Висина отпред на е30та
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
oldskool написа:хехехе, късат се капачките бе офчари, моята кола беше с рязани пружини и капачките бяха леш, ама кво да ви обеснявам, като не сте виждали макферсон поне си трайте да не се излагате
Малко прекаляваш с тона! Имай малко уважение Г-н НЕовчарю

Твойте капачки може да се се късали ама на други 40 човека не са! Аз имам доста километри с рязани пружини! Режеш на същото место да завършва пружината и и караш като пич, за първи път чувам че се късали "капачки" !

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
oldskool написа:хехехе, късат се капачките бе офчари, моята кола беше с рязани пружини и капачките бяха леш, ама кво да ви обеснявам, като не сте виждали макферсон поне си трайте да не се излагате




- МРЪСНИЯТ_ХАРИ
- Каобой
-
- Мнения: 977
- Регистриран на: 5.01.2007
- Пол: Мъж
- Кара: 318
аа
А може и друго да нсе направи(лично тествано).Натискаш яко пружината може и без да я сваляш,като предварително си направил скоби(яки скоби) и ги слагаш на пружината.По този начин пружината неможе да се разстегне обратно.Резултати:твърда возия,ама е много газарско,същото като с много напомпани гуми иналожителна смяна на част от окачването имайки "изнапредвид"пътищата.И все пак успех
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Никой не твърди че стандартна пружина отрязана има същата характеристика като перформънс пружина !
Просто ставаше дума че със рязане на пружината се сваля колата и се втърдява значително сравнение със нормалната такава, но в никакъв случай по твърдост не може да се сравнява със специялна пружина!
Просто ставаше дума че със рязане на пружината се сваля колата и се втърдява значително сравнение със нормалната такава, но в никакъв случай по твърдост не може да се сравнява със специялна пружина!

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Отколкото трябва НА КОЙ?oldskool написа:... рязаната пружина е по-ниска и по-мекаот колкото трябва ...
Никой не може да ми каже с колко да си отрежа пружините! Ако искам, и на две навивки ще карам

Ми, "офчарю", ако беше прочел за "селския" тунинг, може би щеше да разбереш защо са ти се скъсали капачкитеoldskool написа:... късат се капачките бе офчари ...




А накрая, кажи в прав текст:
Ако отрежа 2 навивки от пружината тя става по-къса и:
а) по-твърда
б) по-мека
в) не се променя на твърдост
Горната капачка е подвижна - няма значение (за "чупенето") къде ще отрежеш.Дилян Пенчев написа:... Режеш на същото место да завършва пружината ...
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

хендлинга се скапва и колата става скоклива, мекушава а предницата почва да гмурка. на ладата колко и е максималната скорост, тоест офчар тунинг, а аз съм на 3-та на прекъсвач всеки ден
капачката ляга на фабричния завършек на пружината и е перпендикулярена на стъблото на амортесьора. като отрежеш пружината, капачката вече не е перпендикулярена, което я усуква и след 10к се сцепва, поддава и ляга на тампона на макферсона. от това колата ти става с още 2 см по-ниска, а волана ти по-тегав.
една пружина като я срежеш става по твърда да, но от само от колкото е била преди това, и не е това което трябва
капачката ляга на фабричния завършек на пружината и е перпендикулярена на стъблото на амортесьора. като отрежеш пружината, капачката вече не е перпендикулярена, което я усуква и след 10к се сцепва, поддава и ляга на тампона на макферсона. от това колата ти става с още 2 см по-ниска, а волана ти по-тегав.
една пружина като я срежеш става по твърда да, но от само от колкото е била преди това, и не е това което трябва
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Ми аз рязаното го слагах отдолу и нямах грижи със късане на капачките 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
найдов 2 пружини червени од еден прийател и дава ми ги за 30 еуро двете, колко са пониски од стандардните? а и интересува ме като се спущте е30та дали тркалата лежат право или се на страна? дали треба нещто друга да се мене?
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
:yes:oldskool написа:...
Може би това ще помогне:
Цитат от: http://lada.madu.ru/spring.htmlОще какво трябва да се знае за рязането на пружини. В краищата стъпката на навивките намалява, образувайки опорна площадка. С отрязването на навивки тази площадка намалява (нараства напрежението на чашката) и се разполага неравномерно, с някакъв ексцентриситет - "е". В този случай имаме натоварване във вид на извънцентърно сгъване. Пружината вече работи по друг начин. Силата F, изместена спрямо оста на разстояние "е" предизвиква чисто огъване с момент:
М=F*е;
Тъй като плоскостта на действие на огъващите двойки може да не съвпада с нито една от главните плоскости на инерция на пружината, в общия случай имаме комбинация от надлъжно сгъване и чисто напречно огъване. Представете си, че държите малка пружина с два пръста. Можете лесно да я сгъвате и разгъвате, но опитайте да я сгънете, опирайки пръсти само на половината от крайните навивки. Пружината ще се сгъва за сметка на навивките и също за сметка на изкривяването. В този случай нейните характеристики могат да бъдат съвсем други.
След отрязването на пружината, за да се осигури равномерно опиране в чашката, може да се откали последната навивка (и после да се намали стъпката само на тази навивка - Б.пр.
). За да стане това, е нужно навивката да се нагрее до 600-650 С (кафяво-червен цвят) и да се остави да истине на въздух. Тук възниква проблем, свързан с това, че трябва да се нагрява до доста висока температура, но само една навивка (местно нагряване). До такава температура местно нагряване може да се направи най-често с газова горелка, и затова вероятността да се повреди детайла е много голяма.
Киро, сантиметрите можеш да видиш в каталог, но трябва да знаеш каква точно ти е пружината. В тая тема можеш да видиш разликите в при червени и нормални пружини, слагани на мойта кола. Съжалявам за качеството ... Твойте червени не е задължително да са като мойте! Колелата почти не си променят наклона. Желателно е да си смениш и амортисьорите.
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- Scouser
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 274
- Регистриран на: 20.07.2006
- Местоположение: Детройт, Плевен
хубаво тва за предните става, ама отзад като ринговете са с различен диаметрър ако се резнат няма ли да изкачат от леглата? Много съм навит да ги резна на една 318ис-ка ама задните не знам как. Някой съвет да даде?
46 мнения
• Страница 2 от 4 • 1, 2, 3, 4
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани