service, а след 12-13 (изчакай 20-30 секунди за по-сигурно или просто гледай кога ще огаснат лампите) трябва да огасне и inspection-a, да стане зелен по-точно (гасне като запалиш). Ако не стане - провери да не си объркал дупките, които да окъсиш (макар, че на капачето си пише коя дупка кой номер е), провери дали си дал добър контакт с кабелчетата. АКо и тва не е проблема, значи батериите в таблото ти са заминали и трябва да ги смениш. Разглабя се самото табло, но след тва си приготви поялник, че са запоени. Ти си двоен стоп и батериите сигурно са продълговати, стандартни зареждащи се по 1.5 волта (там 600-700 милиампера), но при троен стоп са 2, наполовина дълги, 3 волтови батерии, които са по-шибани за намиране.
			BMW only!
		- ivo_cool
- кандидат ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 218
- Регистриран на: 22.03.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е46 318i
- Мечтае да кара: Е30 М3
да но при мен лошото е че нямам капаче от кадето да гледам номерата но все пак благодаря. А вярно лие че се разтичат и цялото табло отива по дяволите
			-Тате, татеее, от къде идват облаците?
-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
		-От гумите на БМВ-тата, моето момче!
- BMWIKTOR
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 259
- Регистриран на: 12.03.2005
- Местоположение: Sofia,Sevlievo
- Пол: Мъж
- Кара: BMW X5 E53 3.0i,Mini cooper S JCW
- Мечтае да кара: E30 M5 :)
номерата на дупките са на самата букса а не на капачката!
И внимавай че има разлика м/у 2ен стоп и 3ен!!! 
  
			
		И внимавай че има разлика м/у 2ен стоп и 3ен!!!
 
  
- amd
- клавиатурен мунингист
- 
				  
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Троен стоп 323?  Иначе си има разлика между двоен и троен! А числата са си точно на капачката, а не на самата букса. Средната дупка е 1, но 7-мицата е точно до нея. Опитай да намериш човек с друга Е30-ка и сравнете. Не, от батерии едва ли ще замине цялото табло, но е хубаво или да са здрави или да ги няма, защото не са знае дали киселината няма да прекъсне някоя писта!
  Иначе си има разлика между двоен и троен! А числата са си точно на капачката, а не на самата букса. Средната дупка е 1, но 7-мицата е точно до нея. Опитай да намериш човек с друга Е30-ка и сравнете. Не, от батерии едва ли ще замине цялото табло, но е хубаво или да са здрави или да ги няма, защото не са знае дали киселината няма да прекъсне някоя писта!
			 Иначе си има разлика между двоен и троен! А числата са си точно на капачката, а не на самата букса. Средната дупка е 1, но 7-мицата е точно до нея. Опитай да намериш човек с друга Е30-ка и сравнете. Не, от батерии едва ли ще замине цялото табло, но е хубаво или да са здрави или да ги няма, защото не са знае дали киселината няма да прекъсне някоя писта!
  Иначе си има разлика между двоен и троен! А числата са си точно на капачката, а не на самата букса. Средната дупка е 1, но 7-мицата е точно до нея. Опитай да намериш човек с друга Е30-ка и сравнете. Не, от батерии едва ли ще замине цялото табло, но е хубаво или да са здрави или да ги няма, защото не са знае дали киселината няма да прекъсне някоя писта!BMW only!
		- ivantchoG
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
А колко теми има изписани за oilservice ..., а за прословутите батерийки ...  
			
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

		Бате Сашо - Пази имената!

- valentino
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
За диагностичната букса виж тук  http://www.autoelectric.ru/auto/bmw/diag-connector.htm.
			
		- Един
- 
				Вече кара БМВ  
- 
				  
- Мнения: 1188
- Регистриран на: 18.10.2002
- Местоположение: Козлодуй
- Кара: Миксер. BMW i4 M50
amd написа:Троен стоп 323?
Ако е тази от аватара му нищо чудно да е 2.3
 ама  с 4 цилиндъра. Минал съм по тоя път четеш обява "Продавам БМВ 2.3, 1989г, 1500лв" и си мислиш "ааааа, 323 са само двоен стоп, тука има нещо гнило" ама за всеки случай звънкаш след седмица - колата продадена а продавача твърди че не била шестцилиндрова, а четири, а на тебе ти идва да си изядеш ГСМ-а.
 ама  с 4 цилиндъра. Минал съм по тоя път четеш обява "Продавам БМВ 2.3, 1989г, 1500лв" и си мислиш "ааааа, 323 са само двоен стоп, тука има нещо гнило" ама за всеки случай звънкаш след седмица - колата продадена а продавача твърди че не била шестцилиндрова, а четири, а на тебе ти идва да си изядеш ГСМ-а.
Стига с офтопика. сега за батерийките - не е задължително да са акумулаторни, и най-обикновени стават.
Питане:
Някой знае ли какво означава ако изведнъж светне червения диод и надписа Inspection?
Преди да монтирате нещо "спортно" на автомобила си, поинтересувайте се поне за какъв спорт е.
		- ivantchoG
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Акумулаторните няма да се разтекат от зарядния ток ("на контакт"). Ще изкарат доста повече време (>5години).Един написа:... за батерийките - не е задължително да са акумулаторни, и най-обикновени стават.
 
 По мое (непотвърденоНякой знае ли какво означава ако изведнъж светне червения диод и надписа Inspection?
 ) мнение диодите са свързани само с ойлсървиса и гаснат според "десния педал". Инспекцията обаче си свети на точни километри/време.По-подробно. Май е на две години/24000 мили
 ) мнение диодите са свързани само с ойлсървиса и гаснат според "десния педал". Инспекцията обаче си свети на точни километри/време.По-подробно. Май е на две години/24000 мили  
  . Знаещите да пишат
. Знаещите да пишат  
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

		Бате Сашо - Пази имената!

- valentino
- младши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
При мен инспекцията светка на всеки 11-11,5 месеца-следя я и си записвам кога съм я занулил(при изминати под 10 000 км. на година).
			
		
			10 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	
 
