ЕТА М20 на 325и
Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори
12 мнения
• Страница 1 от 1
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
ЕТА М20 на 325и
Интересува ме дали става директно плъг енд плей. И какво трябва да се смени? ЕТА мотора ще е комплект (без скоростна кутия). Освен друг комп, ще трябва ли да сменям депитомери и други такива, или мога да си ползвам, които си имам?
Много е важно да разбера за какво става дума тая конверсия. Мерси много!
Много е важно да разбера за какво става дума тая конверсия. Мерси много!
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Колега ЕТА мотора си е просто една редова М20-ка и си става плъг енд плей! А за смяната на дебитомери и т.н. Слагаш го със всичко като си пазиш твойте чарколяци дребни и така! Ако можеш за всеки случай си запази дебитомери и тея неща! Виж също дали ЕТА мотора е със глава 885 или 731! Ако е със 731 мисли за слагане на по яката барбар със хубавите смукателни колектори че иначе както и турбо ще му сгалаш тая глава ще ти е с тесни портове 


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Ей това ми трябваше като инфо
Аз ще изхвърля само блока от 325-цата. Ще си запазя моята глава. Това вече го четох за смукателите и т.н., но мерси все пак, че го спомена
Значи работата е ясна
П.С. Добре, че има ЕТА мотор с малко коне, че иначе акциза пребива
А Диляне, ти с какъв вал си (от ТД или от ЕТА) ???

Аз ще изхвърля само блока от 325-цата. Ще си запазя моята глава. Това вече го четох за смукателите и т.н., но мерси все пак, че го спомена

Значи работата е ясна

П.С. Добре, че има ЕТА мотор с малко коне, че иначе акциза пребива

А Диляне, ти с какъв вал си (от ТД или от ЕТА) ???
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
Не знам как ще е по-добре! Има доста видове бутала монтирани в М20Б25 и М20Б27 - най-добре е да избереш оптималните - можеш да четеш за това na http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00080.htm
Ама ти сигурно това си го чел
Турбо ли искаш да и слагаш?!?
Ама ти сигурно това си го чел

Турбо ли искаш да и слагаш?!?

Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Това го четох да
Иначе за първо време ще влезне ЕТА мотор оригинал с неговата си глава и т.н. 122 коня. След като оправя всички регистрации и т.н. и съм с БГ номер ще монтирам главата от 325-цата. Т.е. блока с буталата ще си остане от ЕТА, само ще ми сменят главата. В тоя немския сайт пишат, че при все случай се разрежда двигателя и за атмосферен тунинг трябва да се пили и буталца и т.н. и че по-скоро се подготвя за турбо с ЕТА блок и глава от 325.
Иначе да, ще слагам турбо, но лятото чак, че много неща се насъбраха и тоя акциз къде остана малко ме обърка и сега трябва двг да сменям, а да я регистрирам и тунинговам с немска регистрация си е жива набутка.

Иначе за първо време ще влезне ЕТА мотор оригинал с неговата си глава и т.н. 122 коня. След като оправя всички регистрации и т.н. и съм с БГ номер ще монтирам главата от 325-цата. Т.е. блока с буталата ще си остане от ЕТА, само ще ми сменят главата. В тоя немския сайт пишат, че при все случай се разрежда двигателя и за атмосферен тунинг трябва да се пили и буталца и т.н. и че по-скоро се подготвя за турбо с ЕТА блок и глава от 325.
Иначе да, ще слагам турбо, но лятото чак, че много неща се насъбраха и тоя акциз къде остана малко ме обърка и сега трябва двг да сменям, а да я регистрирам и тунинговам с немска регистрация си е жива набутка.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Stanchev
- старши ентусиаст
-
- Мнения: 5014
- Регистриран на: 18.05.2005
- Местоположение: PB
- Пол: Мъж
- Кара: 7er
- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Да така е, защото имат голям въртящ в ниските обороти и като цяло не се въртят до много (6000 оборота са разграфени, а до колко ли им е ограничителя ... 5500 ) ... то ЕТА е като дизел, ама караш на бензин
...
абе за времено ще върти и моя си диф
... 3.76 без С 

абе за времено ще върти и моя си диф


Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- SlipKnoT
- devildriver
-
- Мнения: 4054
- Регистриран на: 21.04.2002
- Пол: Мъж
- Кара: E30
- Мечтае да кара: McLaren F1
AlibiTu написа:Да така е, защото имат голям въртящ в ниските обороти и като цяло не се въртят до много (6000 оборота са разграфени, а до колко ли им е ограничителя ... 5500 ) ... то ЕТА е като дизел, ама караш на бензин...
абе за времено ще върти и моя си диф... 3.76 без С
Разграфен е до 5000.. ограничителя е нейде на 4500 об/мин.

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
Още нещо се сетих. 325-цата има маслен радиатор и т.н. ЕТА-та има ли? И ако не, може ли да се преправи по някакъв начин?
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
- Turbo-Lag
- BMW Fanatic!
-
- Мнения: 1313
- Регистриран на: 26.12.2005
- Местоположение: Русе
- Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
- Мечтае да кара: Cessna 152
- Дилян Пенчев
-
E30 Fanatic!
-
- Мнения: 4057
- Регистриран на: 14.10.2005
- Местоположение: Столичанин
- Пол: Мъж
- Кара: Е36 328g
- Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo
КОлегата ти отговори на въпроса за това дали има маслен радиатор!
А относно слагането - маслен радиатор със маркучи и стойка за филтъра става плъг енд плей и се монтира за нула време на всеки М20!
Като си дойдеш и стигнеш до масления радиатор - само ми свирни и ще ти уредим един
А относно слагането - маслен радиатор със маркучи и стойка за филтъра става плъг енд плей и се монтира за нула време на всеки М20!
Като си дойдеш и стигнеш до масления радиатор - само ми свирни и ще ти уредим един


Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече

- AlibiTu
- ентусиаст
-
- Мнения: 1362
- Регистриран на: 21.07.2006
- Местоположение: София
- Пол: Мъж
- Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
- Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости
А мога ли да си ползвам моя си дебитомер с ЕТА-та?
За масления радиатор няма проблем, ще го имам в предвид
(оригинален ли е този адаптор или афтермаркет? според мен би трябвало да се ползва този от М20Б25? Ако е така мога да си го взема и него от моя си мотор). А иначе самия радиатор и маркучите аз ще си ги оставя така или иначе.
В момента съм намерил един отличен ЕТА мотор. Чакам да ми кажат само цена за монтаж и ако е приемлива, следващата седмица ще пиша повече как са станали нещата.
За масления радиатор няма проблем, ще го имам в предвид

В момента съм намерил един отличен ЕТА мотор. Чакам да ми кажат само цена за монтаж и ако е приемлива, следващата седмица ще пиша повече как са станали нещата.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10
12 мнения
• Страница 1 от 1
Кой е на линия
Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани