Throttle response?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 28 Юли 2004, 15:50

Бях на центровка и резултата беше, че колата се давеше на ниските обороти. Да се утрепя нямаше начин да тръгна със завъртане на гуми, като е студена палеше доста колебливо. Първо се разтърсва и тогава запалва. НЕ МЕРСИ! Аман от майстори! (щяха да махнат задните седалки за да сменят амортисьорите, сваляха ми кората отдолу за да сменят халогените който се развиват отпред... и всякакви гаври) Като си купувах палец не можаха да ми обеснят каква е разликата между двата вида... Единия бил електронен (?!?! каква електроника, бе кви 5 лева). Забравих да спомена и разхода 14/100 градско и 10+ извънградско. Съжалявам за тона, но това си е подигравка... Знам, че съм пълен юзър все още, но такива неща не мога да издържа :)

Става въпрос за голф 2 1.6 електронен карбуратор и има почти моментален респонз на празен ход. Мисля, че е нормално и при мен да е така, ако не да сменям марката :) ...

Мерси за съветите, тази вечер ще си експериментирам... А помпата не се е скапала щото иначе нямаше да върви със 180-190, нали?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 28 Юли 2004, 16:22

ivantchoG написа:b2, на оста на дроселовата клапа има ключ с три положения "пуснат педал", "междинно" и "газ до дупка". По него ECU-то разбира каква да е сместа въздух/бензин. Ако по някаква причина "пуснат педал" не работи /или дроселовата клапа не затваря докрай - лошо регулирано жило за газта/ ECU-то не може да разбере, че си пуснал педала на газта и съответно прави сместа не като за "празен ход". Ако е нещо такова вероятно и разхода ти е по-висок. М10В18 при мене дава разход 7-8,5/100 смесен цикъл.


Абе точно тоя ключ нещо неможах да го намеря.. Къде се намира и какво трябва да сваля за да се появи. Трябва ли да се свалят смукателните колектори?
M20B20
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 28 Юли 2004, 16:42

Този ключ се намира точно под дроселовата клапа. Значи там кадето се закача жилото на газта на големия палец. Точно под него от долната страна на тръбата на която се захваща кумения маркуч. ключа се вижда трудно.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 29 Юли 2004, 7:40

b2 написа:...Къде се намира... Трябва ли да се свалят смукателните колектори?
M20B20

М10В18 - на оста на дроселовата клапа откъм купето, под смукателните тръби, малка черна кутийка, закрепена с 2 винта, с куплунг с 3 проводника. За М20В20 не знам точно, но задължително трябва да е на тази ос. Със сигурност не е нужно да сваляш смукателните колектори. Най-простата проба дали е регулиран правилно /не дали работи/ - на изгасен двигател дърпаш жилото за газта - в момента на започване на движението трябва да чуеш "цъкане" от ключа, същото "цъкане" трябва да се чуе и при "газ до дупка" - точно на края на движението на жилото.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 29 Юли 2004, 8:00

Zik написа:Абсолютно си прав че няма натоварване на мотора но не знам на път как ще разбеш че ти се е скапала помпата примерно и не ти качва достатъчно налягане. Ще има да си въртиш делкото а колата няма да върви ...

Ами моя съвет беше -
Въртиш, караш, въртиш караш - и така, защото на празен ход почти няма да усетиш разлика.
- за делкото. А "стенда" за проверка на налягането на помпата си го имам в гаража - манометър до 10атм, 1метър маркуч, тръбичка 5см за съединяване със бензинопровода :wink: . Точно с този "стенд" миналото лято залових регулатора на налягането на бензина, че вместо 3атм на празен ход държи 2-2,5атм, а като натиснеш газта пада на 1,5-1,8атм. :D

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1088
Регистриран на: 28.02.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: E46 Touring 330xi
Мечтае да кара: F10 M5

Мнение от dr-who » 29 Юли 2004, 8:35

точно така момчета

[/b] потенциометър на дроселова клапа!!! [/b]

аз на мойто е36 имам същия проблем
натискаш педала и на качва веднага оборотите
като ми трябва да тръгна бързо от ниски обороти и все едно колата се дави
няма чувстителност :wink: :wink:
--
Powered by: Miller Performance
Revolutionary BMW Performance chips
--

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 29 Юли 2004, 9:25

dr-who написа:...[/b] потенциометър на дроселова клапа!!! [*/b]...
Не потенциометър - ключ /switch/. Ако ви интересува по-подробно ще се опитам да намеря картинка в нета за елсхемата /щото май не мога да качвам файлове :oops: /.

Zik написа:Този ключ се намира точно под дроселовата клапа.
Това трябва да е за М20
Изображение

А това със сигурност е за М10. Виждат се и двата винта за регулиране.
Изображение

За подробности http://www.bmwe30.net/cgi-bin/datacgi/database.cgi?file=articles&report=view&ID=00066&Section= и http://dl.bmworg.ru/repair/electro/le-jetronic.pdf

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 29 Юли 2004, 10:07

точно това е за М20 ограденото с кръгче- Throttle Position Switch

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 29 Юли 2004, 12:52

за [steeN] - виж си ЛС

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 30 Юли 2004, 13:10

ivantchoG написа:
b2 написа:...Къде се намира... Трябва ли да се свалят смукателните колектори?
M20B20

М10В18 - на оста на дроселовата клапа откъм купето, под смукателните тръби, малка черна кутийка, закрепена с 2 винта, с куплунг с 3 проводника. За М20В20 не знам точно, но задължително трябва да е на тази ос. Със сигурност не е нужно да сваляш смукателните колектори. Най-простата проба дали е регулиран правилно /не дали работи/ - на изгасен двигател дърпаш жилото за газта - в момента на започване на движението трябва да чуеш "цъкане" от ключа, същото "цъкане" трябва да се чуе и при "газ до дупка" - точно на края на движението на жилото.

Грам цъкане няма :lol: - Намерих го, върта го напред-назад - Пълна тишина :lol: Да не би моя да е от "тихите"? :lol:
Ама неможах да го измера щото нямам мултицет вкъщи пък и нещо куплунга много яко набутан неще да излиза :lol:
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 30 Юли 2004, 15:18

А този превключвател капсулован ли е?
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 30 Юли 2004, 21:12

видях го наистина не цъка изобщо, а и го измерих никаде няма късо при никакво положение на дроселовата клапа - явно нещо не работи тоя ключ. А сега да ви питам някой свалял ли го е това нещо, че е на баси шибаното място и до двете болтчета нямам достъп, пречат колекторите апък тях да ги свалям голям гърч изглежда. И да знае какво му е устройството всмисъл сега както не ми работи дали ще има начин да се ремонтира или да си търся ново..
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 30 Юли 2004, 22:01

Пробвай да свалиш само гумения гофриран маркуч. открива се доста място и мисла че ще можеш да го свалиш. Ако е развален ключа имам здрав работещ от Е30 320i

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 482
Регистриран на: 2.06.2004
Местоположение: София
Пол: Мъж

Мнение от Zik » 30 Юли 2004, 22:03

Опс. Извинявай приятел :oops: , сега видях че си от Сливен.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 02 Авг 2004, 11:52

b2 и [steeN] - преди да се мъчите да го сваляте /наистина адски трудно/ опитайте с някой спрей за почистване на ел.контакти. Ако има начин, да пръснете през отвора на оста на дроселовата клапа. /Не съм го пробвал/

ПредишнаСледваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook