смяна на мотор от 316 на 320???????
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
73 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
съгласен съм че кадеторския мотор е много уборотен и че 4аркалаците ще са по тънкана на опела,обаче еи това е че предно и направо не ми се занимава,пък да дам 2к за турбиниране,някак си не съм фен да карам само направо,пък баварката ако успея да и сложа едни 2 литра,да давам газ по завоите е идеална,напраиха ми оферта за цялата инсталация мотор,кардан,скорости,диф(450лв),според мен в 1000лв ще влезе цялата работа,или греша 

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
абе зашто така го обезнадежувате човека, он решил е да се просветле да земе е30 (човеко кара опел, макар и гси да е опел е), 320ката не е найбрзата кола на свет ама и не е толку лоша е сега кога ке те прее8е няакой со цитроен Ц2 втс и на крайот ке ти каже дека му троше 8л на 100км ке си речеш абе йа за какво фрлам 13-14л на 100км?
морам да одам на некояа 25ка
а за скоростите и диференцийала, ас правих муабет со еден който е преправил 316 во 323и и човеко каза ми че останал е со скоростите од 316????


а за скоростите и диференцийала, ас правих муабет со еден който е преправил 316 во 323и и човеко каза ми че останал е со скоростите од 316????
- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
бъкел идеика си няям ама сигурно работа и по него ще има,в тея пари слагам монтажа на сичките боклуци с безброините други малки разходи,двигателя отделно шсе стяга 

- 320iPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 626
- Регистриран на: 21.11.2006
- Местоположение: РУСЕ
- Пол: Мъж
- Кара: ше е39 530dM-sport,e60 530d M-sport
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
е то баце,кат му видиш номера на колата от аватара и ника на човечеца,треа да си пълен олигофрен, за да не се светнеш, ве мой320iPower написа:аааа братле де го извади тоя диалект ве баце,разбрах те кво имаше предвит де ама трудно

- македонец
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 467
- Регистриран на: 26.06.2005
- Местоположение: Скопйе, Македония
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i
Явор написа: е то баце,кат му видиш номера на колата от аватара и ника на човечеца,треа да си пълен олигофрен, за да не се светнеш, ве мой
няамам пишано местожителство

- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Значи:
филм1: Слагаш мотора за 450 лв със скорости и всичко... виждаш 1000 зора покрай монтажа, правят ти го някви майстори дето не могат да се справят със случая и ти побеляват косите, чудиш се от кой да искаш съвети и как да стане... даваш още некой лев за труд и консумативи побираш се в 1000-те лева и палиш колата и тръгваш... караш си ти и се оказва че ти харчи масло и не работи хубаво на 6 цилиндъра нещо нема равна компресия!
Нуждае се от обслужване на цилиндровата глава - тоя мотор е пълнолетен и местото което търпи най-силно износване и тежки режими на работа е леглото на клапана - сътоветно имаш проблем и колата нве върви като хората щото си трябва припасване на клапаните
Сваляне наново на глава, припасване на клапани, шлайфане, нови гумички и водачи (най-малко на изпъскателните клапани), гарнитура глава, нови болтове и като сметнеш и труда и дето се вика най-елементарното охладителна течност (антифриз щото е зима) отиваш на едни бързи 500 лв
А я си представи че лагерите ти са за смяна и не държи налягане на маслото, и сегментите са ти износени и ти харчи масло и няма добра компресия от това?!? Къде отиваш?
Комплект основни, биелни лагери, сегменти са около 400 лв
Ами труда, ами масло, ами филтри, ами гарнитурки?!?
Ами я си представи сега че тоя мотор е каран на газ и имаш скапани дюзи и/или дебитомер?!? пак се почва...
Нямам време да ти пиша всичко което се сещам щото няма да ми стигнат 5 страници сигурно
За това хората са казали - трай бабо за хубост! Или го прави веднъж като хората или не го прави! А като го правиш поне си избери читав мотор да има мегдан в него а не да хвърлиш 1000 лв за реставрация на нещо което си е изиграло козовете
За това повечето хора плюят по БМВ...щото ние за сметка на другите не крием какво изисква един автомобил за да е читав! Щото ако питаш пичагата дето кара бързата астра кво и е правил ще каже - нищо чип и филтър за 50 лв...щото си мисли че е срамно да кажеш гордо - ей аз имам мотор който е перфектен! И да знаеш че е така щото е барнат отвсякъде!
П.С. Може по-късно да понапиша още ако има интерес
П.С.2. Тук верно не включих и цената на съединител (ама комплект..и то хубав щото иначе е циганска работа и пак нищо не правиш), не включих още и цената на тампончетата на мотора който може би са закъсани и е въпрос на време при душманско каране да се предадат, както и карето м/у кардана и скоростите
Ами термостат? как може да сглобиш мотор след ремонт и да не си сигурен в термостата дали е читав и дали изобщо си върши работата! И то при положение че това е мотор който най-много страда заради охлаждането си 
филм1: Слагаш мотора за 450 лв със скорости и всичко... виждаш 1000 зора покрай монтажа, правят ти го някви майстори дето не могат да се справят със случая и ти побеляват косите, чудиш се от кой да искаш съвети и как да стане... даваш още некой лев за труд и консумативи побираш се в 1000-те лева и палиш колата и тръгваш... караш си ти и се оказва че ти харчи масло и не работи хубаво на 6 цилиндъра нещо нема равна компресия!
Нуждае се от обслужване на цилиндровата глава - тоя мотор е пълнолетен и местото което търпи най-силно износване и тежки режими на работа е леглото на клапана - сътоветно имаш проблем и колата нве върви като хората щото си трябва припасване на клапаните

Сваляне наново на глава, припасване на клапани, шлайфане, нови гумички и водачи (най-малко на изпъскателните клапани), гарнитура глава, нови болтове и като сметнеш и труда и дето се вика най-елементарното охладителна течност (антифриз щото е зима) отиваш на едни бързи 500 лв

А я си представи че лагерите ти са за смяна и не държи налягане на маслото, и сегментите са ти износени и ти харчи масло и няма добра компресия от това?!? Къде отиваш?
Комплект основни, биелни лагери, сегменти са около 400 лв

Ами труда, ами масло, ами филтри, ами гарнитурки?!?
Ами я си представи сега че тоя мотор е каран на газ и имаш скапани дюзи и/или дебитомер?!? пак се почва...
Нямам време да ти пиша всичко което се сещам щото няма да ми стигнат 5 страници сигурно

За това хората са казали - трай бабо за хубост! Или го прави веднъж като хората или не го прави! А като го правиш поне си избери читав мотор да има мегдан в него а не да хвърлиш 1000 лв за реставрация на нещо което си е изиграло козовете

За това повечето хора плюят по БМВ...щото ние за сметка на другите не крием какво изисква един автомобил за да е читав! Щото ако питаш пичагата дето кара бързата астра кво и е правил ще каже - нищо чип и филтър за 50 лв...щото си мисли че е срамно да кажеш гордо - ей аз имам мотор който е перфектен! И да знаеш че е така щото е барнат отвсякъде!
П.С. Може по-късно да понапиша още ако има интерес

П.С.2. Тук верно не включих и цената на съединител (ама комплект..и то хубав щото иначе е циганска работа и пак нищо не правиш), не включих още и цената на тампончетата на мотора който може би са закъсани и е въпрос на време при душманско каране да се предадат, както и карето м/у кардана и скоростите



Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
диляне,ма мноо си лош
са ще го откажеш ептен
а още няма да е близнал медеца,след кат свърши гореспоменатите неща
п.с. по няколко пъти









п.с. по няколко пъти



- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Абе ти се базикаш Яворе ма това си е реалност
И аз така почнах като него и добре че съм тъп и упорит
Ти всеедно не знаеш как стоят нещата
Той нека да си купи ама хората така става после че като не са готови за това преживяване и намразват марката и се оплакват



E34Power написа:оставете човека да си купи кола със ЗАДНО
Той нека да си купи ама хората така става после че като не са готови за това преживяване и намразват марката и се оплакват

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
да деДилян Пенчев написа:Абе ти се базикаш Яворе ма това си е реалностИ аз така почнах като него и добре че съм тъп и упорит
Ти всеедно не знаеш как стоят нещата
E34Power написа:оставете човека да си купи кола със ЗАДНО
Той нека да си купи ама хората така става после че като не са готови за това преживяване и намразват марката и се оплакват

- Иво
- шПерко
-
- Мнения: 7623
- Регистриран на: 25.04.2003
- Местоположение: Банкя/София/Перник
- Пол: Мъж
- Кара: '90 BMW 316i
- Мечтае да кара: Платноходка
- Детайли за колата: Шпер 4.27 Точка! :)
320iPower написа:интересното на тая е че е някъв тунинг колицата,брони,прагове,вътре километража и е до 240
Абе и моя километраж е до 240, това откога е тунинг



73 мнения
• Страница 2 от 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани