**** и кошницата

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 535
Регистриран на: 4.04.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е36 М52B20
Мечтае да кара: Е30 М52Б28 Компресор

Мнение от didore » 23 Апр 2007, 19:28

Свещи, кабели :?: Щом почва след като загрее :roll: :!:
Ма много ме кефи тази кола!!!
ИзображениеИзображениеИзображениеИзображениеИзображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 23 Апр 2007, 20:07

didore написа:Свещи, кабели :?: Щом почва след като загрее :roll: :!:


vicho написа:Нямам идея какво може да е, кабелите са ок


:roll:

а интересно е и другото, не започва, като загрее, ами 10-15-20 мин след каране, без да я гася?!? :shock: :shock: :shock:

като почине 5 мин и после я запаля, пак си е загряла и си стои мирно, после пак се изчатква?! :shock:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 23 Апр 2007, 20:49

Ако имаш някой познат със същото ЕКУ(компютъра) не е зле да ги размените за проба.Защото немския тинол(калай) е малко своенравен и след определен брой години спойките се влошават.Та ако работи добре с другото ЕКУ може да се наложи в твойто спойките да се презапоят профилактично.
Megasquirt & Megaview user

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 23 Апр 2007, 20:51

valentino написа:Ако имаш някой познат със същото ЕКУ(компютъра) не е зле да ги размените за проба.Защото немския тинол(калай) е малко своенравен и след определен брой години спойките се влошават.Та ако работи добре с другото ЕКУ може да се наложи в твойто спойките да се презапоят профилактично.


мерси за съвета, ще се пробва :idea: :yes:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 23 Апр 2007, 21:40

проверете я да не презарежда с един мултицет :confused: прегледай и дебелите маси - от акумолатор, от шасито към двигателя :confused: на мен така ми правеше м42 след мивка , и тогава разбрах че е запушен един дренаж и ECU-то се пълнеше с вода .. добре че не изгоря .. ама на е30 незнам как е , тъй че и ECUто е на чело в списъка
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 23 Апр 2007, 21:48

mitak_o написа:проверете я да не презарежда с един мултицет :confused: прегледай и дебелите маси - от акумолатор, от шасито към двигателя :confused: на мен така ми правеше м42 след мивка , и тогава разбрах че е запушен един дренаж и ECU-то се пълнеше с вода .. добре че не изгоря .. ама на е30 незнам как е , тъй че и ECUто е на чело в списъка


Със сигурност ПРЕЗАРЕЖДА, защото при един пилеж преди около месец ми изгоряха и двата къси фара, точно на 2-рия донът, едновременно при това, вижда се на клипа даже.

Какво да гледам на масата точно?! (а и акумулатора ми окислява на минуса)

Ецу-то ми е над жабката и него ще се гледа!!!

Кажи повече за идеята с мултицета?!?! :roll: :roll: :roll:
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 23 Апр 2007, 21:55

като си на 3-4000 оборота на клемите на акумулатора повече от 15 волта ако не се лъжа не трябва да идва ... , масите дали са добре захванати/стягнати . Трябва някой да каже със сигорност над колко се счита че презарежда , но щом и крушките ти горят :confused: ако видиш 18-20V ->мисля на генератора е плочката за регулиране на напрежението (пак не съм сигорен каде е)и да си я смениш , а и други щети може да има ... некое друго кондензаторче по ЕКУто
Последна промяна mitak_o на 23 Апр 2007, 21:57, променена общо 2 пъти
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1599
Регистриран на: 29.10.2005
Местоположение: фар-ийст ъв София
Пол: Мъж
Кара: KiA, Volvo, Ford
Мечтае да кара: Болид от F1
Детайли за колата: Picanto 2008, V70 2001, Puma 2021

Мнение от logout » 23 Апр 2007, 21:56

Вичо, да не си изпържил някоя електроника бе... :roll: То вярно, че се правят някакви защити (уж), но аз не съм много добре запознат с автомобилната електроника и не знам до колко волта може да държи. Ама щом си думнал крушките, да не си опекъл и нещо друго...
It's not who You are, it's who You know...

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 23 Апр 2007, 22:03

ето на е36 регулатора .. и при тебе сигорно е там
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 24 Апр 2007, 0:26

logout написа:Вичо, да не си изпържил някоя електроника бе... :roll: То вярно, че се правят някакви защити (уж), но аз не съм много добре запознат с автомобилната електроника и не знам до колко волта може да държи. Ама щом си думнал крушките, да не си опекъл и нещо друго...


бате, Йебеш ли му матерката... :twisted: :twisted: :twisted: е30-се му кажи и повече не го обиждай

утре с мултицета -> под капака и ще видим, дано да не е нещо сериозно

mitak_o - благодаря още веднъж
наистина мисля, че това е проблема, т.е. добре, че каза де, после се сетих за другите неща. :yes: Да питам, ако откача акумулатора докато карам, какво ще стане? Или по-скоро нищо?!

п.с. крушките ги думнах преди 1 месец, а тия глупости ги прави от 2-3 дни...
You said: "Time will change!" What if it changes you?


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 24 Апр 2007, 2:35

vicho написа: Да питам, ако откача акумулатора докато карам, какво ще стане? Или по-скоро нищо?!

п.с. крушките ги думнах преди 1 месец, а тия глупости ги прави от 2-3 дни...


Докато откачиш клемата, алтернатора остава без товар и моментално вдига напрежението и оттам гори, първо алтернатора, колата загасва, ама докато стане таа работа нинам още ко може да гръмне кат зряла диня по електрониката

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 438
Регистриран на: 20.03.2005
Местоположение: Враца
Пол: Мъж
Кара: E30 320
Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband

Мнение от valentino » 24 Апр 2007, 11:10

vicho написа:
logout написа:Вичо, да не си изпържил някоя електроника бе... :roll: То вярно, че се правят някакви защити (уж), но аз не съм много добре запознат с автомобилната електроника и не знам до колко волта може да държи. Ама щом си думнал крушките, да не си опекъл и нещо друго...


бате, Йебеш ли му матерката... :twisted: :twisted: :twisted: е30-се му кажи и повече не го обиждай

утре с мултицета -> под капака и ще видим, дано да не е нещо сериозно

mitak_o - благодаря още веднъж
наистина мисля, че това е проблема, т.е. добре, че каза де, после се сетих за другите неща. :yes: Да питам, ако откача акумулатора докато карам, какво ще стане? Или по-скоро нищо?!

п.с. крушките ги думнах преди 1 месец, а тия глупости ги прави от 2-3 дни...

Ще ти изгори ЕКУ-то ако пробваш тоя номер с клемата въпреки че трябва да има защита на 18-22 волта.Пиши къде си сега.Ако си в София утре следобяд е много вероятно да бъда в София по друга работа и може да се разберем да минеш да премеря с мултицета.Тел 0898 985586-Валентин.Ако не премери си го ти-нормално е между 13.8 и 14.4 волта и обороти над 1500.
Megasquirt & Megaview user

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 317
Регистриран на: 11.02.2005
Местоположение: СОФИЯ

Мнение от vili » 24 Апр 2007, 19:19

ако найстина презарежда това ще да е от релето(регулатора на напрежението)от задната страна на стартера се намира и се държи на две болтчета развиваш ги и го сменяваш работата е за 5мин.релето е обикновенно бош и струва 15-20лв не повече успех и дано да е само това проблема.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 8378
Регистриран на: 3.09.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: M340i
Мечтае да кара: Калибра
Детайли за колата: Portimao Blue, Turbo бензин

Мнение от vicho » 24 Апр 2007, 19:24

лошо
напрежението си е нормално... взех си мултицет, мерихме, всичко е ок около акумулатора!!! :( :( :(
други идей, остана диагностиката... :(
You said: "Time will change!" What if it changes you?

Babuna master
Аватар
Мнения: 1606
Регистриран на: 24.06.2003
Местоположение: Дупниzа

Мнение от mitak_o » 27 Апр 2007, 8:55

откри ли проблема ?
Изображение

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook