що тъй прави тоя дзвер
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- magareto_yori
- ентусиаст
-
- Мнения: 1095
- Регистриран на: 21.04.2004
- Местоположение: Norge
- Пол: Мъж
- Кара: е21
Дори и кучия студ от -15 градуса не ми попречи да ида навън и да пробвам стъпковото и тоя винт,ама пак греда.откачих стъпковото ама без него само запали и изгасна,после си му сложих куплунга и запали от раз,след което почнах да слухтя за тва виене-99% е повер стееринг помпата.после изчках да загрее и си поиграх с винта на дросела.да,ама пак греда.ако го отвъртя оборотите падат то към 500 и после скачат до към 900,а ако ги дигна пак си варират ама с не повече от 100 оборота.а между другото съм забелязал,като изфорсирам да речем до 4-5 хил оборота,оборотите падат до към 1500,там се забавят за една-две секунди и после си падат на 700-800.възможно ли е да е оня тротъл позишън суич.
П.С. Извинявам се че тея автомобилните термини ги пиша на англииски ама на български не знам как се казват
П.С. Извинявам се че тея автомобилните термини ги пиша на англииски ама на български не знам как се казват

- Timeto
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 124
- Регистриран на: 9.08.2006
- Местоположение: София, Люлин
- Кара: E39 M52B20
Точно за това говорех колега. Пробвай да го врътнеш пак, но към първоначалното състояние. При мен така се оправи.
- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
Можете ли по тази схема на предната страница да ми кажете каде се намира винта и ключето на дроселната клапа?На коя позиция са?
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- Stennli
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 476
- Регистриран на: 10.03.2007
- Местоположение: Русенец в Пловдив
- Кара: Е39 520i 98г.
- Мечтае да кара: Всичко на което пише BMW
А не ве...ще го скъсам
.Значи аз почти го оправих,перфектно работи и вече не му играят оборотите.По едно време имах проблеми с сместа,но и с това се оправих донякаде.Пушеше като разпрана,но сега е добре.Обаче не мога да сваля под 2000 оборота.Един приател днес ме подсети че има винт на вакума преди дроселната клапа и утре ще пробвам.Ще видим кво ще стане.

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани