"Мъничък" проблем с компресията на една E30-кa
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
			8 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
"Мъничък" проблем с компресията на една E30-кa
 
   
   
   
   
 
Наскоро си купих една Е30 316 85година.Карам си аз 3-4 месеца като пич и иведнъж гледам свети ми датчика за маслото
 
    .Ходих до шлайф база,а тия ми викат - от датчика е - смених го пак същото - гасне лампата на 2700 оборота.Викам дай да сменя маслото(като я купих казаха че е сменено) и датчика почна да гасне на 1700 оборота.Ходих по майстори те ми викат задръстена била помпата за маслото и не могла да качи достатъчно.Други ми викат от Биалните(или кви са там) лагери
 .Ходих до шлайф база,а тия ми викат - от датчика е - смених го пак същото - гасне лампата на 2700 оборота.Викам дай да сменя маслото(като я купих казаха че е сменено) и датчика почна да гасне на 1700 оборота.Ходих по майстори те ми викат задръстена била помпата за маслото и не могла да качи достатъчно.Други ми викат от Биалните(или кви са там) лагери  .Писна ми на гъза и накрая му сипах добавка в маслото за вдигане на компресията.Само че докога?Имал ли е някой подобен проблем?Как да го оправя без ремонт за 800 лв?С Руски модификатор дали ще оправя работата?!Мерси за помощта!
 .Писна ми на гъза и накрая му сипах добавка в маслото за вдигане на компресията.Само че докога?Имал ли е някой подобен проблем?Как да го оправя без ремонт за 800 лв?С Руски модификатор дали ще оправя работата?!Мерси за помощта!- ///Явор
- Летящия холандец
- 
				  
- Мнения: 19401
- Регистриран на: 10.01.2003
- Местоположение: предимно в гаража
- Кара: M3E30х2,M3E36х2,M3E92,M5E39х2 и др.
- Alexbmw
- Кукуригуууу
- 
				  
- Мнения: 1377
- Регистриран на: 21.07.2005
- Местоположение: София Дружба Сити
- Пол: Мъж
- Кара: Луда Баба Яга
- Мечтае да кара: Още по-луда Баба Яга
Имахме същия проблем с 316-ката на един приятел и три пъти отваряхме двигателя и накрая се оказа маслената помпа. На маслената помпа има един клапан който при ниски обороти затваря за да държи по високо налягане на маслото и като се прецака на ниски няма налягане на маслото. По добре не я карай докато не отстраниш проблема щото ще скапаш мотора
			
		- Митко Ганчев
- старши ентусиаст
- 
				  
- Мнения: 1802
- Регистриран на: 28.03.2006
- Местоположение: Люлин/Waiblingen
не се отчайвай,но и при мен беше така,свети та свети,смених попмпа нищо,сложих добавка -даже стана по-зле,отварях главата(да няма нещо запушено,пак така.И накрая,ремонт изоснови-нови лагери,сегменти.гарнитури,семерини,гумички,шлайф на главата и на блока(отгоре)напасване клапани-всичко от Авто плюса,плаках и плащах.  Та послушай колегите,дане ти излезе по-скъпо накрая.А за маслената помпа-отваря се и се пришлайфа основната половина(съвсем леко,и от някой който разбира!!)мойта поне така я правиха(да уплътни валчето вътре,за по-голямо налягане)пък щесе чуе
 Та послушай колегите,дане ти излезе по-скъпо накрая.А за маслената помпа-отваря се и се пришлайфа основната половина(съвсем леко,и от някой който разбира!!)мойта поне така я правиха(да уплътни валчето вътре,за по-голямо налягане)пък щесе чуе 
			 Та послушай колегите,дане ти излезе по-скъпо накрая.А за маслената помпа-отваря се и се пришлайфа основната половина(съвсем леко,и от някой който разбира!!)мойта поне така я правиха(да уплътни валчето вътре,за по-голямо налягане)пък щесе чуе
 Та послушай колегите,дане ти излезе по-скъпо накрая.А за маслената помпа-отваря се и се пришлайфа основната половина(съвсем леко,и от някой който разбира!!)мойта поне така я правиха(да уплътни валчето вътре,за по-голямо налягане)пък щесе чуе 
"Живей,така,че като остарееш да те е срам да разказваш,но да ти е хубаво да си спомняш......."                                                      
		- viper
- Crash Master
- 
				  
- Мнения: 1883
- Регистриран на: 22.03.2003
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: '86 316; '89 520i
- Мечтае да кара: Е28 М5
			8 мнения
			 • Страница 1 от 1
		
	
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани
 
	






 
