...
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Ти ако немаш кой друг дай да мислим лизинг за един (м50Б25)Юзър написа:имам си
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- ico-bmw
- ентусиаст
-
- Мнения: 828
- Регистриран на: 27.07.2007
- Местоположение: "ICO-BMW Performance Garage"
- Пол: Мъж
- Кара: E30 М62B44,Е30 M52B28 Drift Car
- uricatoli
- Зайо-Байо
-
- Мнения: 3048
- Регистриран на: 23.03.2008
- Местоположение: Руси
- Пол: Мъж
- Кара: Пръскан кенеф
- Мечтае да кара: Мка комби
- Детайли за колата: Некво шарено и некво хамелеоново..
колегата от Варна дето сложи М42б18 сподели че картера от м40б16 е 1:1 с на М42.. Щот не само ти ще слагаш такова говедо затова и аз се интересувам 

Лек въпрос, някой случайно да има схема на буксата за инсталацията на мотора, таз кръглата, кой пин за какво е
и къде трябвва да ходи из инсталацията.
Трябва ми някаква по-проста схема, че тия от книгата нещо не успявм да ги разчета /по-точно разбера/.
Втора игра с публиката, моста на 316 m10b18 различен ли е и с какво от този на 318 m42b18?
Също така кажете какво маслице да сипем у моторя, скоростите и шперът

Трябва ми някаква по-проста схема, че тия от книгата нещо не успявм да ги разчета /по-точно разбера/.
Втора игра с публиката, моста на 316 m10b18 различен ли е и с какво от този на 318 m42b18?
Също така кажете какво маслице да сипем у моторя, скоростите и шперът


- remaka
- пияния майстор
-
- Мнения: 1211
- Регистриран на: 6.11.2007
- Местоположение: Там далеч,зад реката
- Кара: на мастика с айрян
- Мечтае да кара: е30 М3
Пиновете ги връзваш по номера не по цвят пеимерно 7(черен) със 7(бяло и кафяво) не те интересува цвета само номера !Успехи
Remi Performance Garage
Което не става с акъл,става с мощност
Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи
Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
Което не става с акъл,става с мощност

Ако с мощноста(чука) не стане,потърси по знаещи

Ако не можеш да го оправиш не го чупи повече!!!
- dankata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
Ето ти пиновете за м42
А тук потърси, някъде имаше и схема за м10
http://www.e3024v.com/board/index.php?board=6.0


А тук потърси, някъде имаше и схема за м10

http://www.e3024v.com/board/index.php?board=6.0
- dankata
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 683
- Регистриран на: 28.01.2004
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: 530iA Touring
- Мечтае да кара: e3-е39
- Детайли за колата: 2001
porostorm написа:Нещо не сцепвам, пише м50 пък отдясно и е36![]()
Гледай лявата половина на таблицата. Твоя конектор е С101.
Уж съм я нагласил инсталацията на мотора па да видим.
Имам още един въпрос относно жиците. При голямата букса на ЕКУ-то има още едно отделно кабелче накрая с букса с 2 пина? За какво е тя? И на мойта старата инсталация имаше отделно кабелче от големия сноп но тя беше с букса с 3 пина
Ако някой има идея за какво са тия 2 жици от овата инсталация да подскаже, благодаря.
Имам още един въпрос относно жиците. При голямата букса на ЕКУ-то има още едно отделно кабелче накрая с букса с 2 пина? За какво е тя? И на мойта старата инсталация имаше отделно кабелче от големия сноп но тя беше с букса с 3 пина


Ако някой има идея за какво са тия 2 жици от овата инсталация да подскаже, благодаря.

Дойде проблема с инсталацията на купето, далеч не са необходими само 2 кабела за помпата за съжаление.
Отделно от това трансплантация на такъв мотор в купе двоен стоп доставя още много проблеми.
Различен е предния мост макар и малко
Помпата за съединителя долната също е различна.
Дупките на купето за висящия лагер са различни.
но най-най-големият проблем за мен е инсталацията, тия кабели оправия нямат.
сега се търси инсталация за 4 или 2 врато купе. Инсталацията от бушоните до стоповете, всичко
Отделно от това трансплантация на такъв мотор в купе двоен стоп доставя още много проблеми.
Различен е предния мост макар и малко
Помпата за съединителя долната също е различна.
Дупките на купето за висящия лагер са различни.
но най-най-големият проблем за мен е инсталацията, тия кабели оправия нямат.
сега се търси инсталация за 4 или 2 врато купе. Инсталацията от бушоните до стоповете, всичко

39 мнения
• Страница 2 от 3 • 1, 2, 3
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани