Смяна на сърцето...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			61 мнения
			 • Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
- AlibiTu
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Обаче в е30.де пишат, че В12 било по-добро решение от С38   
 
.... а дали е така .... кой ще ми каже .... 
   
   
 
Оня пича щом от С38 се е прехвърлил на В12 .... дали е имало защо
			
		 
 
.... а дали е така .... кой ще ми каже ....
 
   
   
 
Оня пича щом от С38 се е прехвърлил на В12 .... дали е имало защо

- ///Явор
- Летящия холандец
- 
				  
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ми направете го,кво му мислите 
			

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- AlibiTu
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Ааа не ... тва ся много фешън да се слага по-голям мотор. Аз си падам по малолитражките с екстри   
 
тва с В12 мотора или С38 си е за профита .... не за ламери ....
 ....
			
		 
 
тва с В12 мотора или С38 си е за профита .... не за ламери
 ....
 ....- ///Явор
- Летящия холандец
- 
				  
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
ами м50AlibiTu написа:Ааа не ... тва ся много фешън да се слага по-голям мотор. Аз си падам по малолитражките с екстри
тва с В12 мотора или С38 си е за профита .... не за ламери....
 б25
 б25 

С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Дилян Пенчев
- 
				E30 Fanatic!  
- 
				  
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Сашо според мен М20Б25 не е достатъчно силен и каот ще правиш нещо такова по-добре инвестирай малко повечер - но после ще ти е мирна главата и няма да се занимаваш с глупости... 
Но пък за М30Б30 да не говориме! Тоя мотор за мен е пълна безмислица да се слага в Е30 щото първо няма да върви кой знае колко много, второ е доста тежичък, и не на последно място няма никакви части за такъв мотор Според мен ако ще да е М30 то да е 3.5!
 Според мен ако ще да е М30 то да е 3.5!
Аз на твое место тоя М30Б30 бих си го избил от главата тотално!!!
Търси М50Б25 или нещо по фйешън! С М50Б25 колата ще е доста по-пъргава отколкото със М20Б25!
има и вариант като мен да направиш 2.7 ама ако тепърва ще купуваш М20Б25 и да го правиш ще излезне много пари - по-добре скачай на М50! Смяташ един мотор М20Б25 1500 лв + още 1000 лв части за ремонт + части за транпслантация...(даже мен ако питаш в тея 1000 лв трудно се побираш ако правиш нещата както си се правят) и като сложиш още там некой лев за консумативи и съединител и т.н. и отиваш на една прилична цифра...и то без труда! А ако сметнеш един М50Б25 ще ти излезне хгоре долу на тея пари пък е по-модерен мотор и е доста добър 
Аз напраих тая конверсия щото си имах мотор и всичко и съм дал само пари за "консумативи" който не са малко
			Но пък за М30Б30 да не говориме! Тоя мотор за мен е пълна безмислица да се слага в Е30 щото първо няма да върви кой знае колко много, второ е доста тежичък, и не на последно място няма никакви части за такъв мотор
 Според мен ако ще да е М30 то да е 3.5!
 Според мен ако ще да е М30 то да е 3.5!
Аз на твое место тоя М30Б30 бих си го избил от главата тотално!!!
Търси М50Б25 или нещо по фйешън! С М50Б25 колата ще е доста по-пъргава отколкото със М20Б25!
има и вариант като мен да направиш 2.7 ама ако тепърва ще купуваш М20Б25 и да го правиш ще излезне много пари - по-добре скачай на М50! Смяташ един мотор М20Б25 1500 лв + още 1000 лв части за ремонт + части за транпслантация...(даже мен ако питаш в тея 1000 лв трудно се побираш ако правиш нещата както си се правят) и като сложиш още там некой лев за консумативи и съединител и т.н. и отиваш на една прилична цифра...и то без труда! А ако сметнеш един М50Б25 ще ти излезне хгоре долу на тея пари пък е по-модерен мотор и е доста добър
 
Аз напраих тая конверсия щото си имах мотор и всичко и съм дал само пари за "консумативи" който не са малко

 
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
 ))
))- DrivinGGoD
- 
				The Ultimate Driver  
- 
				  
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
 2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
 2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
 2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
 2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
 2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
 2009- - '92 BMW E36 320i
 2011- - '98 BMW E36 323Ci
Диляне благодаря ти за мнението...като се замисля май си прав...и аз стигнах до заключението че ако ще сменям мотор по добре да е по-голям и да си заслужава и точно за това се замислих за М30...След това което ми написа AlibiTu още повече отидох на тази мисъл и при положение че е често разпространено като трансплантация реших че си заслужава...И на мен както каза Явор мечтата ми е М30 ама с 2 вала   
   ама там става "скъпо"  и много трудно се намират и поддържат...въпреки че ако намеря читав такъв е*** съм ти всичко ,все някак ще го наместя
  ама там става "скъпо"  и много трудно се намират и поддържат...въпреки че ако намеря читав такъв е*** съм ти всичко ,все някак ще го наместя   Все още бая се чудя защото искам да намеря оптималния вариант...
 Все още бая се чудя защото искам да намеря оптималния вариант...
			 
   ама там става "скъпо"  и много трудно се намират и поддържат...въпреки че ако намеря читав такъв е*** съм ти всичко ,все някак ще го наместя
  ама там става "скъпо"  и много трудно се намират и поддържат...въпреки че ако намеря читав такъв е*** съм ти всичко ,все някак ще го наместя   Все още бая се чудя защото искам да намеря оптималния вариант...
 Все още бая се чудя защото искам да намеря оптималния вариант...------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

		Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Дилян Пенчев
- 
				E30 Fanatic!  
- 
				  
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
М30 ако ще да е ще е най-оправдано да е М30Б35 просто по-малък няма смисъл! И пак знай че М30 може да е голям и як мотор ма е старичък, и пред него по-модерен мотор ще се държи доста по-добре и най-важното - ще ти създава много по-малко грижи! Със стар мотор ще имаш повече дертове отколкото с един М50Б25  
 
Макар и със М30Б35 да е по-силна колата - то ще има днес върви, утре неще щото не е в кондиция и секви такива простотий Докато М50-то си е М50
 Докато М50-то си е М50   
   
 
Аз залагам твърдо на М50 и нагоре, назад няма смисъл да се връщаш!
			 
 
Макар и със М30Б35 да е по-силна колата - то ще има днес върви, утре неще щото не е в кондиция и секви такива простотий
 Докато М50-то си е М50
 Докато М50-то си е М50   
   
 
Аз залагам твърдо на М50 и нагоре, назад няма смисъл да се връщаш!
 
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече
 ))
))- AlibiTu
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Хубавото на М50 е и че е по-икономичен   , но пък немците дето имат шопари М30Б35 са адски доволни..... от това което прочетох из е30.де останах с впечатление, че препоръчват донякъде по-старичките мотори (можеби щото по-ефтино се намират и са по-мощни .. незнам) и в сравнение между В12 и С38 везните клонят за В12 .... нямам обяснение защо така говорят, ама може би заради поговорката, че обем може да се замести само с повече обем
 , но пък немците дето имат шопари М30Б35 са адски доволни..... от това което прочетох из е30.де останах с впечатление, че препоръчват донякъде по-старичките мотори (можеби щото по-ефтино се намират и са по-мощни .. незнам) и в сравнение между В12 и С38 везните клонят за В12 .... нямам обяснение защо така говорят, ама може би заради поговорката, че обем може да се замести само с повече обем   ....
 .... 
Ако си намериш моторетка слагай ... при всеки случай е яко и казват, че специално М30Б35 се монтирал без кой знае какви усложнения, а и в е30.де има доста подробно обяснение кое как се прави и какви части се използват....абе направо си е ръководство как да си монтираш 3.5 в Е30.
			
		 , но пък немците дето имат шопари М30Б35 са адски доволни..... от това което прочетох из е30.де останах с впечатление, че препоръчват донякъде по-старичките мотори (можеби щото по-ефтино се намират и са по-мощни .. незнам) и в сравнение между В12 и С38 везните клонят за В12 .... нямам обяснение защо така говорят, ама може би заради поговорката, че обем може да се замести само с повече обем
 , но пък немците дето имат шопари М30Б35 са адски доволни..... от това което прочетох из е30.де останах с впечатление, че препоръчват донякъде по-старичките мотори (можеби щото по-ефтино се намират и са по-мощни .. незнам) и в сравнение между В12 и С38 везните клонят за В12 .... нямам обяснение защо така говорят, ама може би заради поговорката, че обем може да се замести само с повече обем   ....
 .... 
Ако си намериш моторетка слагай ... при всеки случай е яко и казват, че специално М30Б35 се монтирал без кой знае какви усложнения, а и в е30.де има доста подробно обяснение кое как се прави и какви части се използват....абе направо си е ръководство как да си монтираш 3.5 в Е30.
- Penchev
- Сватбаря
- 
				  
- Мнения: 8913
- Регистриран на: 25.04.2002
- Местоположение: Местожителство: Местожителство: Местожителство:
- Кара: Opel Zafira А OPC
Абе и аз мисля, че с М50 нещата ще са екстра   
 
И аз гледам на М30 ,като на онзи двигател от ГАЗ24 Волга в техникума,дето ни преподаваха що е ДВГ в края на 20 век 
 
Дай боже да се намери читав такъв ,по-нататък с малко доработки може да пламне тоя кабриолет ... като знам на Сашо Плага ,как му бяга комби Е34-ката с такова добиче ,за теб се плаша бе момчеее
    ... като знам на Сашо Плага ,как му бяга комби Е34-ката с такова добиче ,за теб се плаша бе момчеее   
   
 
Георги Пенчев
			
		 
 
И аз гледам на М30 ,като на онзи двигател от ГАЗ24 Волга в техникума,дето ни преподаваха що е ДВГ в края на 20 век
 
 
Дай боже да се намери читав такъв ,по-нататък с малко доработки може да пламне тоя кабриолет
 ... като знам на Сашо Плага ,как му бяга комби Е34-ката с такова добиче ,за теб се плаша бе момчеее
    ... като знам на Сашо Плага ,как му бяга комби Е34-ката с такова добиче ,за теб се плаша бе момчеее   
   
 
Георги Пенчев
- DrivinGGoD
- 
				The Ultimate Driver  
- 
				  
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
 2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
 2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
 2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
 2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
 2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
 2009- - '92 BMW E36 320i
 2011- - '98 BMW E36 323Ci
И аз също предпочитам по-нов мотор пред някой 20 годишен но ме притеснява първо това че М50ките са много скъпи и за парите които ще го купя една М30ка ще лети вече с бая кончета над стандартните..за частите се съмнявам че има голяма разлика но пък ако ще взимам други разпределителни валове при М50 са 2 докато при М30-1.И така иначе определено М50 е по-добър мотор но пък и ще излезе по-скъпо...може би пък ако ще се наемам с такова нещо по-добре е наистина да е М50.По-лесно се слага,не се преправя толкова а и е по-модерен мотора...
А защо се предпочита М50 пред М52...М52 е по-лек,по нов...Как стои въпроса с М52В28 примерно?Той има бая ресурс и може с лекота да се ъпгрейдне...
Между другото сега се сетих...какво се прави с климатици,сервота и т.н. като се смени мотора?Трябва ли да се сменят и компресора,помпата на хидравликата и алтернатора???
			А защо се предпочита М50 пред М52...М52 е по-лек,по нов...Как стои въпроса с М52В28 примерно?Той има бая ресурс и може с лекота да се ъпгрейдне...
Между другото сега се сетих...какво се прави с климатици,сервота и т.н. като се смени мотора?Трябва ли да се сменят и компресора,помпата на хидравликата и алтернатора???
------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

		Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- ge_a
- Е30 IS Crasher
- 
				  
- Мнения: 2252
- Регистриран на: 13.12.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25
М50В25 или М52В28(ама той ще се върже скъпичко) това е за мен истината, винтиловия мотор си е винтилов  
			
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!

		
- vld
- Старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 12849
- Регистриран на: 10.08.2005
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: F11 535d, E84 2.3d
DrivinGGoD написа:...
А защо се предпочита М50 пред М52...М52 е по-лек,по нов...Как стои въпроса с М52В28 примерно?Той има бая ресурс и може с лекота да се ъпгрейдне...
...
Щото тия с ванос системата не стават за турбиниране и освен това самия ванос се преебва чат пат ,а е една камара пари!
Така казват спецовете


- DrivinGGoD
- 
				The Ultimate Driver  
- 
				  
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
 2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
 2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
 2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
 2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
 2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
 2009- - '92 BMW E36 320i
 2011- - '98 BMW E36 323Ci
Аз турбо не искам...други проблеми има ли?
			------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

		Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
- 
				  
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- viper
- Crash Master
- 
				  
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
Чарджър - като на Стефчо Неопринта  Най-лесно, много повер и то от ниско, а с подходящо управление и във високите обороти. Никакви преправки, никакви измекярщини - една стойка, един ремък, някакъв малък кулер и много широка усмивка
  Най-лесно, много повер и то от ниско, а с подходящо управление и във високите обороти. Никакви преправки, никакви измекярщини - една стойка, един ремък, някакъв малък кулер и много широка усмивка  
			
		 Най-лесно, много повер и то от ниско, а с подходящо управление и във високите обороти. Никакви преправки, никакви измекярщини - една стойка, един ремък, някакъв малък кулер и много широка усмивка
  Най-лесно, много повер и то от ниско, а с подходящо управление и във високите обороти. Никакви преправки, никакви измекярщини - една стойка, един ремък, някакъв малък кулер и много широка усмивка  
			61 мнения
			 • Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	
 
