Малко да помислим и посмятаме
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- ///Явор
- Летящия холандец
-
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- bmw maniqk ivo bmw
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2757
- Регистриран на: 17.11.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Мечтае да кара: Е30 М3, E46 M3, E92 M3, E92 325i
Значи ем ме мързи да пиша, ем не мога да не се намеся като видях колко мозък се е излял в тая тема.
Първо една забележка към Сашо (дотук носител на преходната купа за най-фрапантно обяснение) - предавателните съотношения не се *събират* а се умножават. И така 3.72 първа * 3.91 диф. дават 14.55, докато 3.83 първа * 3.91 диф. = 14.98
Така. Не че това има кой знае какво значение.
После към Сони една забележка - няма "гетраг S 15/6" - има "ZF S5-16"
Не че и това има кой знае какво значение.
За мен лично първа предавка има значение до толко, че да не е излишно дълга и оттам да трябва всеки път да преупотребяваш полусъединителя на тръгване. А и каква ще да е и първа и диференциала - малките бегачки пак ше късат нормалния М20 до края на втора поне.
И акцента на спортния Гетраг не е какво е предавателното число на първа или на 5-а, а какви са предавателните съотношения м/у всеки две съседните предавки. Именно това е нещото, което със смяна на диф. не може да се промени. И именно това е нещото, от което зависи като изцедиш втора до 6500 и сложиш бързо 3-та, на какви обороти ще паднеш.
А както се казваше в един стар виц - тая дербна подробност е малко нещо, ама ти става приятно ...
Първо една забележка към Сашо (дотук носител на преходната купа за най-фрапантно обяснение) - предавателните съотношения не се *събират* а се умножават. И така 3.72 първа * 3.91 диф. дават 14.55, докато 3.83 първа * 3.91 диф. = 14.98
Така. Не че това има кой знае какво значение.
После към Сони една забележка - няма "гетраг S 15/6" - има "ZF S5-16"
Не че и това има кой знае какво значение.
За мен лично първа предавка има значение до толко, че да не е излишно дълга и оттам да трябва всеки път да преупотребяваш полусъединителя на тръгване. А и каква ще да е и първа и диференциала - малките бегачки пак ше късат нормалния М20 до края на втора поне.
И акцента на спортния Гетраг не е какво е предавателното число на първа или на 5-а, а какви са предавателните съотношения м/у всеки две съседните предавки. Именно това е нещото, което със смяна на диф. не може да се промени. И именно това е нещото, от което зависи като изцедиш втора до 6500 и сложиш бързо 3-та, на какви обороти ще паднеш.
А както се казваше в един стар виц - тая дербна подробност е малко нещо, ама ти става приятно ...
stenly написа:Значи ем ме мързи да пиша, ем не мога да не се намеся като видях колко мозък се е излял в тая тема.
Първо една забележка към Сашо (дотук носител на преходната купа за най-фрапантно обяснение) - предавателните съотношения не се *събират* а се умножават. И така 3.72 първа * 3.91 диф. дават 14.55, докато 3.83 първа * 3.91 диф. = 14.98
Така. Не че това има кой знае какво значение.
После към Сони една забележка - няма "гетраг S 15/6" - има "ZF S5-16"
Не че и това има кой знае какво значение.
За мен лично първа предавка има значение до толко, че да не е излишно дълга и оттам да трябва всеки път да преупотребяваш полусъединителя на тръгване. А и каква ще да е и първа и диференциала - малките бегачки пак ше късат нормалния М20 до края на втора поне.
И акцента на спортния Гетраг не е какво е предавателното число на първа или на 5-а, а какви са предавателните съотношения м/у всеки две съседните предавки. Именно това е нещото, което със смяна на диф. не може да се промени. И именно това е нещото, от което зависи като изцедиш втора до 6500 и сложиш бързо 3-та, на какви обороти ще паднеш.
А както се казваше в един стар виц - тая дербна подробност е малко нещо, ама ти става приятно ...
Ок объркал съм за гетрака добре. Ама мене ме боли, че векоя малка бегачка ше ме бие, аз колата на драг не я карам, аз я ръчкам у завоите, нали се сещаш, че на мен ми трябва такава кутия, та да ми компенсира загубата от разликата между двата дифа и между 15ки и 17ки. Другото което ме интересува и то доста е загубата при преминаването от 2 към 3. Щом скоростите на 2.5 са по-къси, значи ок, стават затова което съм намислил, само 5 е по-дълга, ама и това е добре, щот ше ми дава повече икономия на извънградско, че ше умира повече в баирите от ясно по-ясно. Единствено като гледам таблицата, 3 и при тая кутия си е доста далече от втора, дори идва повече от другата кутия.

- DrivinGGoD
-
The Ultimate Driver
-
- Мнения: 4709
- Регистриран на: 23.04.2002
- Местоположение: в света на motorsport-a
- Пол: Мъж
- Кара: хората да се учат с ProDrive.bg
- Мечтае да кара: BMW ///M, Ferrari, Porsche, Land Rover
- Детайли за колата: 2003-2005 - '90 BMW E30 318is
2005-2006 - '97 Audi A4 2,6 Avant
2006-2008 - '90 BMW E30 325i Cabrio
2008-2009 - '98 BMW Z3 Roadster
2009-2009 - '96 BMW E34 525tds Touring
2009-2011 - '96 BMW M3 Evo Race Car
2009- - '92 BMW E36 320i
2011- - '98 BMW E36 323Ci
Упс
Моя грешка...

------------------------------------------------------
Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

Are you ///M enough?... - DrivinGGoD's Blog
------------------------------------------------------
There's one thing you won't like about your BMW and that's that at some point you'll have to get out!
------------------------------------------------------
"Автомобилът ти е истински бърз едва тогава, когато сутрин застанеш пред него и се боиш да го отключиш."-Walter Röhrl
------------------------------------------------------
Happiness is not around the corner. Happiness is the corner.
------------------------------------------------------

20 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани