ПРОБЛЕМ!!!
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
ПРОБЛЕМ!!!
Първо от къде да източа течноста от двигателя,трябва да има някъде пробка на блока но не я намирам,има ли въобще ли не??В момента карам с вода,и доливам често и то по много,направо си му изтичат водите  
   
   на няколко дни по 2литра?Ако някой може да помогне,най-вече за пробката
  на няколко дни по 2литра?Ако някой може да помогне,най-вече за пробката 
			
		 
   
   на няколко дни по 2литра?Ако някой може да помогне,най-вече за пробката
  на няколко дни по 2литра?Ако някой може да помогне,най-вече за пробката 
- amd
- клавиатурен мунингист
- 
				  
- Мнения: 4174
- Регистриран на: 22.05.2004
- Местоположение: Видин
- Пол: Мъж
- Кара: E39 520i 1997
- Мечтае да кара: E36 323ti
И аз доливам там някъде - по 2 литра на 3-4-5 дни и 30-тина км пробег  Но при мен съм сигурен, че изтича от радиатора. Провери твоя, да не би да "капе" някъде?
  Но при мен съм сигурен, че изтича от радиатора. Провери твоя, да не би да "капе" някъде?
			 Но при мен съм сигурен, че изтича от радиатора. Провери твоя, да не би да "капе" някъде?
  Но при мен съм сигурен, че изтича от радиатора. Провери твоя, да не би да "капе" някъде?BMW only!
		- Гост
- 
				  
Най-вероятно ти тече радиатора. Но все пак погледни дали не ти бърка водата с маслото но за да губи толкова много вода сигурно изтича от някъде  
 
А за източване изкарай най-долния маркуч на радиатора и ще изкараш около 90% от охлаждащата течност. За да изкараш всичко запали и изфорсирай колата докато е изваден маркуча
			
		 
 
А за източване изкарай най-долния маркуч на радиатора и ще изкараш около 90% от охлаждащата течност. За да изкараш всичко запали и изфорсирай колата докато е изваден маркуча

НЕ радиатора не тече,то такова изтичане не може да не се забележи  А не я меша с маслото и в това съм сигурен.Аз питах по тази тема, ако искате погледнете/"Загряване М20"/ако искате погледнете там съм обяснил подробно какво става.Стрелката на температурата я държи на средата,а водата се чува как се опитва да завира,и оттам прави въздушна възглавница и я изхвърля през разширителния съд,аз само такова обяснение намирам на проблема.
  А не я меша с маслото и в това съм сигурен.Аз питах по тази тема, ако искате погледнете/"Загряване М20"/ако искате погледнете там съм обяснил подробно какво става.Стрелката на температурата я държи на средата,а водата се чува как се опитва да завира,и оттам прави въздушна възглавница и я изхвърля през разширителния съд,аз само такова обяснение намирам на проблема.
Ако някой има други предложения,ще се радвам да ги сподели 
  
			
		 А не я меша с маслото и в това съм сигурен.Аз питах по тази тема, ако искате погледнете/"Загряване М20"/ако искате погледнете там съм обяснил подробно какво става.Стрелката на температурата я държи на средата,а водата се чува как се опитва да завира,и оттам прави въздушна възглавница и я изхвърля през разширителния съд,аз само такова обяснение намирам на проблема.
  А не я меша с маслото и в това съм сигурен.Аз питах по тази тема, ако искате погледнете/"Загряване М20"/ако искате погледнете там съм обяснил подробно какво става.Стрелката на температурата я държи на средата,а водата се чува как се опитва да завира,и оттам прави въздушна възглавница и я изхвърля през разширителния съд,аз само такова обяснение намирам на проблема.
Ако някой има други предложения,ще се радвам да ги сподели
 
  
- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
Може да ти тече радиатора, но водата да попада върху питата и да се изпарява и не може да се забележи   Ако милиш че я изхвърля през разширителя си смени капачката.
  Ако милиш че я изхвърля през разширителя си смени капачката.
			 Ако милиш че я изхвърля през разширителя си смени капачката.
  Ако милиш че я изхвърля през разширителя си смени капачката.THE ONE & ONLY E30
		- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
Не знам каква е капачката при М20, но трябва да издържа на определено налягане и ако изпуска трябва да я смениш задължително.
			THE ONE & ONLY E30
		След като губи течност, тя изтича. Половин година търсих откъде изтича антифриза на моята Е 30, докато открия, че е от водната помпа. Просто като прокапе, пада по горещи части и се изпарява. Колкото и да гледаш отгоре, не виждаш нищо. Просто трябва да се гледа по - внимателно или да се отиде при добър майстор.
			
		- THE DUNK MACHINE
- ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 833
- Регистриран на: 4.02.2004
- Местоположение: THE THEATRE OF DREAMS
- Пол: Мъж
- Кара: KIA
- Мечтае да кара: E39 M5
Там е доста коварно, защото моята единия ден сълзеше някъде около помпата и на другия ден на път към КАТ почна да тече като чешма и изтече всичко. Оказа се че е от някакъв О-пръстен на водната помпа и заедно с него ми смениха гарнитури на водната помпа и на главата.
			THE ONE & ONLY E30
		
			9 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	

 
 
 
