M42 question ?
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
- BMWPower
- младши ентусиаст
-
- Мнения: 574
- Регистриран на: 15.10.2005
- Местоположение: Пловдив-Кичука каунти
- Пол: Мъж
- Кара: колко да кара
- Мечтае да кара: Е34-540
- Детайли за колата: То кола ли е чудо ли е
Turbo-Lag написа:и за другата която е на самия ръб на регулатора която предпазва от теч на тунджа от самата шина и от загуба на НАЛЯГАНЕ
Що никой не чете
А така !!!
аз казвам работи само от опит ,това се случи на мен съвсем скоро и се опрайха работите след мойта намеса

<<<DRIVE BMW ONLY>>>
ivantchoG написа:bravo, а ТПС-а дали работи?
какво е ТПС ?
ма кой е казал нещо за налягане бе хора.Колата като я запаля и на -20 и на +40 все си държи 800 оборота , само зимата както казах ги качва до 1000 но за секунди и пак се успокоява. Според мен регулатора на своб. ход работи нормално но колата е неспокойна на първа без газ .
Пример: Светва червено и аз съм надалеч още. намалям си със скоростите с цел пестене на гориво и 20-30 метра преди светофара съм на първа без газ и си пъпля докато светне зелено.....да ама тогава понякога се получава понякога се поклаща и е неспокойна.
Най-мразя да съм прав!!!
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
TPS - Throttle position SWITCH (
) №2 на картинката. http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=13&fg=15
Две ключета на оста на дроселовата клапа с общ извод, които казват на ЕКУ-то:
- "пуснат педал на газта" (празен ход, затворен "1", отворен "2")- подава се бензин като за ПХ (без значение позицията на дебитомера) или се спира при ППХ;
- "натиснат донякъде педал на газта" (отворен "1", отворен "2")- подава се бензин според позицията на дебитомера;
- "натиснат докрай педал на газта" (газ до ламарина, затворен "2", отворен "1")- сместа се обогатява на мах.
В някои мотори не е SWITCH, а е SENSOR (потенциометър) - освен останалите неща се взема предвид и точното положение на дроселовата клапа.
Предполагам, че точно позицията за "пуснат педал на газта" не ти работи или ТПС-а не е регулиран добре

Две ключета на оста на дроселовата клапа с общ извод, които казват на ЕКУ-то:
- "пуснат педал на газта" (празен ход, затворен "1", отворен "2")- подава се бензин като за ПХ (без значение позицията на дебитомера) или се спира при ППХ;
- "натиснат донякъде педал на газта" (отворен "1", отворен "2")- подава се бензин според позицията на дебитомера;
- "натиснат докрай педал на газта" (газ до ламарина, затворен "2", отворен "1")- сместа се обогатява на мах.

В някои мотори не е SWITCH, а е SENSOR (потенциометър) - освен останалите неща се взема предвид и точното положение на дроселовата клапа.
Предполагам, че точно позицията за "пуснат педал на газта" не ти работи или ТПС-а не е регулиран добре

".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

- b2
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 2173
- Регистриран на: 29.11.2002
- Местоположение: София
- Кара: F15 X5; F10 M5 Stage 2
при М42 си е баш сензор с потенциометър, не ключове 

Dark Side of the Force is а pathway to many abilities some considered to be unnatural.
- GEORGIEV
- Е30 Fanatic
-
- Мнения: 2057
- Регистриран на: 7.09.2005
- Местоположение: Севлиево
- Пол: Мъж
- Кара: от онея старите....
- Мечтае да кара: магазинска е30-ка
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
С мегаскуърт
А иначе б2 го е казал ... не е Switch.
Лятото и аз ще прегледам цялата горивна система и всички вакумчета и маркучета, че доста е сгъчкано всичко под смукателя и да смени човек едни дюзи, трябва разглобява половината двигател. Не е кат М20 ди еба.

А иначе б2 го е казал ... не е Switch.
Лятото и аз ще прегледам цялата горивна система и всички вакумчета и маркучета, че доста е сгъчкано всичко под смукателя и да смени човек едни дюзи, трябва разглобява половината двигател. Не е кат М20 ди еба.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- ivantchoG
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 1956
- Регистриран на: 23.06.2004
- Местоположение: Перник
- Пол: Мъж
- Кара: 1985 BMW E30 M10B18
Ключ, Неключ - трябва да е регулиран и да работи!
Между крайните изводи трябва да е 4кОм (което при ключовете не е нормално
). При движение на клапата открай-докрай м/у средния и "левия" и м/у средния и "десния" съпротивлението трябва да се променя от 0 до 4кОм (или обратно
) без "пропадания".
Между крайните изводи трябва да е 4кОм (което при ключовете не е нормално


".....Ние, можещите, водени от незнаещите, вършим невъзможното за кефа на неблагодарните. И сме направили толкова много, с толкова малко, за толкова кратко време, че сме се квалифицирали да правим всичко от нищо....." К.Иречек, 13.12.1881
Бате Сашо - Пази имената!

Бате Сашо - Пази имената!

24 мнения
• Страница 2 от 2 • 1, 2
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани