ЕТА М20 на 325и

3-та серия ('83-'94)

Модератори: GEORGIEV, ///Явор, ge_a, Технически модератори

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

ЕТА М20 на 325и

Мнение от AlibiTu » 13 Яну 2007, 17:46

Интересува ме дали става директно плъг енд плей. И какво трябва да се смени? ЕТА мотора ще е комплект (без скоростна кутия). Освен друг комп, ще трябва ли да сменям депитомери и други такива, или мога да си ползвам, които си имам?
Много е важно да разбера за какво става дума тая конверсия. Мерси много!
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 13 Яну 2007, 18:08

Колега ЕТА мотора си е просто една редова М20-ка и си става плъг енд плей! А за смяната на дебитомери и т.н. Слагаш го със всичко като си пазиш твойте чарколяци дребни и така! Ако можеш за всеки случай си запази дебитомери и тея неща! Виж също дали ЕТА мотора е със глава 885 или 731! Ако е със 731 мисли за слагане на по яката барбар със хубавите смукателни колектори че иначе както и турбо ще му сгалаш тая глава ще ти е с тесни портове ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 13 Яну 2007, 18:12

Ей това ми трябваше като инфо ;)
Аз ще изхвърля само блока от 325-цата. Ще си запазя моята глава. Това вече го четох за смукателите и т.н., но мерси все пак, че го спомена ;)
Значи работата е ясна :D

П.С. Добре, че има ЕТА мотор с малко коне, че иначе акциза пребива :mhihi:

А Диляне, ти с какъв вал си (от ТД или от ЕТА) ???
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 13 Яну 2007, 18:54

Не знам как ще е по-добре! Има доста видове бутала монтирани в М20Б25 и М20Б27 - най-добре е да избереш оптималните - можеш да четеш за това na http://wp1016621.wp027.webpack.hosteuro ... f00080.htm
Ама ти сигурно това си го чел ;)
Турбо ли искаш да и слагаш?!?
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 13 Яну 2007, 19:07

Това го четох да :D
Иначе за първо време ще влезне ЕТА мотор оригинал с неговата си глава и т.н. 122 коня. След като оправя всички регистрации и т.н. и съм с БГ номер ще монтирам главата от 325-цата. Т.е. блока с буталата ще си остане от ЕТА, само ще ми сменят главата. В тоя немския сайт пишат, че при все случай се разрежда двигателя и за атмосферен тунинг трябва да се пили и буталца и т.н. и че по-скоро се подготвя за турбо с ЕТА блок и глава от 325.
Иначе да, ще слагам турбо, но лятото чак, че много неща се насъбраха и тоя акциз къде остана малко ме обърка и сега трябва двг да сменям, а да я регистрирам и тунинговам с немска регистрация си е жива набутка.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

старши ентусиаст
Аватар
Мнения: 5014
Регистриран на: 18.05.2005
Местоположение: PB
Пол: Мъж
Кара: 7er

Мнение от Stanchev » 13 Яну 2007, 19:24

май на етата е доста по-дълъг дифа, между другото ;)
Изображение

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 13 Яну 2007, 21:22

Да така е, защото имат голям въртящ в ниските обороти и като цяло не се въртят до много (6000 оборота са разграфени, а до колко ли им е ограничителя ... 5500 ) ... то ЕТА е като дизел, ама караш на бензин :) ...
абе за времено ще върти и моя си диф :) ... 3.76 без С :(
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

devildriver
Аватар
Мнения: 4054
Регистриран на: 21.04.2002
Пол: Мъж
Кара: E30
Мечтае да кара: McLaren F1

Мнение от SlipKnoT » 13 Яну 2007, 23:18

AlibiTu написа:Да така е, защото имат голям въртящ в ниските обороти и като цяло не се въртят до много (6000 оборота са разграфени, а до колко ли им е ограничителя ... 5500 ) ... то ЕТА е като дизел, ама караш на бензин :) ...
абе за времено ще върти и моя си диф :) ... 3.76 без С :(


Разграфен е до 5000.. ограничителя е нейде на 4500 об/мин. ;)

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 13 Яну 2007, 23:26

Още нещо се сетих. 325-цата има маслен радиатор и т.н. ЕТА-та има ли? И ако не, може ли да се преправи по някакъв начин?
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

BMW Fanatic!
Аватар
Мнения: 1313
Регистриран на: 26.12.2005
Местоположение: Русе
Кара: 190+ hp E46 320d, S1000RR SBK
Мечтае да кара: Cessna 152

Мнение от Turbo-Lag » 14 Яну 2007, 1:26

Няма маслен радиатор ета-та ;) голяма ч*кия е

E30 Fanatic!
E30 Fanatic!
Аватар
Мнения: 4057
Регистриран на: 14.10.2005
Местоположение: Столичанин
Пол: Мъж
Кара: Е36 328g
Мечтае да кара: Е30 Cabrio, Е30 с голям мотор, Е30 М3 SportEvo

Мнение от Дилян Пенчев » 14 Яну 2007, 11:07

КОлегата ти отговори на въпроса за това дали има маслен радиатор!

А относно слагането - маслен радиатор със маркучи и стойка за филтъра става плъг енд плей и се монтира за нула време на всеки М20!

Като си дойдеш и стигнеш до масления радиатор - само ми свирни и ще ти уредим един ;)
Изображение
Какво се мъчиш да четеш тука, не пише нищо интересно вече :)))

ентусиаст
Аватар
Мнения: 1362
Регистриран на: 21.07.2006
Местоположение: София
Пол: Мъж
Кара: BMW M6 Cabrio V10 manual
Детайли за колата: Единственото в Европа M6 Cabrio V10 с ръчни скорости

Мнение от AlibiTu » 14 Яну 2007, 13:03

А мога ли да си ползвам моя си дебитомер с ЕТА-та?
За масления радиатор няма проблем, ще го имам в предвид ;) (оригинален ли е този адаптор или афтермаркет? според мен би трябвало да се ползва този от М20Б25? Ако е така мога да си го взема и него от моя си мотор). А иначе самия радиатор и маркучите аз ще си ги оставя така или иначе.

В момента съм намерил един отличен ЕТА мотор. Чакам да ми кажат само цена за монтаж и ако е приемлива, следващата седмица ще пиша повече как са станали нещата.
Е30 325 > Е30 318ис (М50Б25) > Е36 316 > Е38 728 > F32 435i > E64 M6 V10

Назад към E30

Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани

Последни теми
Facebook