въпрос...М10В/Е30
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Аз не казвам че на неговата не са лагерите... А че без да се разглоби нема как да се прецени. Може и от датчика да е? При мен е шлайфан вала и лагерите са нови...
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
ако е шлайфан на ремонтен размер и лагерите ти отговарят на ремонтния размер ти си перфектен и трябва да започнеш от датчика 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Е утре го вземам от Дару и почвам от него...Еми бате шлайфистите остаа да не са го направили как требва щото квито лагери ми казаха такива съм взел
Ако не се оправи отварям и ако всичко е наред вземам помпа верига на помпата и т.н. и ако пак продължава ще го карам докато спре 


"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
и при мен се получава един странен шум на 3500 оборота при газ до долу и не мога да разбера от мотора ли е или от генерацията...и ако е от мотора ми е чудно от какво може да е ?!?
То всеедно няма от какво да е при такава сбиротайка...ама все пак вътре всичко е ново...единственото което не съм правил е да измервам теглото на буталата с мотовилките да видя дали имат разлика... ма то ако е от това не вярвам да го прави само на 3500 оборота и само с пълна газ
Другия вариант е нещо по клапаните да е щото още не съм имал време да им направя хлабината... знам ли и аз
Хубавото е че при мен си е така и не се усилва а вече бая километри и навих и то последните са яко на бургия
То всеедно няма от какво да е при такава сбиротайка...ама все пак вътре всичко е ново...единственото което не съм правил е да измервам теглото на буталата с мотовилките да видя дали имат разлика... ма то ако е от това не вярвам да го прави само на 3500 оборота и само с пълна газ

Другия вариант е нещо по клапаните да е щото още не съм имал време да им направя хлабината... знам ли и аз

Хубавото е че при мен си е така и не се усилва а вече бая километри и навих и то последните са яко на бургия


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- павката
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5250
- Регистриран на: 12.11.2006
- Пол: Мъж
- Кара: ги да пият мента
- Мечтае да кара: за 6лв/100км
- Детайли за колата: не върви и не гори
масло
на 1 познат-голфа като го запалеше и ромолеше като вършачка докато развърти маслото,беше си от лагерите и така си и върви още(караше го с пълна синтетика ама смяня на 20 000 и )
намери начин да го замериш и пиши кво стана
намери начин да го замериш и пиши кво стана
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче
- madpetio
-
Новият ПИКАСО
-
- Мнения: 5525
- Регистриран на: 29.04.2002
- Местоположение: гр.София
- Пол: Мъж
- Кара: The Dark Side of the Force
- Мечтае да кара: S
- Детайли за колата: E30 325i - RIP
E30 320is - RIP,sold
E24 635csi - sold
E36 316i coupe - sold
E46 320d sedan- sold
E36 325i coupe - sold
E36 318tds SW - sold
E36 316i sedan - sold
E39 525d sedan - sold
E46 320d SW - sold
E61 530xd LCI - sold
E30 318is coupe - sold
E46 320dA SW - sold
MB CLK270-sold
Е46 320Ci
E87
E30 320 cabrio
Интересното е че на М20 си требва след правене на главата на едно 500-1000км пак да се регулират клапаните щото изпускателните "затегат" а всмукателните "отлабват" поне на моя беше така...И вървенето се губеше. Доколкото помня требва си 0.20 май хлабина да почопли леко семки...
Май и на S14 ще трябва ма е доста сложно дееебиш
Май и на S14 ще трябва ма е доста сложно дееебиш
"В крайна сметка влезнах в този спорт, защото обичам да карам коли, но не само да ги карам, а да ги карам възможно най-бързо! Ако трябва да искам да бъда запомнен с нещо, то нека нещото да бъде това!" Колин Макрей
знаетели кое ме озадачава най-много?Оставих колата да загреее на място(стрелката прехвърли вертикАЛА) ,а лампата не свететна,даже вкарвах на скорост и без газ отпусках съединителя,светва,натискам съединителя и пал огасва,а в движение светва...???Да не отворя двигателя без причина...(смених карба. заради термостат,запалването заради р.вал)все от майстори по сервизи
сега ако не са лагери няма да си простя
Затова разпитвам до последно за варианти! Благодаря ви за мненията!!!


"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......." 
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
най лесно е да отвориш само картера и да свалиш един основен и един биелен лагер без да вадиш мотора и без да го отваряш нацяло
Не може да се каже със сигурност къде е проблема

Не може да се каже със сигурност къде е проблема


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани