Кабелче за оборотомер
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
маи има някъв проблем в самия уред какви сигнали чете,на М40ката работи чудесно,да ама там е само една бобинка и минусчето е едно,а на М50 са шест и сигнала и маи е различен,де да знам...KIM написа:е защо така,кое се губи
- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
колеги оборотомерите от 4на 6 цил и обратно работят ,като това зависи от един черен щифт който се намира отзад на оборотомера,той е различен отпред на върха и от него се определя дали е за 4 или 6 цил.иначе оборотомера работи с плюс,минус и импулс от бобината ,другите жици са за разходомера.
- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
колеги оборотомерите от 4на 6 цил и обратно работят ,като това зависи от един черен щифт който се намира отзад на оборотомера,той е различен отпред на върха и от него се определя дали е за 4 или 6 цил.иначе оборотомера работи с плюс,минус и импулс от бобината ,другите жици са за разходомера.
- small
- кандидат ентусиаст
-
- Мнения: 242
- Регистриран на: 13.11.2006
- Местоположение: Бургас
- Пол: Мъж
- Кара: Е34
- doko
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 511
- Регистриран на: 1.10.2005
- Местоположение: negovan sofia
- Пол: Мъж
- Кара: каквото има
- Мечтае да кара: е30 s38b38 turbo
колега съгласен съм със теб но чипа го има и на двоиния стоп и тои взима информоция от оборотомера и километража заедно и въз основа на тази информация определя кога да ти светне чек контрола за да си смениш маслото, или иначе казано има значение от режима на каране(колкото повече обороти толкова по рано ще сменяш маслото)иначе като изминеш точно определени километри ще го смениш. и чипа е за тази цел сложен , а оборотомера е сложен за хора със сърца
А някой замисли ли се, че всъщност М20 и М40 дават Аналогов сигнал от бубината, а М50 дава така да се каже Цифров, изчистен сигнал, затова не му тръгва оборотомера на М50т0, казах му го и го пробва на М40 и там работи. Затова и МС работи с Едис, а не с обикновенна бубина, заради сигнала (Да си жив и здрав Теодоре) Така, че тука вече рпаботата отива на майстор, треа му електрончик, или за да преработи сегашния оборотомер или за да направи нещо което да обръща сигналите.
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
добре де,сложил съм бая м50ки и все си тръгва хоборотомера 


С ЧАТ НА Л.С. НЕ МИ СЕ ЗАНИМАВА Работно време 10:00-18:00 тел:0887616782
- Ludmil
- ентусиаст
-
- Мнения: 915
- Регистриран на: 4.09.2003
- Местоположение: Plovdiv
- Пол: Мъж
- Детайли за колата: Е46 M47N20
http://www.eserviceinfo.com/downloadsm/19873/BMW_e30.html
Тук съм качил схемата на таблото. Дано ти е от полза!
Тук съм качил схемата на таблото. Дано ти е от полза!

- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
Явка,всичко е ок,оборотомера на таблото си е работи,не е там проблема,заиграхме се един ден и взимахме сигнал от всякъде - от компа,от разни букси,от таблото и импулс има но точно тоз уред които си взех не ще да ги чете сигналите,на М40ката работи без яд,сложихме друг уред които си работи без проблем на М50то,просто сега трябва просто този да го дам на някои и да си взема нов които да бачка при мен.....Юзър написа:добре де,сложил съм бая м50ки и все си тръгва хоборотомера

де******а и шифт лаита


- Mecho Puh
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 403
- Регистриран на: 21.12.2007
- Местоположение: някъде в Оборище - педерастко сборище...
- Пол: Мъж
- Кара: e30 340, e34 530, e30 328, e87 120d
- Мечтае да кара: E30 M3 Evo Touring ,E34 M5 Touring
- Детайли за колата: E30 325 touring,сток беше М20Б25, после М50Б25, а сега вече е М60Б40,подготвена е за дрифт,изпускателната система е модифицирана и е 2Х60мм,средно оригинално Х - образно от е38 740i и задни проходни гърнета Крафт Моторспорт, ECU Megasquirt 3 PRO, модифицирана всмукателна система,въздушен филтър Green Racing Performance,полиуретанови тампони на цялата ходова част, Wisefab Lock Kit, окачване Raceland с Bilstein амортисиори ,седалка Промод Реисинг, колани Schrot,клетката е fullsize Крафт Моторспорт
.
има копчалък които смена на 4-6-8 цилиндъра на просто не ги чете тез сигнали....KIM написа:еми добре де в неговия случай нищо май не може да направи щото тва оборотомерче няма сигурно такава функция за промяна в броя на цилиндрите,явно трябва друго
- niko_first
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 452
- Регистриран на: 28.01.2005
- Местоположение: novi iskar
- Пол: Мъж
- valentino
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 438
- Регистриран на: 20.03.2005
- Местоположение: Враца
- Пол: Мъж
- Кара: E30 320
- Детайли за колата: E30 320 Megasquirt MS II-extra,DIY wideband
Re: .
На всички БМВ-та с Мотроник сигнала за оборотомера са правоъгълни импулси с големина 12 волта.Твоят уред най-вероятно е правен за свързване към кола с една бобина.Сигнала от бобината е около 200-400 волта.Затова дай го този оборотомер на някой разбиращ от електроника да го отвори и да погледне дали е възможно вътре да се променят нещата(входния делител с резистори-ако го има) за да заработи от 12-волтовите импулси на твоята кола.
Megasquirt & Megaview user
32 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани