регулиране на клапани ?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

регулиране на клапани ?

Мнение от deyan-enchev » 03 Фев 2008, 12:49

Колеги имам лек проблем с един или няколко клапана, като е студена се чуват повече от нормалното като загрее е ок, но студена не трябва така да трака. Та въпроса ми към Професионалистите от форума е : Студени или Топли се регулират. Слушам и чета че на повечето модели се регулират студени понеже така хлабината е по-голяма и е лесно за прецизна регулация. ОБАЧЕ чета в autodata че на М21 се регулират на топъл двигател като хлабината е 0.35мм, а не като на М20 0.30мм :!: . Ама autodata не е толкова прецизна понеже и за ремъка на алтернатора ми му дават размер 9,5х955 а той е х1010, така че искам да се консултирам с вас - Студени или Топли се регулират мойте :help:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 03 Фев 2008, 18:30

на м20 ако ги треснеш на 0.30 много ще утихне
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 03 Фев 2008, 19:32

pavlin_e30 написа:на м20 ако ги треснеш на 0.30 много ще утихне


Ми тъй съм чувал ся, може да съм имал пак възпаление на ухото. М20 после ше караме, дайте ся да измислим М21-ту
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.


Аватар
Мнения: 7702
Регистриран на: 25.12.2003
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: със спомени

Мнение от sonny » 03 Фев 2008, 20:10

На М20, що и мисля, че бяха 0.25 :roll: , а иначе замисли се, ако регулираш на топъл мотор, нали докато регулираш последния, ще е истинал и няма да седнакив стойнотите, мисля, че на студен мотор е най-добре, само уточни по схемите хлабината

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0 D
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Мнение от M-TEAM » 03 Фев 2008, 20:30

клапани се регулират винаги на студен мотор,поне така са ми казвали хора които наистина си разбират от работата :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 03 Фев 2008, 20:34

sonny написа:На М20, що и мисля, че бяха 0.25 :roll: , а иначе замисли се, ако регулираш на топъл мотор, нали докато регулираш последния, ще е истинал и няма да седнакив стойнотите, мисля, че на студен мотор е най-добре, само уточни по схемите хлабината


Ами да прав си че ще изстине докато стигнеш до последния, аз затова искам консултация преди да се филмирам.

http://www.picvalley.net/u/423/105509_837.JPG

ама ей ви Printscreen от autudata

VALVE clearance INLET - 0.35mm HOT
VALVA clearance EXHAUST - 0.35mm пак HOT

Ама и аз не им се връзвам много на тия данни. M-TEAM и той гласува за студени :dunno:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1016
Регистриран на: 23.06.2003
Местоположение: Стара Загора
Пол: Мъж
Кара: Е83 3.0 D
Мечтае да кара: Е30 М3 и Lancia Delta integrale evo 16v

Мнение от M-TEAM » 03 Фев 2008, 20:53

ама шефе тва е хлабина при загртят мотор не че така тря се регулират,виж как се регулират студени ква е хлабината и ти си на ход :D

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 03 Фев 2008, 21:02

трескай ги на 0.30,кво го мислиш още
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 03 Фев 2008, 21:32

pavlin_e30 написа:трескай ги на 0.30,кво го мислиш още


проба грешка викаш а?
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5250
Регистриран на: 12.11.2006
Пол: Мъж
Кара: ги да пият мента
Мечтае да кара: за 6лв/100км
Детайли за колата: не върви и не гори

Мнение от павката » 03 Фев 2008, 22:40

викам да земаш пластините и да ги почваш,кое те притеснява
Тия от БМВ-клуба обичат да си прикачат подобни табелки ;-)
Не им вярвай много - нищо чудно под предния капак да се крие охлювче

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2582
Регистриран на: 24.05.2007
Местоположение: квартала на младите
Пол: Мъж
Кара: малки котета на задната седалка
Мечтае да кара: по-леко
Детайли за колата: Черна скрап

Мнение от deyan-enchev » 04 Фев 2008, 1:52

pavlin_e30 написа:викам да земаш пластините и да ги почваш,кое те притеснява


няма брат тъй ше е както ти викаш, пластини нямам ма един приятел бачка в фирмения сервиз на Шкода че май съвместен проект ще почваме "учи се на Е30" :mhihi: . То аз и без тва се венчах за нея моя е доживот :shock: . В неделя ще е процедурата по лечението, очаквайте включване :mhihi: :mhihi: . Тогава аз вече ще разясне колко и как се регулират клапаните на М21Д24 :lol:
Understeer is when you hit the wall with the front of the car. Oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall. Torque is how far you take the wall with you. Spoilers and bodykits are how much of a mess you leave on the wall. Rollcages and windownets are how much of the wall you take with you.

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook