M42 question ?

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

младши ентусиаст
Аватар
Мнения: 574
Регистриран на: 15.10.2005
Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
Пол: Мъж
Кара: колко да кара
Мечтае да кара: Е34-540
Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е

Мнение от BMWPower » 15 Юни 2007, 22:29

Turbo-Lag написа:
и за другата която е на самия ръб на регулатора която предпазва от теч на тунджа от самата шина и от загуба на НАЛЯГАНЕ

Що никой не чете :roll:

А така !!!
аз казвам работи само от опит ,това се случи на мен съвсем скоро и се опрайха работите след мойта намеса :mhihi:
<<<DRIVE BMW ONLY>>>

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 17 Юни 2007, 15:59

ivantchoG написа:bravo, а ТПС-а дали работи?

какво е ТПС ?
ма кой е казал нещо за налягане бе хора.Колата като я запаля и на -20 и на +40 все си държи 800 оборота , само зимата както казах ги качва до 1000 но за секунди и пак се успокоява. Според мен регулатора на своб. ход работи нормално но колата е неспокойна на първа без газ .
Пример: Светва червено и аз съм надалеч още. намалям си със скоростите с цел пестене на гориво и 20-30 метра преди светофара съм на първа без газ и си пъпля докато светне зелено.....да ама тогава понякога се получава понякога се поклаща и е неспокойна.
Най-мразя да съм прав!!!

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 18 Юни 2007, 9:50

TPS - Throttle position SWITCH ( :mhihi: ) №2 на картинката. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Две ключета на оста на дроселовата клапа с общ извод, които казват на ЕКУ-то:
- "пуснат педал на газта" (празен ход, затворен "1", отворен "2")- подава се бензин като за ПХ (без значение позицията на дебитомера) или се спира при ППХ;
- "натиснат донякъде педал на газта" (отворен "1", отворен "2")- подава се бензин според позицията на дебитомера;
- "натиснат докрай педал на газта" (газ до ламарина, затворен "2", отворен "1")- сместа се обогатява на мах.

Изображение

В някои мотори не е SWITCH, а е SENSOR (потенциометър) - освен останалите неща се взема предвид и точното положение на дроселовата клапа.

Предполагам, че точно позицията за "пуснат педал на газта" не ти работи или ТПС-а не е регулиран добре :roll:
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 2173
Регистриран на: 29.11.2002
Местоположение: София
Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2

Мнение от b2 » 18 Юни 2007, 10:00

при М42 си е баш сензор с потенциометър, не ключове ;)
Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.

Е30 Fanatic
Аватар
Мнения: 2057
Регистриран на: 7.09.2005
Местоположение: Севлиево
Пол: Мъж
Кара: от онея старите....
Мечтае да кара: магазинска е30-ка

Мнение от GEORGIEV » 18 Юни 2007, 10:23

Тоя TPS как може да се мерне дали работи :roll:
Изображение

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 18 Юни 2007, 11:00

С мултицет ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 18 Юни 2007, 12:02

С мегаскуърт :mhihi:
А иначе б2 го е казал ... не е Switch.
Лятото и аз ще прегледам цялата горивна система и всички вакумчета и маркучета, че доста е сгъчкано всичко под смукателя и да смени човек едни дюзи, трябва разглобява половината двигател. Не е кат М20 ди еба.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 1956
Регистриран на: 23.06.2004
Местоположение: Перник
Пол: Мъж
Кара: 1985 BMW E30 M10B18

Мнение от ivantchoG » 18 Юни 2007, 15:45

Ключ, Неключ - трябва да е регулиран и да работи!
Между крайните изводи трябва да е 4кОм (което при ключовете не е нормално :idea: ). При движение на клапата открай-докрай м/у средния и "левия" и м/у средния и "десния" съпротивлението трябва да се променя от 0 до 4кОм (или обратно ;) ) без "пропадания".
".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1062
Регистриран на: 11.01.2003
Местоположение: Caracciola-Karussell

Мнение от bravo » 19 Юни 2007, 1:07

ок!ще чекна ситуацията тия дни дано излезе нещо.
Най-мразя да съм прав!!!

Предишна

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook