ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
- JoRkAtA_pld
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 594
- Регистриран на: 24.11.2008
- Местоположение: Пловдив
- Пол: Мъж
- Кара: E30-ката да си пали джапанките
- Мечтае да кара: E39 M5
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Имам следния въпрос, заслужава ли си да сложа отпред пружини от IS-ка? Аз съм с двоен стоп 4-ри врати с нормални пружини и М10
. Бях чувал че са по-ниски и понеже имам реших да питам имали смисъл да се сменят. Идеята е малко да слезе надолу предницата. Без да слагам спортни.

- deyan-enchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2582
- Регистриран на: 24.05.2007
- Местоположение: квартала на младите
- Пол: Мъж
- Кара: малки котета на задната седалка
- Мечтае да кара: по-леко
- Детайли за колата: Черна скрап
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
на ИС-а освен ако не е с Мтехник окачване пружините ви би трябвало да са еднакви
http://bmwfans.info/parts/catalog/31331130043/
http://bmwfans.info/parts/catalog/31331130043/
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Louis написа:Колеги,
от няколко дни ме мъчи следния въпрос: коляновия вал от 323 същия ли е като на дизела и на ета-та?

Упомена!Одере!Сдържам!Учуден! ВанОс! ПрУжина! АкУмулатор! СемеринГ! АУспУх! КлапАн! РезервОар! ГаЗ! ФорУм! ОбрЪч! КУпувам! ВрЪЗка! БОбина! ЛосТче! КаРбУратор! ИталиАнски! ГрадУс



- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
не

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
имам ?с към г-жа мария илиева
базикам се. !
Днес си свалих бронята и що да видя
Кой туй животно на грънците ми

Днес си свалих бронята и що да видя

Последна промяна biem_w на 27 Сеп 2010, 19:36, променена общо 1 път
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
обърка рейса пич с тая 28ца

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
Явор написа:обърка рейса пич с тая 28ца
тва е 330и поне кажи за кво е

Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
ми клапа която запушва едната цев

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
мерси .. и аз така си помислих ама небях сигурен
това чудо на ниските е затворено. Значи клапа служи затова данебучи толкова на ниски обороти.

Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
баш

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- E21maniak
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 188
- Регистриран на: 3.05.2009
- Местоположение: Несебър
- Пол: Мъж
- Кара: E30 E28 E34
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
spdrrk0 написа:Имам нужда от помощ, кажете някоя тънкост в разлепянето на дългите фарове. Късите ги отлепих сравнително лесно, но тези дълги ....![]()
вече два дадоха фира, а ми остават само още два![]()
иначе процедирам така пухам ги в печката, като почнат да пушат с макетно ножче махам колкото мога и после напъвам с отверката и стъклата се пукат
Аз трябваше да разлепям дългия фар,че беше зацапан отвътре и ми дразнеше така.Сложих го в предварително загрята фурна стоя 10 мин някъде извадих го и го отлепих на ръка...Просто трябва да постои малко повече...И после го залепих с топъл силикон .


- SpUd3r
- FiRe WaLK WiTh Me !
-
- Мнения: 4203
- Регистриран на: 23.03.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: винаги с усмивка :)
- Детайли за колата: 316is touring - Виолетка
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
има ли разлика в здравината на външните накрайници на рейката между е30 и е36? Някой ми беше споменал преди, че на е36 сдавали багажа по-лесно, но наистина ли е така? Идеята е, че ся на комбито ще слагам е36-та рейка и ще и сменя всичките накрайници. В момента е с е36ви външни и се чудя дали пак такива да взимам или е30ви ?
Tux0 Ca !


- biem_w
- ентусиаст
-
- Мнения: 1023
- Регистриран на: 4.12.2008
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: на 15''ки
- Мечтае да кара: 300C hemi 6.1L
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
spdrrk0 написа:има ли разлика в здравината на външните накрайници на рейката между е30 и е36? Някой ми беше споменал преди, че на е36 сдавали багажа по-лесно, но наистина ли е така? Идеята е, че ся на комбито ще слагам е36-та рейка и ще и сменя всичките накрайници. В момента е с е36ви външни и се чудя дали пак такива да взимам или е30ви ?
слагай си Е30кови колега.. по калпави са Е36цовите. тънки са и със слаба основа
Информация само по телефона! Не ми се играе на чат срещи!
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
колеги нз в коя тема да пусна въпроса си затова ще пробвам тук... Интересува ме какви документи трябва да взема за мотор който е на кола и е внос и не е регистриран в бг...Спрял съм се на 2 мотора м52б25 колата е е39 внос от англия и може да се тества преди да се свали мотора,другия е м52б28 от е36 но не може да се тества защото е свален по думи на собственика колата е била внос от германия...
Защото нали при м52 имаше малко сцени с алусиловите от Англия който са карани с бензин със сяра...
Дайте ми съвет за документите как се процедира и кой мотор да избера от по горе описаните на 28цата съм се спрял за сега, но нз на какво дередже е
Защото нали при м52 имаше малко сцени с алусиловите от Англия който са карани с бензин със сяра...
Дайте ми съвет за документите как се процедира и кой мотор да избера от по горе описаните на 28цата съм се спрял за сега, но нз на какво дередже е
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Re: ВЪПРОСИ И ОТГОВОРИ ЗА НЕЗНАЕЩИ
azufo написа:колеги нз в коя тема да пусна въпроса си затова ще пробвам тук... Интересува ме какви документи трябва да взема за мотор който е на кола и е внос и не е регистриран в бг...Спрял съм се на 2 мотора м52б25 колата е е39 внос от англия и може да се тества преди да се свали мотора,другия е м52б28 от е36 но не може да се тества защото е свален по думи на собственика колата е била внос от германия...
Защото нали при м52 имаше малко сцени с алусиловите от Англия който са карани с бензин със сяра...
Дайте ми съвет за документите как се процедира и кой мотор да избера от по горе описаните на 28цата съм се спрял за сега, но нз на какво дередже е
фърляй боб иначе 25-цата трее да е по читава друг път ше ти кажа защо

Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани