Е30 Спирачки-Мит ли е 302х22мм в 16цола? (Разказ в картинки)
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
Alex 320i Cabrio написа:Дилян Пенчев написа: А с Е30-ковите макферсони ли си го правил това или с Е36-цови барбар с окачването и всичко останало?!?
Makферсоните от Е36 М3 влаат без проблеми на Е30... Проверено е. Доста популярна конверсия тук, когато присаждат ///М мотор 6-ак на Е30-ка и пестят пари от спирачки...
С съде макферсони и носачи де.

Макферсоните от Е36 М3 вляват ама не застават на място за тва ти требе и носача да ама тот трябва да е само от М3 3.2л и колелото си е дет требе.
А на въпроса КАКВО КАРАШ Е30 или Е36 ОТГОВАРЯМ - ПО ДОБРОТО Е30
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- Hard_Boiled
- Потребител
-
- Мнения: 3
- Регистриран на: 23.04.2008
аз не рабрах,идеята е да минем на голямо,без да се минава на 5 дупки тъй ли?
Float like a butterfly,sting like a bee
- МРЪСНИЯТ_ХАРИ
- Каобой
-
- Мнения: 977
- Регистриран на: 5.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 318
Hard_Boiled написа:аз не рабрах,идеята е да минем на голямо,без да се минава на 5 дупки тъй ли?

- Storm Rider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 25.03.2008
Любака написа:А на въпроса КАКВО КАРАШ Е30 или Е36 ОТГОВАРЯМ - ПО ДОБРОТО Е30
да не се предобри само

Нема баце пробвано е с билщаиги Б9 и ше знаеш че картинг е меко казано. Демек ако ти влиташ с 60 и ше се обърнеш аз ше мина с 80 кат ваденка през даден завои. А маи и малка подробност бяха 4 градуса наклон отпред.
А ти карал ли си Е36 окачване в Е30 че ми ги поясняваш
Щот аз ше ти изброя и + и - макар че разликата не е толкова голяма.

А ти карал ли си Е36 окачване в Е30 че ми ги поясняваш

Щот аз ше ти изброя и + и - макар че разликата не е толкова голяма.
АУТЯГА - братството на умствено увредените автопсихопати.
- Storm Rider
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 70
- Регистриран на: 25.03.2008
аа не брат, аз не споря за по добрия хендлинг, а твърдя, че това вече не е е30, щом окачването е от е36
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Eптем ще осерем темата за спирачките, но да питам всъщност защо се ползва Е30 купе въобще? Мен ми харесва много повече откъм дизайн, но след като всичко му слагате от Е36, защо не направо Е36? По-добра аеродинамика, по-малко ръжда на по-новите екземпляри, не разкрачва като Е30?
Иначе и аз от чиста симпатия към модела ще си стягам една през лятото, но си се чудя...

BMW only!
- VesoPesa
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 4028
- Регистриран на: 18.01.2007
- Местоположение: Punta Cana, Dominican Republic
- Пол: Мъж
- Кара: ше кола, а я смени за кенеф... :(
- Мечтае да кара: E24 650csl, E34 550csl, E31 850csi, 2002tii turbo
amd написа:Eптем ще осерем темата за спирачките, но да питам всъщност защо се ползва Е30 купе въобще? Мен ми харесва много повече откъм дизайн, но след като всичко му слагате от Е36, защо не направо Е36? По-добра аеродинамика, по-малко ръжда на по-новите екземпляри, не разкрачва като Е30?Иначе и аз от чиста симпатия към модела ще си стягам една през лятото, но си се чудя...
е то причината да разкрачва е във тунингистите главно не във колата


- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
Прав си затова, допълнително слаганите картинг-окачвания някой път деформират купето, а също и 600 кила дърва за огрев или друго аграрни товари
Не исках да потъвам в дълбоки размишления за зле подържани и изнасилвани коли, но ако вземем 2 добри екземпляра Е30 и Е36, какви са техническите предимства на ламарината от Е30 


BMW only!
- amd
- клавиатурен мунингист
-
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
- ///Milen_bmw
- Drinker
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 28.11.2004
- Местоположение: София - Дружба Дринк Тийм
- Пол: Мъж
- Кара: E36 Touring 328i
- Мечтае да кара: нормално
VesoPesaW123 написа:amd написа:Eптем ще осерем темата за спирачките, но да питам всъщност защо се ползва Е30 купе въобще? Мен ми харесва много повече откъм дизайн, но след като всичко му слагате от Е36, защо не направо Е36? По-добра аеродинамика, по-малко ръжда на по-новите екземпляри, не разкрачва като Е30?Иначе и аз от чиста симпатия към модела ще си стягам една през лятото, но си се чудя...
е то причината да разкрачва е във тунингистите главно не във колатае днеска го видяхме един такъв как си беше смъкнал предницата че гумите му буквало бяха / \
Ми тва, че е разкрачено е много по-добре, отколкото да не е.

По-принцип тва е идеята, на тия дето разбират де.

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
то вече стана бъркотия от малките познавачи,да е клекнало,да не клекнало,да е твърдо,да не е твърдо..за кво да е е30,кат може да е е36
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани