Псевдо шпер

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 284
Регистриран на: 5.05.2002
Местоположение: Плевен

Мнение от biko » 01 Фев 2009, 1:33

http://vbox7.com/play:729af69a
а тоева е от магазина на fantom grip
само най-добрите умират млади

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 01 Фев 2009, 1:46

biko написа:http://vbox7.com/play:729af69a
добре де ето го в деиствие :lol:

хаха луд човек тоя ей,ся ще го видим с 28цата :lol:
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 01 Фев 2009, 1:51

E30_M_Tech_ll написа:
S-stail написа:Единият диф вече има към 30к км.Крика са го нацелили доста точно
щото си държи на напрежение доста добре дори и на писта.
За сняг е идял,не отключва никъде.

усещам че криете нещо? нещете другите да знаят как се прави да не сатанат 80 процента от бмвта с такива джаджи или? къжете само от къв матерял са пластинтие де ...

кво да крия бре пич,крика ти го написа като пряко участващ и аз кат чул недочул от кво и как е правена тая хуйня.
Според мен е ташак тоя вид локъри,ма е факт че на тая бялата е30ка на якия асвалт на картинг пистата в плевен не отключва а вервай ми на шофера кат му залепнат бушоните тая кола вижда страшно напрежение.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

ентусиаст
Аватар
Мнения: 828
Регистриран на: 27.07.2007
Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
Пол: Мъж
Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car

Мнение от ico-bmw » 01 Фев 2009, 11:46

Доста интересно трябва да се пробва ;)
Имам един Диф който ми седи в гаража ако стане направо ще си искефя на макс :lol:
Drive Only Cool Cars - E30 Baby :winky:

Low Is A Lifestyle
Аватар
Мнения: 4262
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Пловдив, Сливен
Пол: Мъж
Кара: ниско на земята

Мнение от SuPeR_FLY » 03 Фев 2009, 11:04

Понеже в другата тема за шперовете никой не ми даде отговор го поствам тука :arrow:

SuPeR_FLY написа:В крайна сметка откъде могат да се вземат фрикциони освен ремонтния кит от 800лв и колко беше... Стават ли от нещо друго, изработват ли се не ми е ясно :roll: Моя вие при завой - от фрикционите ли е или от някви лагери? Дайте по-подробно инфо как сте ремонтирали вашите, защото от 2 снимки и "става" нищо не се разбира :confused: Също така няколко човека питаха дали може да се увеличат процентите, но нямаше никакъв отговор - та въпроса е как става? :D


Също така някакви чертежи, размери и т.н. за тея пластини може ли да даде някой :roll:
Изображение

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 03 Фев 2009, 12:03

S-stail написа:
E30_M_Tech_ll написа:
S-stail написа:Единият диф вече има към 30к км.Крика са го нацелили доста точно
щото си държи на напрежение доста добре дори и на писта.
За сняг е идял,не отключва никъде.

усещам че криете нещо? нещете другите да знаят как се прави да не сатанат 80 процента от бмвта с такива джаджи или? къжете само от къв матерял са пластинтие де ...

кво да крия бре пич,крика ти го написа като пряко участващ и аз кат чул недочул от кво и как е правена тая хуйня.
Според мен е ташак тоя вид локъри,ма е факт че на тая бялата е30ка на якия асвалт на картинг пистата в плевен не отключва а вервай ми на шофера кат му залепнат бушоните тая кола вижда страшно напрежение.

тва би трябвало да значи че за отключване при нормално каране и дума да не става,което си е като заварен диф което е малко опасничко при каране на дъго в завой :mhihi:
Изображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 03 Фев 2009, 12:15

дам и на мен товая ми е много интересно... как като не му даваш зор применро в завой ще е отключен а като му стъпиш на врата ще се заключва и ще почне да върши работа чак тогава... щото ако не е така в пъти по добре е да си завариш дифа хем знаеш че винаги ще е заключен и ако ефекта е същия и при двата при нормално каране просто няма никъв смисъл от това...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 03 Фев 2009, 12:21

ами точно,а като му сложиш по-меки пружини пък колкото повече зор на сцепление толкова повече се отключва
Изображение

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 66
Регистриран на: 19.01.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: E30 320is touring

Мнение от NLefterov » 03 Фев 2009, 12:27

http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=81855&highlight=%F8%EF%E5%F0

Има направени диференциали и се представят много добре

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 03 Фев 2009, 12:46

SuPeR_FLY написа:Понеже в другата тема за шперовете никой не ми даде отговор го поствам тука :arrow:

SuPeR_FLY написа:В крайна сметка откъде могат да се вземат фрикциони освен ремонтния кит от 800лв и колко беше... Стават ли от нещо друго, изработват ли се не ми е ясно :roll: Моя вие при завой - от фрикционите ли е или от някви лагери? Дайте по-подробно инфо как сте ремонтирали вашите, защото от 2 снимки и "става" нищо не се разбира :confused: Също така няколко човека питаха дали може да се увеличат процентите, но нямаше никакъв отговор - та въпроса е как става? :D


Също така някакви чертежи, размери и т.н. за тея пластини може ли да даде някой :roll:

За тея фрикциони бат Кольо се занимава с тех,направил си е усталък с който ги прави ги,донатяга също стари такива след тва закалка кат си му е реда и така нататък. ;)

Моя щпер ще му го пращам за смяна на предавателно число и да го натегне.
Последна промяна S-stail на 03 Фев 2009, 12:52, променена общо 1 път
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 724
Регистриран на: 27.12.2004
Местоположение: Плевен
Кара: м42б20 турбо
Детайли за колата: hx35/40 twin scroll

Мнение от S-stail » 03 Фев 2009, 12:48

KIM написа:
S-stail написа:
E30_M_Tech_ll написа:
S-stail написа:Единият диф вече има към 30к км.Крика са го нацелили доста точно
щото си държи на напрежение доста добре дори и на писта.
За сняг е идял,не отключва никъде.

усещам че криете нещо? нещете другите да знаят как се прави да не сатанат 80 процента от бмвта с такива джаджи или? къжете само от къв матерял са пластинтие де ...

кво да крия бре пич,крика ти го написа като пряко участващ и аз кат чул недочул от кво и как е правена тая хуйня.
Според мен е ташак тоя вид локъри,ма е факт че на тая бялата е30ка на якия асвалт на картинг пистата в плевен не отключва а вервай ми на шофера кат му залепнат бушоните тая кола вижда страшно напрежение.

тва би трябвало да значи че за отключване при нормално каране и дума да не става,което си е като заварен диф което е малко опасничко при каране на дъго в завой :mhihi:

Пич няма такова нещо,с пластините на обратен завой с малко газ се държи като отключен,на вдигната едната гума не можеш да я помръднеш на ръка.Държи се точно като щпер,въпроса е да се догоди.
Изображение

Uploaded with ImageShack.us
Loosing Traction is part of the fun!!

моторспорт
Аватар
Мнения: 2451
Регистриран на: 5.04.2007
Кара: 332

Мнение от KIM » 03 Фев 2009, 12:55

може,нищо не пречи да се пробва
Изображение


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 03 Фев 2009, 14:21

NLefterov написа:http://bmwpower-bg.net/forums/viewtopic.php?t=81855&highlight=%F8%EF%E5%F0

Има направени диференциали и се представят много добре

оня ден приакзвах няколко часа с човека ... проблема при него е че дисковете издържат около 1000 км и се износват и става като отворен :) затова не трябва дасе слагат дискове а трябва да се направят пластините от някъв специален метал...
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 69
Регистриран на: 2.03.2009
Местоположение: Велико Търново
Кара: С 240 Бавно През Града
Детайли за колата: Е30 318 Coupe;190e 3.2

Мнение от MoToRsPoRtS_VT » 18 Апр 2009, 20:19

Имам готови плочите за псевдо шпер за малко пресе на Е30 или Компакт цена 60лв


Аватар
Мнения: 1402
Регистриран на: 14.11.2008
Местоположение: Варна
Пол: Мъж
Кара: e30 318is

Мнение от E30_M_Tech_ll » 18 Апр 2009, 20:52

я дай снимки да ги видим ?
и от какъв матерял са? от къде да сме сигурни че и тоя няма сдаде багажа след една седмица който е основния проблем до момента...
ти защо не си си ги сложил?
Аз съм изключително нагъл, въпреки, че ме предупредиха за комерсиалните обяви, аз използвах подписа си за такава, и затова получих дъъъъъъъъъъъъълъга почивка!!!

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook