Една молба към колегите с М40 и М42.

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

Новини
Аватар

Една молба към колегите с М40 и М42.

Мнение от Новини » 26 Яну 2008, 3:41

Момчета, можете ли да ми кажете една букса при вас дали е съединена.

Достъпа до нея е лесен - намира се под капачето на главния кабел под предното стъкло. От едната страна на капачето ви е акумулатора, а от другата страна ви е диагностичния куплинг.
Кабела е с цветове черно и бяло. Ако буксата е разкачена, двата му края са привързани към главния кабел (както е показано на снимката)

Слагам и картинка за да добиете представа за какво става въпрос.
На самата снимка пише и каква е целта му. Моята кола няма катализатор, но това кабелче не е съединено и искам да разбера дали трябва да е съединено.

Ако не ви е проблем, махнете капачето и ми кажете дали при вас е съединено или откачено. Също и с какъв двигател сте, дали дебитомера ви има потенциометър на регулиране на въздуха, фабрично имали ли сте катализатор, махнат ли е.

Предварително благодаря за помоща!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 26 Яну 2008, 3:49

и аз го имам това на М40 (имам катализатор)... преди бях пускал тема и никой не даде ясен отговор какво е. изключено е при мен. като го включа известно време всичко е нормално и после почва да работи като 2 цилиндрова ;) но тази картинка с текста обеснява много неща...
Последна промяна steeN на 26 Яну 2008, 3:51, променена общо 1 път
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 26 Яну 2008, 3:50

[steeN] написа:и аз го имам това на М40... преди бях пускал тема и никой не даде ясен отговор какво е. изключено е при мен. като го включа известно време всичко е нормално и после почва да работи като 2 цилиндрова ;)


А фабрично имал ли си катализатор? Ако да, махнал ли си го? Дебитомера с потенциометър ли ти беше?

Ще го сгащиме какви точно ги твори този кабел :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 26 Яну 2008, 3:52

имам катализатор да, но го махнах ;) дебитомерите май всички имат потенциометър... на мойта просто беше капсулована дупката, но като махнах капачето си е там. тази кола май няма място дето да не съм бръкнал :lol:
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 26 Яну 2008, 4:03

Значи и при теб би трябвало да е съединен кабела пък като си го съединил и е умряла. Да не би да става въпрос за някакво действие докато е студена само (преди да зацепи ламбдата)

Хм... шах и мат.

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 26 Яну 2008, 8:46

Ами и при мен е откачено това,М42 ;) само не съм сигурен за катализатора щото в момента няма ама дали е имала,сигурно ;)

А сега се сещам че и на старата ми е30-ка беше откачено това,М40 89 лято и за нея съм сигурен че беше с катализатор ,понеже аз я махнах тая гняс :mhihi:
Изображение

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 26 Яну 2008, 8:57

Ъ.. е за какво изобщо са я слагали тая букса тогава?
Мен продължава да ме гложди варианта ЕКУ-то да ползва данни от потенциометъра докато загрее ламбдата ама кво общо ще да има с катализатора, баси. Пак не се връзва...

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 26 Яну 2008, 12:19

И при мене на старата е30-ка (М40) я имаше тая букса, ако не се лъжа беше с катализатор ;)
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 26 Яну 2008, 20:56

Alexbmw написа:И при мене на старата е30-ка (М40) я имаше тая букса, ако не се лъжа беше с катализатор ;)


Еее, пропуснал си най-важното - беше ли свързана или не?

Кукуригуууу
Аватар
Мнения: 1377
Регистриран на: 21.07.2005
Местоположение: София Дружба Сити
Пол: Мъж
Кара: Луда Баба Яга
Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга

Мнение от Alexbmw » 26 Яну 2008, 21:02

!!Asen_X написа:
Alexbmw написа:И при мене на старата е30-ка (М40) я имаше тая букса, ако не се лъжа беше с катализатор ;)


Еее, пропуснал си най-важното - беше ли свързана или не?


Не беше :uups:
Изображение
Човечеството е оцеляло не защото се е смяло, а защото късно е изобретило презерватива!

Е30 IS Crasher
Аватар
Мнения: 2252
Регистриран на: 13.12.2005
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: Е30 М42Б18, E61 M54B25

Мнение от ge_a » 27 Яну 2008, 3:50

На мойта беше свързано със катализатор, така и не съм си играл да проуча ква му е идеятана тва :roll:
Най-обичам да вадим теловете на гумите !!!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 6615
Регистриран на: 7.04.2004
Местоположение: CA
Кара: конете да бягат
Мечтае да кара: mustang gt, много черeн...

Мнение от steeN » 27 Яну 2008, 4:26

според мен врътката е, че колата като е с катализатор има и ламбда за да следи сместта да е подходяща за катализатора. а когато се вкл тази букса с потенциометъра се задава някакво начално съпротивление на дебитомера - т.е. може да коригираш показанията му и от там да правиш настройка на сместта. но не съм гледал схемите и не мога да твърдя със сигурност. до колкото си спомням - C0 e показател за пълно изгаряне на сместта - т.е. колкото по-малко толкова по-близо до идеалното съотношение. по тази логика като имаш ламбда това трябва да е изключено.
- Practical men, who believe themselves to be quite exempt from any intellectual influence, are usually the slaves of some defunct economist. – John Maynard Keynes
- Above all, we must realize that no arsenal or no weapon in the arsenals of the world is so formidable as the will and moral courage of free men and women. It is a weapon our adversaries in today's world do not have. – Ronald Reagan
- Life, liberty, and property do not exist because men have made laws. On the contrary, it was the fact that life, liberty, and property existed beforehand that caused men to make laws in the first place. – Frédéric Bastiat
- Don't eat the yellowcake.
- “When the legend becomes fact, print the legend.”

ентусиаст
Аватар
Мнения: 833
Регистриран на: 4.02.2004
Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
Пол: Мъж
Кара: KIA
Мечтае да кара: E39 M5

Мнение от THE DUNK MACHINE » 27 Яну 2008, 13:17

Аз съм с М42 - имам катализатор, не знам дали дебитомера ми е с потенциометър, буксата не е закачена :dunno:
THE ONE & ONLY E30

кандидат ентусиаст
Аватар
Мнения: 57
Регистриран на: 4.01.2008
Местоположение: Испания/Марбея
Пол: Мъж
Кара: E30 318Is

Мнение от Raicko Racing » 27 Яну 2008, 17:54

Моторът ми е М42,и въпросната букса е свързана.Има и катализатор(всичко по колата си е фабрично,няма преправяно).Имам и потенциометъра(не е запечатан,прореза стои в хоризонтално положение).

Новини
Аватар

Мнение от Новини » 27 Яну 2008, 22:06

Хиляди благодарности на отзовалите се :D

Така като гледам как е при вас, още повече започвам да се обърквам. Никъде в нета не намерих адекватно обяснение какъв точно му е случая на този кабел и при какви обстоятелства трябва да е свързан. Инфото до снимката, която постнах в темата далеч не е достатъчно за да разберем какъв е случая.

Въпроса остава отворен.... какво ли точно прави този кабел :roll:

Следваща

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook